Help, hoe krijg ik die secties weg (Word 2016)?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TrIjNiE__

Help, hoe krijg ik die secties weg (Word 2016)?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 17:42

Hoi bokkers,
deze avond moet ik een belangrijk werk voor school inleveren. Ik wil dus graag een paginanummering en een voettekst invoegen maar deze kloppen totaal niet. Hij nummert eerst van 1 tot 7 en begint dan terug bij 1 -O- . Ik heb al ontdekt dat het komt door de secties, ik heb er namelijk 6, maar ik heb geen idee hoe ik deze wegkrijg zodat mijn paginanummering gewoon doorloopt en niet bij elke sectie opnieuw begint. Ik heb deze secties niet bewust ingevoegd, ik had er namelijk voor dit probleem nog nooit van gehoord.

Kan iemand mij helpen?

Prrrr

Re: Help, hoe krijg ik die secties weg (Word 2016)?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 17:48

Als je de codes aan laat geven (met de P met dubbele stok) vind je ze gemakkelijk terug in je tekst (dikke streep met de tekst sectie-einde of iets dergelijks). Je kan ze dan gemakkelijk verwijderen met delete of backspace.

Alternatief is je paginanummering opnieuw instellen. Dus de oude verwijderen en helemaal opnieuw nummeren. Normaal gesproken geeft hij geen sectienummering, maar documentnummering.

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 17:52

Prrrr schreef:
Als je de codes aan laat geven (met de P met dubbele stok) vind je ze gemakkelijk terug in je tekst (dikke streep met de tekst sectie-einde of iets dergelijks). Je kan ze dan gemakkelijk verwijderen met delete of backspace.

Alternatief is je paginanummering opnieuw instellen. Dus de oude verwijderen en helemaal opnieuw nummeren. Normaal gesproken geeft hij geen sectienummering, maar documentnummering.

Heb ik al geprobeerd, er staan duizenden P'tjes overal maar nergens einde oid. Enkel op de 2e en 4e pagina staat vanboven pagina-einde omdat dat 2 blanco bladeren zijn die ertussen zijn gezet. -O-

En paginanummering ook al duizend keer opnieuw geprobeerd, maar het wil niet lukken -O-

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 23:40

Weet je zeker dat er alleen pagina-einde staat en geen Sectie-einde (volgende pagina) ?

Verder kun je bij "koptekst" - bewerken ook kiezen voor "Aan vorige koppelen" - dan loopt de paginanummering ook door.

Bij "invoegen" - paginanummer kun je ook kiezen voor "doorlopend vanaf vorige sectie".

succes

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-16 19:16

Bedankt, heb het al kunnen oplossen en de dingen die jij noemt had ik ook allemaal al geprobeerd. Heb uiteindelijk via 'zoeken en vervangen' de secties gevonden en vervangen door niets zodat ze weg waren :)