Leedvermaak op facebook

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Leedvermaak op facebook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-16 02:24

Er zijn heel veel topics over mensen die zich ergeren op facebook omdat ze zichzelf vergelijken en dan vinden dat ze minder gelukkig zijn, of minder succesvol. Natuurlijk herken ik dat wel een beetje, maar als ik eerlijk ben heb ik ook mensen op facebook puur en alleen nog omdat ze zichzelf zo voor gek zetten. Omdat ze openlijk ruzie maken met mensen of belachelijke ideeën hebben en daar dan crowdfunding pagina's voor starten. Echt leedvermaak, zo van, op een mindere dag kijk ik even op X's facebook en zie dan dat hij de problemen met zijn ex breeduit op facebook zet waar zij dan weer op reageert en dan denk ik, ach met mij valt het wel mee.

Helemaal niet etisch en aardig. Wie doet het nog meer?

Moderatoropmerking:
Ik wil jullie graag vragen hier geen namen meer te noemen of links te plaatsen naar mensen op Facebook. Het is simpelweg niet netjes en niet de bedoeling om mensen op deze manier te bespreken op Bokt. De berichten waarin namen genoemd zijn zullen dan ook verwijderd of aangepast worden.
Laatst bijgewerkt door Murthul op 24-04-16 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking toegevoegd

Smee__

Re: Leedvermaak op facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 02:27

Oooh ja ik ben ook zo erg, heerlijk af en toe :') Of van die domme discussies die eigenlijk niet eens discussiewaardig zijn en daar kunnen ze het er uuuren over hebben terwijl ze het toch nooit eens zullen worden. Ja ik ben ook wel een beetje een ramptoerist wat dat betreft :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-16 02:29

Ja ik smúl er van. Ik heb echt met veel mensen allang geen contact meer en meestal heb ik dan een unfriend-beleid maar in deze gevallen laat ik ze lekker staan. En public ruzie maken. JA. Klagen dat je een bedrijf wil beginnen maar dat het niet lukt omdat je 0,0 gezond verstand hebt. JA. :D :D :D

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 03:08

Jullie fb klinkt een stuk spannender dan de mijne :P

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 06:54

Ik wil jullie kennissen op facebook. Ik krijg alleen maar foto's van eten, filmpjes over katten en vogels, politiek geneuzel over Israël en eindeloze wallposts met mensen die ik niet ken maar die hun profiel op openbaar hebben staan waardoor wanneer iemand iets liked het er bij mij op komt.

Facebook is zo saai tegenwoordig...

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 07:05

Hahaha daarom kan ik sommige niet onvrienden hahaha
Gewoon weg wat sommige mensen er neerzetten

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 07:12

Ik vind klantenservice en 'huisvrouwen met een kort pittig kapsel' hilarisch. Alleen de laatste heb ik me toch weer voor afgemeld, neigt toch wel naar online pesten en dat vind ik niet oké...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 08:51

Klantenservice kan anders ook wel eens de plank misslaan. Sommige klachten waar ze op reageren slaan echt nergens op en dan vind ik het wel grappig dat ze daar op reageren. Andere klachten denk ik ja.. zit wel een terecht puntje in.

Maar zulke mensen heb ik niet op FB, aan zulk gedrag erger ik mij trouwens en en dan gaat op een gegeven moment de ontvolgknop aan :+

Punten waar ik mij aan erger zijn voornamelijk de mensen die elk hoofdpijntje op FB gooien of van die vage posts waarvan 1 persoon weet wat er aan de hand en de rest vraagt wat er loos is en daar komt dan geen reactie op :') Houd je mond dan! Ook die stomme plaatjes met als je van je hond/zus/dochter/tante/kat van de buren houdt plaats dan dit plaatje... In dezelfde categorie als je echt mijn vriend ben deel je dit bericht... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 08:58

Heerlijk soms zulke "vrienden". Ik heb er een tussen zitten wiens man is vreemd gegaan, daar volgden met naam en toenaam vreselijk ordinaire scheldpartijen op en nu gaan ze er samen weer voor en moet iedereen lezen hoe gelukkig ze zijn, hoe sterk ze samen zijn en hoe een naar mens die dame is waar hij mee vreemdgegaan is........
GTST is er werkelijk niets bij, love it! :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:00

Haha, daarom ben ik lid van Kortpittig, nieuwspaal, en klantenservice :')
Hilarisch is dat gewoon :+

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:03

Sammie schreef:
Klantenservice kan anders ook wel eens de plank misslaan. Sommige klachten waar ze op reageren slaan echt nergens op en dan vind ik het wel grappig dat ze daar op reageren. Andere klachten denk ik ja.. zit wel een terecht puntje in.

