rare titel...Ik had heerlijk geshopt met mijn nichtje van 1.5 jr en mijn moeder.
Ik zou daarna lekker koken bij haar. We hadden mijn nichtje thuisgebracht en boodschappen gehaald voor de pasta.
Mijn mama woont in een klein dorpje, waarvoor je een ander dorpje door moet met de auto.
Wij rijden door dat dorpje en ik zie een man half door de lucht vliegen. Mijn ma knalt op dr rem.... ik zei dat ze stil moest blijven staan en ben de auto uitgerent naar de man, de fietser. Hij was van achter aangereden door een auto.
De bestuurder stond erbij en was volledig in paniek, de fietser lag op de grond te kermen van de pijn.
Met een halve minuut had ik 112 aan de lijn en aangeven dat er iemand aangereden was een fietser door een auto..
De ambulance en politie waren er snel. De fietser had enorme pijn aan zijn schouder en pijn aan de knie en aan het hoofd.
Lieve omstanders kwamen met kussentjes enz... heb aangegeven dat dat écht niet mocht van de 112 dame.
Heb kort gesproken met de politie en het ambulance personeel over hoe het ongeluk gebeurd was en hoe de state of mind van de fietser was..
Nu zit ik thuis... me af te vragen hoe het is met de man...
Ik zou hem graag opzoeken. Het lijkt alsof het dan beter een plekje krijgt voor mezelf en ik het af kan sluiten..
Naja, ik wilde ook even mijn verhaal van mezelf afschrijven..