Fiets nummer 2: ik had jezelf gepimpt en lekker herkenbaar voor mij en klasgenoten. Helaas, je rem gaat kapot en nu ik tegen een klasgenoot ben gereden, is voor de maat vol: je wordt ingeruild.
Fiets nummer 3: in de zomer crosste ik ook graag met je rond in het bos samen met de hond, maar er valt niet veel meer te crossen. Ik wilde je vanmiddag van het slot halen, toen ik zag dat je voorwiel was weggehaald!? Ik maakte je los, met de tranen in mijn ogen en wou gaan lopen naar huis. Door een wonder zag ik je ledemaat liggen IN DE BOSJES? Voorwiel mee, viel je achterwiel eraf? Nu lig je thuis, in drie stukken, mijn vader gaat voor chirurg spelen en heeft ook de wijkagent benaderd, want wij laten niet zomaar fietsen slopen
Beste bokkers,
ben ik de enige met zoveel fietsen pech? Hebben jullie ook rare dingen meegemaakt? Ik ben toch vast niet de enigste?
Groetjes een verdrietige fietsen eigenaar
de fiets van een kennis is vorige week in brand gestoken tijdens zijn werk
Was ook geen stationsfiets ofzo, wel echt een dure. Ik natuurlijk vooral heel boos en verdrietig voor de mensen die zo zielig zijn dat ze andermans eigendom moeten stelen...
Gelukkig heb ik er voor een goeie €40 een 'nieuwe' stationsfiets gekocht die ook nog 'ns ontiegelijk fijn fietst, dus stiekem was het wel een geluk bij een ongeluk!
Andere fiets, €20,- op marktplaats. Super fijn ding. Nieuw zadel erop en nieuwe bandjes er onder.. Gestolen op het station. Sindsdien heb en wil ik geen fiets meer (al bijna 3 jaar)