Samen met docenten van de Radboud Universiteit ben ik als student van de cursus Leerproject bezig met een onderzoek naar de levensstijl van kinderen van 9 tot 15 jaar, welke is opgezet door Prof. dr. Moniek Buijzen. Voor dit onderzoek zijn we nu op zoek naar ouders van kinderen in deze leeftijdsgroep, die vragen kunnen beantwoorden over de levensstijl van hun kinderen.
Hiervoor heb ik dit topic dus geopend en wil ik via deze weg jullie vragen om mij te helpen door deze vragenlijst in te vullen.
De vragenlijst gaat onder andere over televisiekijken, internetgebruik, voeding, sporten en communicatie binnen het gezin, en het invullen hiervan duurt hooguit een 20-30min.
In het geval dat de ouder meerdere kinderen heeft in deze leeftijdscategorie, willen we de ouder vragen om de lijst in te vullen over het kind wat het meest recent jarig is geweest. Het is de bedoeling dat de vragenlijst wordt ingevuld door de ouder of verzorger die de meeste tijd met het kind doorbrengt.
De antwoorden zullen vertrouwelijk en anoniem worden behandeld. Niemand zal dus ooit te weten komen wat een ouder precies heeft ingevuld. Alle verzamelde gegevens zullen enkel en alleen gebruikt worden voor wetenschappelijke doeleinden.
Aan het einde van de vragenlijst krijgt de ouder de vraag van welke student de vragenlijst afkomt, hier moet ‘Lisa Knapen’ ingevuld worden.
Dit is vrij belangrijk, zodat mijn docenten kunnen zien dat ik genoeg respondenten heb verzameld!
Uitgebreide informatie is te vinden in de link:
https://psychru.eu.qualtrics.com/jfe/fo ... J5jAo5zhid
Voor vragen of een nadere toelichting over het onderzoek kan er contact worden opgenomen met een van de docenten:
Jannie Jongen, MSc. (docent Leerproject 1) Email: j.jongen@maw.ru.nl
Crystal Smit, MSc. (docent Leerproject 1) Email: c.smit@maw.ru.nl
Prof. dr. Moniek Buijzen (hoogleraar en voorzitter Communicatiewetenschap)
De deadline van deze vragenlijst is 29 april, dus ik zou het ontzettend waarderen als jullie mij helpen door deze vragenlijst in te vullen! Ik heb namelijk minimaal 20 respondenten nodig
. Het zou ook super zijn als je deze informatie naar vrienden/broers/zussen/tantes/ooms/ouders kan sturen die ook kinderen van 9-15 jaar hebben!Alvast bedankt