Abn amro app problemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Abn amro app problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 14:12

Ok daar gaan we weer. -O- abn amro app is weer een nieuwe update en de vorige heeft me een compleet gecrashte i pad opgeleverd waardoor ik een nieuwe heb moeten aanschaffen omdat ook apple hem niet heeft kunnen herstellen.

Je zou zeggen simpel update klaar. Alleen dat gaat niet. Nieuwe update app verwijst naar niet werkende app en omgekeerd. De vorige keer heb ik uiteindelijk de app via icloud moeten verwijderen. En opnieuw ophalen met een gecrashte ipad als gevolg.

Als ik zo de reviews lees zijn er heel veel mensen met ipad die tegen dezelfde problemen aan lopen.

Hoe kan ik zonder grote gevolgen die app laden of is het pech hebben en weer de gewone abn site gebruiken? -O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 16:35

App doet het hier op mijn telefoon ook niet, paar keer eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Helaas werkt ie dan maar 1 keer en dan is het weer raak met het zogenaamde 'server niet beschikbaar'. Af en toe lukt het om in te loggen, maar ik heb het opgegeven. Voorlopig maar via de site rekening checken -O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 16:42

Best gek toch eigenlijk. Een deel heeft helemaal geen enkel probleem en een deel is een groot drama. Normaal geen probleem met abn service maar teledoongesprek met miepje van service lijn was onaangenaam. -O- echt nog nooit meegemaakt.

Heb haar meerdere keren uitgelegd wat mijn probleem was en dat dit eerder me een ipad heeft gekost. Met opnieuw downloaden is de boel blijven hangen met een steeds crashende ipad als gevolg. Apple heeft hem nooit meer fijn goed aan het werken gekregen daarna.

Ook gezegd dat als ik de reviews lees er best veel mensen vooral oa ipad gebruikers problemen hebben. Of hij hangt bij downloaden. Of de hele boel crashed of hij werkt heel traag of gewoon niet. Of ze krijgen hun nieuwe apparaat niet aangemeld of de rekeningen zijn niet meer te koppelen. Maar nee zij wist van niks en iemand van de technische afdeling aan de lijn krijgen kon niet. -:(-

Is niet bepaald klantvriendelijk dat de app aangeeft update de boel. En dat de update app naar de niet werkende app wijst en omgekeerd. En dat je die via de icloud moet weghalen en dan duimen dat de nieuwe installatie niet de boel om zeep helpt.

Ik zal wel via de site moeten gaan nu maar die is voor mij lastiger leesbaar door vreemd lettertype gebruik, onoverzichtelijk en meer werk. Maar ja zal toch moeten bankieren. -O-

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 16:42

Bij mij doet ie ook waar ie zin in heeft, de ene keer doet ie het een week goed en dan weer een week helemaal niet... Denk dat het dus gewoon aan de app ligt (is trouwens pas zo sinds de laatste update, daarvoor nooit problemen gehad)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 16:44

_love12_ schreef:
Bij mij doet ie ook waar ie zin in heeft, de ene keer doet ie het een week goed en dan weer een week helemaal niet... Denk dat het dus gewoon aan de app ligt (is trouwens pas zo sinds de laatste update, daarvoor nooit problemen gehad)

Absoluut dit. Ik heb echt nooit problemen gehad met ABN app, maar sinds die ene update is het echt drama.

Overigens heb ik een S4, Android dus.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 16:45

De vorige was al een drama met updaten en had ipad al een dreun gegeven. Maar de laatste update (deze dus) heeft oude ipad definitief gemold. Heb dus met de verouderdevia icloud alles hertseld en doorgewerkt tot ie het vandaag niet meer deed. En ga niet weer dezelfde handelingen doen zodat deze blinkend nieuwe ook kapot gaat,

Maar nee dat lag volgens miepje niet aan de abn app. :n

Maar hoe kunnen ze stug volhouden dat er niks aan de hand is.hebben jullie het aan abn gemeld dat ie het niet doet?

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 16:46

Ghostattack schreef:
_love12_ schreef:

Absoluut dit. Ik heb echt nooit problemen gehad met ABN app, maar sinds die ene update is het echt drama.

Overigens heb ik een S4, Android dus.

Ik heb ook gewoon Android! Heb zelfs al zitten denken om over te stappen van bank, wat een bagger klantenservice heeft ABN zegt 8)7

karuna
Drukke kabouter

Re: Abn amro app problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 16:49

En het gebrek aan service is niks voor abn. Tenzij door de beursgang het gezeik daar nu ook begint met klantenservice schrappen

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 16:51

karuna schreef:
En het gebrek aan service is niks voor abn. Tenzij door de beursgang het gezeik daar nu ook begint met klantenservice schrappen

Ik belde laatst met een vraag omdat ik volgende maand 18 wordt en m'n rekening dan ontkoppeld moet worden van die van m'n moeder, moest simpel even weten of ik dit nog ergens aan moest geven of niet, wist mevrouw niet te beantwoorden...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 16:57

Daarop weet ik wel het antwoord :D . Ik neem aan dat de rekening op jou naam staat en je moeder heeft een eo pas. En of pas dus. Zo ja dan gaat zij met haar pas en legitimatie naar een kantoor. Even zoeken daarvan zijn er niet zoveel meer. Daar kan ze dan losgekoppeld worden van jou rekening. Dat weet ik omdat bijna ex van mijn rekeningen gekoppeld moet worden met zijn eo pas.

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 17:02

karuna schreef:
Daarop weet ik wel het antwoord :D . Ik neem aan dat de rekening op jou naam staat en je moeder heeft een eo pas. En of pas dus. Zo ja dan gaat zij met haar pas en legitimatie naar een kantoor. Even zoeken daarvan zijn er niet zoveel meer. Daar kan ze dan losgekoppeld worden van jou rekening. Dat weet ik omdat bijna ex van mijn rekeningen gekoppeld moet worden met zijn eo pas.

Ik heb een eigen pas, zij heeft verder geen pas van mijn rekening maar kan wel internetbankieren met mijn rekening, maar neem aan dat het dan gewoon nogsteeds hetzelfde gaat haha.
Wordt inderdaad even zoeken naar een ABN kantoor, verdwijnen met bosjes

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 17:05

Nee dan niet meer. Is ze losgekoppeld kan ze alleen met jou pas nog internet bankieren.

Ik ben op die manier aan de rekening van mijn vader gehangen. Die is al wat ouder en als er iets gebeurt kan ik bij de rekening zonder problemen. Geen pas maar wel internet bankieren en ik zie zijn overzicht. Best verwarrend soms omdat zijn rekening bij gewoon bankieren als eerste bovenkomt. Bij de app,bewist niet gekoppeld. Heb wel eens per vergissing van zijn rekening iets betaald. :o

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 15:05

Update na een week worstelen is het me gelukt om de nieuwe werkend op mijn ipad te krijgen. En ipad doet het ook nog. :D Gelukkig, gaat toch gemakkelijker en leesbaarder dan via de site.