Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Paulina schreef:Momenteel weten we alleen dat we de vloer van pvc willen en waarschijnlijk een steenlook zodat het hout mooi naar voren komt. Verder denken we nu aan wit.. Ben bang dat het zo saai wordt!
En dan kom je bij anderen thuis en die hebben de meest gewaagde kleuren zonder een rommel te hebben. Hoe bedenk je dat nou?!
. Vind geel tinten een beetje eng. En ja wij zijn ook heel blij met de tafel!!
Sushilla88 schreef:Wij hebben één muur (eigenlijk een hoekje) groen geschilderd. Een donkere groen, zoals op de Braziliaanse vlag. De rest is off white, echt witte muren geeft vaak een beetje een kil effect.
In de slaapkamer hebben we overigens één muur blauw geschilderd.
Ik zal van de week even een foto maken.
Wij wonen sinds november in een nieuw huis, en helaas helaas ben ik klaar met inrichten
Vind het zo leuk om allerlei spulletjes te kopen en alles tot een mooi geheel te maken!
). Verder brons als details (salontafel, kandelaars, dienblad, bloempotten), en een blauw vintage Marokkaans kleed en een blauw stoeltje. Ik houd erg van (nep)bloemen en cactussen en fotolijstjes, dus daar kan je wat kleur mee aanbrengen! Klinkt best wel saai zo, en toch ziet het er helemaal niet saai uit!

Zou wellicht ook passen bij jouw kleuren.
. Vind geel tinten een beetje eng. En ja wij zijn ook heel blij met de tafel!!

Heel erg mooi!
[HTT] Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10
!