IJ-hallen, vlooienmarkt in Amsterdam, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chantaliiejj

IJ-hallen, vlooienmarkt in Amsterdam, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-16 15:54

Hoi allemaal,

Elk jaar houd ik een grote schoonmaak en heb ik weer een berg met kleding en spullen die weg kunnen.
Deze spullen en kleding verkoop ik dan op de IJ-hallen in Amsterdam, hier vind je 2 grote hallen waar je een kraampje kan huren en spullen kunt verkopen.
Dit jaar wordt me 5e keer en vind het ontzettend leuk om te doen!

zijn er toevallig nog meer bokkers die dit wel eens hebben gedaan of nog een keer gaan doen? :)

Elicious

Re: IJ-hallen, vlooienmarkt in Amsterdam, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:23

Nooit gedaan maar super geïnteresseerd.
Hetgeen me tegenhoudt is dat ik het best prijzig vindt, maar ook dat niet goed weet wat ik kan verwachten.
Hoe zijn de verkoopprijzen? Moet je je spulln voor bijna niks wegdoen om te kunnen verkopen etc...

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:27

Ik ben een koper bij de ijhallen. Heerlijk antiek zoeken. Van mij hoeft kleding niet.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:46

Jup wel eens geshopt en verkocht ook, maar had net aan m'n kraam eruit. Vind het te duur die kramen, en kwa parkeren en af gooien erg waardeloos! Je moet echt met z'n tweeën staan. Anders worden de dozen open gemaakt als je je auto nog aan het parkeren bent. Snuffelen vind ik sowieso altijd wel erg leuk

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-16 12:10

Kramen zijn inderdaad niet goedkoop wel krijg je 5 euro borg terug, zelf haal ik altijd wel 3 keer het geld van me kraam er uit en verdien dus aardig wat.
Je hoeft niet te verwachten dat mensen 30 euro voor een broek gaan betalen en 9 van de 10 mensen wil het dan ook voor niks hebben, voor een shirtje vraag ik dan bijvoorbeeld 3 of 4 euro soms 5 euro, de kleding die ik verkoop is dan wel merkloos.

Is dan inderdaad ook handig al je met zen 2 staat, zo kan je tussen door ook nog even bij andere kraampjes snuffelen. sta er altijd met plezier :)

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 12:20

ik heb er een keer gestaan maar ben denk geen goede handelaar...
ik vroeg €2,00 voor een paar merk hakken en nog gaan mensen afdingen... ik had gewoon hoger moeten inzetten dan denk ik.
Prijs voor een kraam vind ik idd ook aan de hoge kant... ik had ook net aan mijn kraam eruit...
Vind het eigenlijk zonde van mijn tijd... maar anders blijf je ook zitten met al je troep hahha.
Struinen op zo een markt vind ik zelf leuker (helaas kan ik niet echt geld uitgeven maar moet ik idd eerst het een en ander verkopen)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 12:35

Pff 1x gedaan... wat een afschuwelijk volk komt er.. euro vinden ze nog te veel om merk kleding... had wel uiteindelijk over 100 opgehaald