Opladerpuntje telefoon doorgebrand?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hikarii

Opladerpuntje telefoon doorgebrand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-16 15:48

Sinds twee jaar heb ik een lag nexus 5, nooit problemen mee gehad. Tien minuten geleden kwam ik terug van paardlief en leg ik mijn telefoon aan de oplader. Minuutje later kijk ik en zie ik dat hij niet oplaad. Check of de oplader in het stopcontact zit en daarna oplader puntje uit mijn telefoon gehaald, deze was gloeiend heet en heb er nu zelfs een brand wond van over. Naar boven gegaan, denkend dat het aan de oplader ligt, hem aan de andere gedaan en deze was met tien seconden ook gloeiend heet.

Telefoon uitgedaan en nu maar zo gelaten. Kan niks aan het gaatje zelf zien maar volgens mij is hij om een of andere reden ineens doorgebrand.

Morgen ga ik richtend de mediamarkt, heeft iemand enig idee of ze dat puntje maken kunnen? Ik moet voor zondag een telefoon hebben, of het nou deze is of een nieuwe.. Maar wil eerst zeker weten of hij het nog weer doen gaat voor ik over een nieuwe denk natuurlijk

Alvast bedankt,
En stressende, telefoonverslaafde tiener.

Olikea

Re: Opladerpuntje telefoon doorgebrand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 15:50

Ik heb dat gehad met mijn note 3. Daar hebben ze het oplaad punt gewoon vervangen. Was met een half uurtje gepiept en kostte iets van 45 euro.

Hopelijk gaat dat met jou telefoon ook.

BartVB
Eigenaar

Re: Opladerpuntje telefoon doorgebrand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 09:21

Als de telefoon (net) minder dan twee jaar oud is dan heb je nog garantie. Verder hoort een telefoon ook wel wat langer dan twee jaar mee te kunnen gaan. Je kan even kijken of de USB connector bij de Nexus 5 vaker problemen geeft. Als dat het geval is dan wordt het al makkelijker om garantie te claimen na die twee jaar.
Maar idd, snel even kijken wat ze zeggen bij de Mediamarkt. Overigens 0 kans dat ze de telefoon daar ter plekke repareren, zij sturen hem waarschijnlijk op, reken op twee weken reparatietijd. Handig dus om te kijken of je van iemand zo lang een telefoon kan lenen :)