Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eenitraM schreef:*kijkt in profiel en trekt en meteen conclusies*
Misschien ligt het aan je houding en uitstraling

Barbet schreef:Misschien ben je te makkelijk het bed in krijgen?
Dat mannen denken dat het jou ook alleen daarom te doen is, dat je zoiets uitstraalt.
Jouw topic titel zegt het ook al: gebruikt worden.
Maar je laat het ook gebeuren, omdat je denkt dat je iemand dan aan je bindt.
Het advies van je ouders opvolgen lijkt mij ook wel verstandig.
Als je eigen leven op orde is en je bent onafhankelijk, daar heb je ook meer aan.
Nooit afhankelijk worden van een man, als het niet hoeft.
Emmaa_ schreef:Volgens mij mag TS helemaal zelf bepalen hoe snel ze met iemand in bed duikt en dienen mensen haar te respecteren om wie ze is, hoe snel ze ook besluit om over te gaan tot seks.
Wat het wellicht wel kan zijn is een probleem in verwachtingen, waarbij je niet alleen de druk voor jezelf te hoog zet, maar ook bij degene met wie je heel graag iets aan wilt gaan.
. 
Het lijkt me alleen een handige zet, dan kan je eerst kijken of het op andere vlakken goed klikt, en of jullie wel blij met elkaar zijn en gewoon op een normale manier gesprekken kunnen voeren zonder dat het ongemakkelijk is. Gucci_ schreef:Ik ben er helemaal kapot van, voor de zoveelste keer heeft een man mij alleen maar gebruikt voor de *. Deze keer heb ik er zelf een punt achter gezet, hij beloofde mij alles enz. Begin dit jaar naar Australie geweest, daar aangerand in een hostel, wist met een smoes te ontsnappen en had gelukkig een andere kamer gekregen.
Waarom doe je niet gewoon op je gemakkie alles? Gucci_ schreef:Ik ben er helemaal kapot van, voor de zoveelste keer heeft een man mij alleen maar gebruikt voor de *. Deze keer heb ik er zelf een punt achter gezet, hij beloofde mij alles enz. Begin dit jaar naar Australie geweest, daar aangerand in een hostel, wist met een smoes te ontsnappen en had gelukkig een andere kamer gekregen. Ook in disco's enz, blijven mannen opdringen, proberen te zoenen enz. Zelfs tot twee keer toe bijna depressief geweest doordat ik toch verliefd ben geworden. Mijn ouders zeggen dat ik hiermee moet stoppen, met daten en mij op mijn eigen carriere/leven moet focussen. Maar ik snap het niet, wat doe ik verkeerd? Waarom zien mannen mijn niet als serieus relatiemateriaal? Ik wil gewoon een leuke man tegenkomen die mij vaak wil zien, leuke dingen wil doen enz...