Ik woon op 't moment een semestertje in Duitsland en heb ganggenootjes waarmee ik goed door één deur kan (sterker nog, ze laten me vaak zelfs voorgaan
). Daar het een internationale bedoening is hier, is deze kwestie voor mij wat anders dan ik 'm in Nederland zou vinden. Daar zou een 'Ha mede-toiletgebruikers! Ik word liever nat als ik daar zelf zin in heb en niet met behulp van al te enthousiaste plassers - zouden jullie de bril omhoog kunnen doen of er op een andere manier op kunnen letten? Bedankt!', wat mij betreft volstaan - afhankelijk van je doelgroep wordt dat hopelijk gewaardeerd
.Hier heb ik echter te maken met Chinees/Marokkaans/Indiaas/Duits/wat al niet meer en ik wil uiteraard niemand voor z'n hoofd (of andere lichaamsdelen) stoten, maar na het zoveelste paar heerlijk natte benen omdat ik even niet had opgelet - voornamelijk 's nachts, als ik met een slaperig hoofd rondloop - heb ik toch maar besloten dat ik er graag iets van wil zeggen door middel van een briefje. Maar dan wel een beetje met een ludieke tekst natuurlijk
De 'Nederlandse optie' staat nog open, maar wat extra input kan nooit kwaad. Iemand ideeën? Barst los! Zelfs als ze niet bruikbaar zijn, kunnen we er vast om lachen

Bovendien zijn het volledige badkamers, dus op het moment dat er bijvoorbeeld iemand aan het douchen is, wil je toch echt ergens anders heen.

zeker over de heren en de dames