Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
snuffie123 schreef:Waarom ga je niet eerst zelf langs?
Ik snap dat je het vervelend vind hoor. Toch zou ik not amused zijn als de onderbuurvrouw meteen de politie belt. Zou je zelf langskomen en het (vriendelijk) vragen, dan zou ik dat veel fijner vinden.
Als ik jou was zou ik dus vandaag even langsgaan en het aan ze uitleggen.
ElineS schreef:Nee hoor. Je hoeft je geen klikker te voelen. Kijk, als het kan ben ik altijd voor om eerst zelf aan te bellen en te vragen of het zachter kan en daarna pas de politie als het niet helpt. Maar in dit geval geef ik je toch gelijk om gewoon meteen te bellen ipv zelf langs te gaan.
Het is niet dat ze je naaste buren zijn die je kent en met wie je in de zomer gesprekken voert door de schutting, om als voorbeeld te nemen. Je weet niet precies waar het is, ook niet wie het zijn en wat voor type mensen het zijn. Ik zou zelf ook echt niet zomaar midden in de nacht bij misschien wel dronken feestgangers aanbellen of te vragen of het zachter mag. Vind ik veel te risicovol voor mezelf. Je weet het maar nooit tegenwoordig, de gekste dingen gebeuren. Dus nee, voel je geen klinker. Zij houden zich niet aan de regels en aan simpele sociale normen, dus daar mag je best de politie voor bellen.
Ik snap dat je het vervelend vind hoor. Toch zou ik not amused zijn als de onderbuurvrouw meteen de politie belt. Zou je zelf langskomen en het (vriendelijk) vragen, dan zou ik dat veel fijner vinden.
kelseyclover schreef:Na 11:00 moet het zachter gaan en anders laten weten dat het later kan worden dan is het nog niet zo erg. Of eenmalig, maar ik zou ook de politie hebben gebeld! Er wonen nog andere mensen in de buurt die daar ook last van kunnen hebben..
Aight schreef:snuffie123 schreef:Waarom ga je niet eerst zelf langs?
Als ik jou was zou ik dus vandaag even langsgaan en het aan ze uitleggen.ElineS schreef:Nee hoor. Je hoeft je geen klikker te voelen. Kijk, als het kan ben ik altijd voor om eerst zelf aan te bellen en te vragen of het zachter kan en daarna pas de politie als het niet helpt. Maar in dit geval geef ik je toch gelijk om gewoon meteen te bellen ipv zelf langs te gaan.
Het is niet dat ze je naaste buren zijn die je kent en met wie je in de zomer gesprekken voert door de schutting, om als voorbeeld te nemen. Je weet niet precies waar het is, ook niet wie het zijn en wat voor type mensen het zijn. Ik zou zelf ook echt niet zomaar midden in de nacht bij misschien wel dronken feestgangers aanbellen of te vragen of het zachter mag. Vind ik veel te risicovol voor mezelf. Je weet het maar nooit tegenwoordig, de gekste dingen gebeuren. Dus nee, voel je geen klinker. Zij houden zich niet aan de regels en aan simpele sociale normen, dus daar mag je best de politie voor bellen.
Hierom
Kinke schreef:snuffie123 schreef:Waarom ga je niet eerst zelf langs?
De TS zegt dat het regelmatig voorkomt. Lijkt me dat wanneer jij regelmatig feestjes geeft tot diep in de nacht of vroeg in de morgen, je zelf ook wel kunt bedenken dat je voor fikse overlast zorgt.
purny schreef:Als we over alternatieve oplossingen gaan praten...
Ik ga vandeweek briefjes maken met de vraag of ze het zachter kunnen doen omdat er ook mensen moeten werken.
Mocht dit niet helpen heb ik nog een lieve vader met versterkers en electrische gitaren. Nemen we die even mee en dan zetten we om 8 uur op zondag even de versterkers open