Hoi! Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Voor school heb ik nu een HP, maar met de Sims 3 erop zit mijn schijf vol en ik wil graag een laptop waar ik echt spelletjes op kan spelen, maar ook gewoon bedoeld voor thuis om aan mijn schoolwerk te werken. Schoollaptop gaat nu telkens mee naar huis maar wil hem dan ook in mijn kluis laten liggen, zodat ik geen 2 laptops thuis heb. Nou zat ik zelf te kijken naar een andere HP, maar een Macbook trekt me ook wel aan. Onder andere ook omdat ik een iPad en een iPhone heb. Nu is een Macbook wel een stukje duurder dan een HP, en weet ik niet veel van een Macbook. Heeft er iemand ervaring met een Macbook, met welke dan en werkt deze goed? Ik heb zoon kastje voor cd's dus dat hoeft er voor mij niet op te zitten. Het hoeft geen mega laptop te zijn, klein maar fijn zullen we maar zeggen. Wel fijn toetsenbord en goed reageren, niet eentje die om de 5 minuten vast loopt. En dan met een beetje veel geheugen, voor de Sims en nog andere spelletjes!
Alvast bedankt!
Binkie_Eline