Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Zsazsa_ schreef:Jeetje, wie weet wat voor viezerik daar achter zit. Heb je het je ouders niet verteld. Je moet nooit met mensen afspreken die je niet kent!! Alleen als andere mensen weten waar je bent of op een plek waar je mensen kent. Voor het zelfde geld is het een of andere gek.
Ik zou het profiel bij de politie neerleggen. Identiteitsdiefstal, lekker dan als iemand jou foto's gebruikt.
Nooit meer doen hoor! En goed dat je het openbaar zet, dat andere meiden het ook maar nooit doen.
aMomentLT schreef:Jeetje, wat erg.. Naar voor je dat je dit mee hebt moeten maken.. Maar misschien wel een goeie les voor je!
Weetje meid, als een jonge echt van je houd en om je geeft, haalt hij je wel gewoon thuis op, of komt hij gewoon naar jou toe! In plaats van dat jij dat hele stuk eerst reizen moet!
Valerie93 schreef:Heb het ook ooit gehad. In een ver verleden, was een jongen zo knap zo mooi te mooi om waar te zijn.
Dat was ook zo, gelukkkg nooit afgesproken want iemand uit mijn klas herkende de jongen van de foto en heeft gezegd wie het echt was omdat zij hem kende. Die jongen was ermee bekend dat er (meerdere) mensen zich voordelen als hem.
Paar jaar later mijn vriend via hyves leren kennen, via MSN nog contact gehad en webcam aan (nadat vertrouwen goed zat) en daarna afgesproken. Dit jaar alweer 6 jaar samen, niet iedereen is dus gelukkig een catfish