Natuurlijk bekappen en hoefschoenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fennax33

Natuurlijk bekappen en hoefschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-16 21:03

Hallo allemaal,

Voor mijn examen moet ik een ondernemingsplan schrijven. Ik heb gekozen voor natuurlijk bekappen en het verkopen van hoefschoenen. Zouden jullie voor mij deze enquête willen invullen zodat ik de beste resultaten krijg voor mijn ondernemingsplan. De link hieronder geeft u toegang tot de enquête.

http://www.survio.com/survey/d/N6G3L2J3U6J6U6W6X

Als jullie zelf nog toevoegingen hebben of wat ik in mijn ondernemingsplan echt niet mag missen, dan hoor ik het graag !

Bedankt voor uw tijd :D *\o/*

Amaryllis

Re: Natuurlijk bekappen en hoefschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 22:48

VNA » STW

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 23:01

Ingevuld, maar als je een idee over natuurlijk bekappen wil krijgen zou ik andere vragen erbij doen.
Vind natuurlijk bekappen vrij waardeloos, maar heb mijn paard wel blootvoets.
Correct me if i'm wrong, maar lijkt alsof je die twee als een ziet.

Fennax33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-16 23:54

Belle2000 schreef:
Ingevuld, maar als je een idee over natuurlijk bekappen wil krijgen zou ik andere vragen erbij doen.
Vind natuurlijk bekappen vrij waardeloos, maar heb mijn paard wel blootvoets.
Correct me if i'm wrong, maar lijkt alsof je die twee als een ziet.

Hoi, nee ik wil zelf aan huis bekappen en hoefschoenen verkopen. De hoefschoenen worden namelijk op maat gemeten. De hoefschoenen staan los van het bekappen, want deze zijn natuurlijk niet voor ieder paard nodig. Deze enquete moet mij meer informatie geven over hoeveel mensen wel en niet blootsvoet hun paard gebruiken en waarom ze wel/geen hoefijzers gebruiken. Daaruit kan ik een conclusie trekken straks. Bedankt voor je reactie

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 01:07

Jammer dat je bij de laatste vraag zo weinig tekst kwijt kunt. Ik heb mijn verhaal daar niet goed kunnen doen daardoor.

TinGu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 03:47

Ingevuld.

Als je een eerlijke mening wilt van mensen lijkt het mij niet verstandig om zo'n duidelijk oordeel in je openingstekst te plaatsen (hoe slecht ijzers zijn).
Ook staan er best veel stijlfouten in je tekst, zonde!

Fennax33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 09:25

Ir111 schreef:
Jammer dat je bij de laatste vraag zo weinig tekst kwijt kunt. Ik heb mijn verhaal daar niet goed kunnen doen daardoor.

Ja ik weet niet hoe dat kan, ik kan dat niet groter maken

Fennax33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 09:27

Graffi86 schreef:
Ingevuld.

Als je een eerlijke mening wilt van mensen lijkt het mij niet verstandig om zo'n duidelijk oordeel in je openingstekst te plaatsen (hoe slecht ijzers zijn).

Heel veel mensen weten niet eens hoe slecht hoefijzers zijn en dat er ook andere oplossingen zijn. Er hebben heel veel mensen mijn enquete gelezen en je bent de eerste die iets zegt over een stijlfout

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 09:31

Ingevuld.
Wel vond ik het niet echt gaan over natuurlijk bekappen. Het gaat eigenlijk alleen maar over of het paard wel of niet op ijzers staat. Niet op ijzers staan is nog steeds wat anders dan natuurlijk bekappen.
Ik denk dat je met deze enquete niet heel veel waardevolle informatie krijgt.

Fennax33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 09:37

Lienie_F schreef:
Ingevuld.
Wel vond ik het niet echt gaan over natuurlijk bekappen. Het gaat eigenlijk alleen maar over of het paard wel of niet op ijzers staat. Niet op ijzers staan is nog steeds wat anders dan natuurlijk bekappen.
Ik denk dat je met deze enquete niet heel veel waardevolle informatie krijgt.

Ik moet weten hoeveel mensen er ijzers gebruiken en waarom wel/niet. Dus mijn enquete geeft mij wel genoeg informatie. Ik moet weten of ik genoeg winst kan maken als ik een natuurlijke bekapper zou worden

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 09:38

Ik heb mijn paard ook niet op ijzers staan maar bekap absoluut niet natuurlijk...
Heb de enquête wel ingevuld :)

Citaat:
Ik moet weten hoeveel mensen er ijzers gebruiken en waarom wel/niet. Dus mijn enquete geeft mij wel genoeg informatie. Ik moet weten of ik genoeg winst kan maken als ik een natuurlijke bekapper zou worden

Maar je weet dat niet alle mensen die hun paard niet op ijzers hebben staan, gebruik maken van een natuurlijk bekapper?

Fennax33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 09:41

Esaqar schreef:
Ik heb mijn paard ook niet op ijzers staan maar bekap absoluut niet natuurlijk...
Heb de enquête wel ingevuld :)

Citaat:

Maar je weet dat niet alle mensen die hun paard niet op ijzers hebben staan, gebruik maken van een natuurlijk bekapper?

Nee dat weet ik ! Maar ik moet alleen weten van de mensen die hoefijzers gebruiken of blootvoets hun paard hebben staan. Komt goed !

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 16:40

Graffi86 schreef:
Ingevuld.

Ben het hier wel mee eens. Er staan idd aardig wat taal/grammaticafouten in de tekst := en bovendien is de tekst nogal gekleurd. Nou maakt dat voor mijn invullen niet uit maar waar ik dan net benieuwd naar ben, als je dan toch zo'n tekst schrijft, wat er dan uit dat wetenschappelijk onderzoek is gekomen. Nu staat er alleen dat marquis hoefschoenen wetenschappelijk onderzocht zijn, maar niet waarop, hoe en wat de uitkomsten ervan waren...

Fennax33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 22:33

verootjoo schreef:
Graffi86 schreef:
Ingevuld.

Ben het hier wel mee eens. Er staan idd aardig wat taal/grammaticafouten in de tekst := en bovendien is de tekst nogal gekleurd. Nou maakt dat voor mijn invullen niet uit maar waar ik dan net benieuwd naar ben, als je dan toch zo'n tekst schrijft, wat er dan uit dat wetenschappelijk onderzoek is gekomen. Nu staat er alleen dat marquis hoefschoenen wetenschappelijk onderzocht zijn, maar niet waarop, hoe en wat de uitkomsten ervan waren...

Nouja hebben verschillende mensen mijn enquete nagelezen en werd niks gezegd over fouten. Zijn er nu 2 die het opvallen waarvan jij een bent. Het onderzoek staat op internet. Moet je anders even opzoeken als je meer informatie wil en hoe die persoon dat heeft gedaan. Als je marquis hoefschoen onderzoek intypt , krijg je het volgens mij.

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 22:44

Gedaan :(

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 22:50

Fennax33 schreef:
Graffi86 schreef:
Ingevuld.

Heel veel mensen weten niet eens hoe slecht hoefijzers zijn en dat er ook andere oplossingen zijn. Er hebben heel veel mensen mijn enquete gelezen en je bent de eerste die iets zegt over een stijlfout

Laat ik de tweede zijn dan.

Een enquete moet voor degene die hem invult neutraal zijn van opzet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 16:44

Omdat TS aangegeven heeft genoeg reacties te hebben gehad, plaats ik hier een slotje.