Ik heb zo'n hip ding, je weet wel, zo'n mobiel. Toevallig zit daar ook internet op.
Ik werk heel veel, vooral in de agrarische sector, en als ik koetjes aan het melken ben ga ik meestal met mijn strontvingers niet aan mijn hippe ding zitten.
Als ik aan het werk ben, ben ik ook echt aan het werk. Meestal staat mijn mobiel dan op stil, of uit.
Met dat ding kan ik ook op Facebook. Ik vind FB vooral leuk omdat ik lid ben van verschillende hoeken; even het laatste paarden nieuws doornemen, discussies over de melkveehouderij lezen, bekijken of er nog wat leuks te koop staat in de buurt...
Soms, als ik moet wachten tijdens het voeren... Of als ik een stuk moet lopen, kijk ik wel eens op FB.
Maar dat is slechts 1x in de 2/3 uur.
Ik heb ook dagen dat ik helemaal niet kijk.
Gister zag ik iets wat ik wel graag wou hebben. Mevrouw een berichtje gestuurd. Ze stuurde mij meteen een foto toe, en de prijs. Ik heb mn hippe istone weggelegd want ik moest weer aan het werk.
's Avonds een bericht van deze mevrouw; of ik het nog wou hebben?
Uhh, ja, moment, ik heb de foto nog niet eens gezien...
Foto bekeken, teruggestuurd dat ik akkoord ging en wat haar rek. nr was.
Meteen antwoord terug, niet bekeken, want he, het was half 12, ik wou slapen.
Volgende dag bericht, om 11 uur 's Ochtends... Of ik het nog wou hebben...
Ik ben 20, maar volgens mij kan ik het tempo niet meer bijhouden ofzo?
Dit gebeurd mij zo vaak... Berichtjes binnen een paar uur, of ik nog belang heb, want he, ik reageer niet meteen...
Heeft iedereen zoveel tijd om constant op zn telefoon te koekeloeren?
Ik zit serieus te denken FB er af te gooien... Zou het wel jammer vinden, paardennieuws en die weggeefhoeken etc vind ik wel leuk om te bekijken... Maar als er verwacht wordt dat je binnen een paar uur reageert, dat gaat mij niet lukken.
Sorry, moest even klagen.