Vraagje over Tomtom 510

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

wortel115
Blogger

Vraagje over Tomtom 510

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 06:14

Ik hoop dat dit hier goed staat anders hoor ik het graag.

Is er iemand die mij kan helpen met mijn tomtom. Wanneer ik een route instel en op "rijd" klik komt er geen route maar keert hij terug naar de kaart.
Ik kan dus gewoon bij menu en zoek een adres intypen. Het adres wordt dan ook direct opgezocht op de kaart. Tot zover prima. Wanneer ik dan op rijd klik komt er geen route maar keert hij terug naar de kaart zonder route.

Weet iemand wat ik fout doe?

Extra info: Ik heb deze tomtom in november afgelopen jaar gekocht en al die tijd in Nederland maar ook al eerder in Australië gebruikt zonder problemen het is ontstaan nadat ik hem voor de 2de keer heb ingesteld op Australië.

01San

Re: Vraagje over Tomtom 510

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 06:30

Jeetje wat lastig voor je! Ik heb er geen verstand van maar kun je hem misschien resetten?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 06:48

Ik zou hem ook eens resetten. Even lang op de startknop drukken totdat je een groen scherm krijgt en het beginmuziekje hoort, en bij sommige TomToms zit een resetknopje onderop die je met een pen of paperclip in kan drukken.

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 09:09

Bedankt voor de tip. Resetten helpt helaas niet. Ik probeer eens om hem terug naar Europa te zetten en kijken wat hij dan doet.

Edit: heb alle kaarten gewist en opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Hij doet het weer!

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 10:05

LZP -> HTT