Wie verkoopt nog meer zijn kleding online? ik kom er namelijk echt niet vanaf. Misschien kunnen we hier tips met elkaar delen?

Sophie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

listiglistje schreef:De mode wisselt heel snel, alleen merkkleding van max 2 seizoenen oud brengt nog wat op of collector items (duurdere merken), de rest niet.
Online is tegenwoordig alles nieuw goedkoop te verkrijgen, vaak nog met korting ook,
dan heb je iets nieuws (geeft mensen vaak een goed gevoel), vaak nog van de nieuwe collectie.
Gewoon lage prijzen accepteren of in max de zak doen voor het goede doel

snuffie123 schreef:Ohh ik ben wel benieuwd. Ik heb het geprobeerd, maar het lukte inderdaad niet echt. Ik hoop dat er goede tips komen, dan wil ik het nog wel eens proberen.
Had merkkleding erop staan. Sommige zelfs nooit gedragen. Maar meer dan een 10'tje werd er niet geboden. Dus heb het nu maar een deel in zo'n kledingbak gedaan.
Heb alleen nog een hele hoop zakken liggen
StalNollie schreef:snuffie123 schreef:Ohh ik ben wel benieuwd. Ik heb het geprobeerd, maar het lukte inderdaad niet echt. Ik hoop dat er goede tips komen, dan wil ik het nog wel eens proberen.
Had merkkleding erop staan. Sommige zelfs nooit gedragen. Maar meer dan een 10'tje werd er niet geboden. Dus heb het nu maar een deel in zo'n kledingbak gedaan.
Heb alleen nog een hele hoop zakken liggen
of het nu wel of niet is gedragen of hoevaak dat doet er niet toe, het is een tweedehands artikel en vind ik 10 euro netjes.