Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ierpier schreef:Ik volg je verhaal niet helemaal, maar zoals je zelf zegt: waar e twee vechten hebben er twee schuld. Ik krijg hiervan het idee dat je zelf ook niet echt volwassen op de situatie reageert. "Rot op bitch" jaagt doorgaans mensen tegen je in het harnas. Probeer rustig allebei een gesprek aan te gaan zonder te focusen op sorry / schuld.
Goof schreef:Omg! Serieus, hoe oud ben je?
Lees het nog eens terug en lees dan eens goed welke rol jij zelf in dit verhaal had.
Dat is de enige tip die ik voor je heb.
Oh, en iemand aan de haren naar beneden trekken is inbgeen enkel geval verdediging. Verdedigen betekent namelijk afweren, niet aanvallen.
Sorry hoor, maar hoe kan dit zo uit de hand lopen? Het zijn nog wel je buren! Als ik gemerkt had dat mijn app verkeerd begrepen werd, was ik even langs de buurvrouw gelopen of had gebeld. Mistie schreef:Bij dat eerste appje had je ook rustig kunnen uitleggen wat precies de bedoeling is met wel/niet naar bed brengen. Als je dan meteen reageert dat de buren ook een andere oppas kunnen zoeken komt dat wel erg agressief over, dus snap ik de reactie van de buurvrouw zeker wel, al is fysieke agressie niet goed te praten natuurlijk.
[/quotemelody7 schreef:Jeetje, toen ik begon met lezen dacht ik dat het om twee 13-jarige oid. ging maar je bent volwassen?
Waarom je dan ook niet zo gedragen en het netjes uitpraten. Schelden los je niks mee op en met elkaar aanvliegen al helemaal niet.
Ik hoop maar dat de kinderen hier niet bij waren want dit is niet echt het goede voorbeeld geven..