vakantiewerk tussen de paarden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

its_daantjee

vakantiewerk tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 22:17

sorry als het hier verkeerd staat

hallo!

Mijn naam is danique en ik ben 16 jaar. Ik doe in mei examen en heb dus 3 maanden zomervakantie. Ik zou heel graag vakantiewerk willen doen, en dan het liefst tussen de paarden!

Zijn hier mensen met adressen waar ik aan de slag kan? of tips en ideeën ? Ponykampen begeleiden of iets anders tussen de paarden?

ik ben bereid om er voor te reizen maar als het te ver weg is zou een slaapplaats ook heel fijn zijn! Hetgeen wat ik er mee verdien is niet belangrijk, ik wil gewoon graag werken.

ik hoor het graag! via pb mag natuurlijk ook.

Laura_

Re: vakantiewerk tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:23

Buitenland een optie? Dan kan je misschien kijken of je op een manege bij een camping kan helpen?

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 22:26

Laura_ schreef:
Buitenland een optie? Dan kan je misschien kijken of je op een manege bij een camping kan helpen?

leuk idee ! zou ik eventueel ook kunnen proberen ja! het liefst blijf ik in nederland natuurlijk, maar in een land waar ze engels spreken kan ik me ook goed verstaanbaar maken, en is goed voor mijn engels ook nog haha. helaas komen er dan vaak ook andere kosten bij, vliegtickets etc. zou dus even moeten uitzoeken hoe dat zit. dankjewel voor je reactie !

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:28

In de zomer op een manege werken is allemaal vrijwilligers werk. Daarvoor kun je vrijwel bij iedere manege terecht, kijk even op de site of ze ponykampen hebben want dan is er altijd wel hulp nodig. Als je naar het buitenland gaat kun je wel vaak betaald werk vinden, je kunt even kijken op yardandgroom.com daar zijn leuke vacatures te vind en je kunt ook zelf een profiel aanmaken.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 22:29

har166 schreef:
In de zomer op een manege werken is allemaal vrijwilligers werk. Daarvoor kun je vrijwel bij iedere manege terecht, kijk even op de site of ze ponykampen hebben want dan is er altijd wel hulp nodig. Als je naar het buitenland gaat kun je wel vaak betaald werk vinden, je kunt even kijken op yardandgroom.com daar zijn leuke vacatures te vind en je kunt ook zelf een profiel aanmaken.

dankjewel voor de tip! vrijwilligers werk is ook niet erg, het gaat er om dat ik in de 3 maanden wat te doen heb :)

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 11:32

Kijk even op de Bokt-markt bij Vrijwilligers//, bij Vacatures en bij Stages.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 11:40

Hoi! leuk dat je dit wilt doen, ik ga zelf in Juni naar Duitsland om op een ranch te werken, is wel vrijwillig, krijg niet betaald. dit is de eerste keer dat ik dit ga doen en kijk er zeker naar uit, zal even een pb'tje sturen.

Misschien kun je in dit topic even kijken/na vragen [BEU] Werken in het buitenland 2016
In dit topic zitten meerdere bokkers die dit jaar naar het buitenland gaan om in de paarden te werken of ander werk gaan doen.

Succes :)

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 11:43

Manege Kikkert op Texel
Kosten en inwoning en je krijgt per week zo'n 70€ (tenminste dat was 2 jaar gelee nog).
Is wel 5 dagen per week werken van 6 uur in de ochtend en dan ben je pas 7 uur in de avond klaar.
Maar erg leuk om te doen!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 12:03

Waar woon je? Mag in PB!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-16 20:12

nog meer ideën ? heb een aantal van jullie in pb benaderd. ik hoop op nog meer reacties !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 20:13

Kijk eens op Yard And Groom :j

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-16 20:30

dankje! ga ik zeker doen!