Je zou juist denken van wel omdat de kleur zo fel is en ben dus benieuwd hoe dit komt.
Ben benieuwd naar de reden hierachter, vond nergens iets op google of ik zocht verkeerd

Weet iemand de reden hierachter?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

RoyceMack schreef:''Geregeld krijgen wij de vraag welke kleur ondergoed het beste past onder witte bovenkleding. Indien u niet wilt dat uw beha of slipje zichtbaar is onder uw witte kleding dan adviseren wij om zeker geen wit te dragen. Anders dan veel mensen denken zijn kleuren zoals Cappuccino, Mokka maar ook rood helemaal niet zichtbaar onder wit. Veel dames denken dat dit niet klopt maar u kunt prima rood ondergoed onder witte kleding dragen. Ook huidskleurig kan een oplossing zijn.'' Bron: http://www.lincyclopedie.nl/?p=289

Ik heb namelijk een keer op concours gestaan met een uitgelekte bh in mn wedstrijdshirt.. en ik maar mezelf afvragen waarom mensen zo naar me keken.. kom ik op stal zegt een stalgenoot Wat heb jij dan gedaan?! Uhhh hoezo, nou kijk eens naar onder
MarjanB schreef:1 tip, als je iets onder je witte kleding aandoet met zo'n kleur haha zorg dat het niet afgeeftIk heb namelijk een keer op concours gestaan met een uitgelekte bh in mn wedstrijdshirt.. en ik maar mezelf afvragen waarom mensen zo naar me keken.. kom ik op stal zegt een stalgenoot Wat heb jij dan gedaan?! Uhhh hoezo, nou kijk eens naar onder
![]()