Mijn vriend wilt graag nieuwe sokken. Aangezien ik niet weeeer voor de simpele zwarte wil gaan, vraag ik om tips. Zijn voorkeur gaat uit naar korte sokken. Maar alle tips zijn welkom.
Zelf heb ik de spectrum sokken van injinji (maar dan moet hij wel teensokken willen)
En bijvoorbeeld bij de zeeman heb je ook wel keus. Van effen, tot een ruitje of Superman (ja ook in volwassen maten )
Warboel
Geplaatst: 04-04-16 22:32
Happy Socks inderdaad! Zijn er ook in het kort, alleen er is meer keuze in lange.
H&M heeft ook regelmatig leuke sokken trouwens
XxLMMxX
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-16 22:33
Wat fijn jullie tips! Begin morgen alvast me een kijkje bij de zeeman en h en m. En zal ook happy socks in gedachten houden
tassie
Geplaatst: 04-04-16 22:48
Mijn enige eis is dat ze kleurtjes hebben. Zodat met uitstorten er niet een hele berg van 6 verschillende soorten zwarte sokken liggen die allemaal op elkaar lijken wat een hekel heb ik aan sokken uitzoeken zeg
Ooit bij de action sokken merk een gekleurde hak gekocht, helaas zijn die allemaal magies verdwenen/stuk gegaan.
Primark haal ik al mijn gekke gekleurde sokken met printjes
Jette
Geplaatst: 04-04-16 22:57
Happy socks
Maar de Primark heeft ook super veel leuke sokken, maar de Action of de hema ook wel. Wel mindere kwaliteit soms, maar ze gaan bij mij toch zeker wel 1,5 jaar mee. Ik heb alleen maar leuk gekleurde sokken omdat anders iedereen ze steelt
DieL_Zor
Geplaatst: 04-04-16 23:03
Happy socks inderdaad en Vans heeft ook sokken met toffe printjes (en mocht hij toevallig Vans/iets vergelijkbaars dragen; de canoodle socks zijn echt fantastisch! Hebben ze vast ook wel voor mannen. Die zie je net niet boven je schoenen uitkomen, wat je met normale korte sokken wel hebt)