Verjaardag vieren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maudx7

Verjaardag vieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 22:11

Hopelijk staat dit hier op de goede plek haha :)

In mei vier ik met een vriendin onze verjaardag. We kennen een hele hoop dezelfde mensen, maar omdat we alletwee op andere scholen gezeten hebben ook een aantal mensen die de een wel kent maar de ander niet.

Uiteindelijk kwamen we op een totaal uit van 82 mensen, waarvan we verwachten dat 34 niet komen omdat die heel ver weg wonen of omdat die nooit naar feesten gaan of andere redenen.

Nu hebben we alletwee nog nooit een "groter" feest gegeven, dus we vroegen ons af of er mensen zijn die wat tips hebben voor ons. Waar wel/geen drank halen, goedkoop een tent huren, goedkoop hangtafels huren etc. Dingen huren het liefst in de omgeving eindhoven.

Dus, zijn er bokkers met tips voor ons? Y)(^)

kelliiee1993

Re: Verjaardag vieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 22:32

Qua staantafels zie ik vaak op facebook ook oproepjes voorbij komen wie ze te leen heeft voor een feestje. Dat zou je kunnen proberen.

Wat betreft het inslaan van drank (bier en wijn) zou je met de supermarkt kunnen regelen dat je het terugbent wanneer je heel veel over hebt.
Dat gebeurt hier ook wel eens.

Verder een leuke playlist met verschillende muziek. Top 40,maar ook wat oudere muziek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 22:52

Ik verplaats je topic van ENT naar LZP, omdat het daar beter past.

maudx7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 23:09

kelliiee1993 schreef:
Qua staantafels zie ik vaak op facebook ook oproepjes voorbij komen wie ze te leen heeft voor een feestje. Dat zou je kunnen proberen.

Wat betreft het inslaan van drank (bier en wijn) zou je met de supermarkt kunnen regelen dat je het terugbent wanneer je heel veel over hebt.
Dat gebeurt hier ook wel eens.

Verder een leuke playlist met verschillende muziek. Top 40,maar ook wat oudere muziek.

Dankje! Ik weet niet of ze dat bij onze supermarkt doen. De bedrijfsleider is nogal een knorrig type, maar nooit geschoten is altijd mis haha.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 14:48

Voor bier huren wij altijd een tap bij de gal en gal, ideaal!