Ja inderdaad, soms hebben de klachten van mensen wel een punt.

Wat ik dan weer wel grappig vind is als het bedrijf waarop de klacht gemaakt wordt dan ook nog eens gaat reageren :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:06

Het is dat ik zulke mensen niet op FB heb maar anders had ik ook gesmuld van die zinloze discussies gok ik. Ben ook wel een beetje een ramptoerist op dat gebied :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:09

Het mooiste vind ik die 'dressuurruiterruzies' die zichzelfs dan proffesionala noemen maar lekker achterbaks op FB bullshit vertellen (en dan net zo duidelijk dat je precies weet over wie het gaat)... :')
Verder mensen die vreemd gaan waarbij hun man/vrouw een hele exposure post maakt met alle ins en outs. Heerlijk!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:15

Ik heb hele kortzichtige Christelijke mensen op FB. Daar kan ik ook hartelijk om lachen. :')

Dingen er op zetten dat het stom is dat mensen op tweede paasdag meubels kopen. Want dat mag niet. :')
Oh en koopzondagen dat ontneemt mensen hun vrijheid!!! :j :')
En dan ook echt stellen dat niemand dat mag want hij is Christelijk!
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 21-04-16 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:16

Kortpittig en Klantenservice zijn echt top inderdaad :')

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:30

Ik heb iemand op FB die vaak een ander meisje heeft, en als ze dan ruzie krijgen gaat alles op Facebook en dan gaan van allebei de kanten de vrienden erop reageren, love it :j

Ik volg inderdaad ook Klantenservice en Kortpittig, al vind ik Kortpittig soms richting pesten gaan, dat vind ik wel jammer..

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:33

Guilty :') heerlijk!

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:33

Kunnen we niet vertellen hoe deze mensen heten zodat iedereen mee kan genieten? :')
Spoiler:
grapje natuurlijk

Nee heel herkenbaar, ik heb ook wel zulke mensen op facebook en soms kan ik ' nietwachten' tot ze weer iets raars op facebook zetten :Y)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:34

Oh ja ik geniet hier ook zó van!! Die afschuwelijke discussies die echt te dom voor woorden zijn, maar ook alle leuke filmpjes, foto's etc. Moet wel zeggen dat ik me af en toe ook meng in zo'n discussie. Vroeger heel veel, maar mijn huisgenoten zeiden heel subtiel dat ik dat misschien niet meer moest doen. :=

En ja, ik stalk ook vaak bepaalde mensen in mijn vriendenlijst om even te kijken wat voor doms ze nu weer hebben gedaan.. :Y)
Laatst bijgewerkt door MyHorseGirl op 21-04-16 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:34

Klantenservice is heerlijk! Verder hier ook kortpittig en 'fotoshoot met Sgatje'. Daar moet ik stiekem heerlijk om lachen :D

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:35

En wat vinden jullie van 'Deel dit bericht binnen 13 seconden als...' ? (je een mooie dochter hebt, lieve moeder, etc) De boodschap is lief hoor, maar waarom die deadline :')

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:41

O yes! Heerlijk. En als je dan aangeeft dat niet iedereen de vuile was hoeft te lezen wordt het óf verwijderd (niet het gewenste commentaar) of, als je niet de eerste bent die gereageerd heeft, krijg je naar je hoofd 'waar je je wel niet mee bemoeit' _/-\o_ Post het dan niet :+

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:44

Irene2 schreef:
En wat vinden jullie van 'Deel dit bericht binnen 13 seconden als...' ? (je een mooie dochter hebt, lieve moeder, etc) De boodschap is lief hoor, maar waarom die deadline :')

Ik ben om die reden een verschrikkelijk, harteloos mens die een lelijke moeder heeft, niet van dieren houdt, lelijke, gehandicapte, bijna dode kindjes veracht/ negeer enz. Ik ben een heel slecht mens volgens facebook

xRaisin

Volgens mij moet ik andere facebookvrienden gaan zoeken. Die van jullie zijn veel interessanter!

Iris82

Ik herken dit helaas totaal niet. :+
Een beetje drama is heerlijk, maar dat vind ik helaas niet via mijn Facebook account.

#klantenservice gelijk maar even een like gegeven. Vond alleen de reactie op de klacht van die man met die zwangere vrouw die een bloeding na een voedingsvergiftiging had wel echt te ver gaan. Niet echt erg leuk om daar de draak mee te steken.