Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben 23, heb een fulltime baan, een paard en een motor en woon (weer) thuis. Ik ben op zoek naar een huis/appartement/studio, maar het vordert niet echt. Zelf ben ik erg onafhankelijk en mijn ouders weten dat ik graag weg wil.

Het kost ze hooguit wat extra boodschappen. Ik betaal verder namelijk alles zelf en ben gewoon onafhankelijk en zelfstandig

Ja, ik vind het belangrijk om mijn paarden te kunnen houden. Ik heb hen gekocht toen ik nog studeerde en thuis woonde, en ze staan ook bij ons thuis gestald. KoudbloedKim schreef:Waarom vind je het belangrijk om te weten?
maargoed. 
. KoudbloedKim schreef:Waarom vind je het belangrijk om te weten?

senna21 schreef:Leven en laten leven. ....
KoudbloedKim schreef:Topic lijkt namelijk wel een beetje een veroordeling door de titel + OP.
Eline91 schreef:Ik ben bijna 25 en werk al 2 jaar, maar woon toch nog bij mijn ouders. Het maakt het voor mij iets gemakkelijker om mijn paarden te onderhouden, en ik heb nog geen vriend dus als ik uit huis ga woon ik echt wel 'alleen'
Een eigen huisje met weide en stallen bij zou ik wel heel graag willen, maar heb ik nog niet gevonden. En om nou ergens wat te gaan huren en 3x pensionstalling te betalen zie ik niet echt zitten, dan blijft er echt maar weinig over voor noodgevallen.

. Dus dan wacht ik rustig en werk ik hard door voor mijn studie.