Erop af durf ik niet, ze zijn al aan de zuip vanaf 7 uur en ik ben een 17 jarige meid van 1,60m ... Huisgenootjes slapen niet thuis vannacht dus die kan ik er ook niet op af sturen. Verder ken ik niemand hier, ik woon hier net een maand.
Heb het een paar uur terug al als overlast gemeld op de site van de gemeente (om toch iets te doen) en ga het morgen even melden bij huisbaas (heeft nu toch geen zin, woont niet in de buurt).
Wat nu? Ik wil er eigenlijk nu vanaf want ik ben bang dat ze nog wel tot 4 uur al dan niet later door gaan. Echt super fijn ook dat mn slaapritme nog even last minute voor mn tentamens maandag wordt verstoord
is niet niks natuurlijk) toen ik de voordeur een aantal keer hoorde openen (die hoor je heel makkelijk) en muziek iets zachter werd. Heb me er toen maar overheen gezet en maar muziek geluisterd via oordopjes.. Was alleen daardoor wel nog tot na 4en wakker, maar ik kon tenminste rustig liggen. Na 4en werd het stil en daarna in slaap gevallen. Inderdaad nog maar even kijken voor oordoppen.