Leestekens op je gezicht nieuwe mode?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Leestekens op je gezicht nieuwe mode?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 20:27

Ik zit in de trein en er stappen 2 meiden in, die allebei een soort komma op hun gezicht hebben getekend op de plek van hun wenkbrauwen.
Is dat de nieuwe mode ofzo, leestekens op je gezicht.
Beetje jammer voor die meiden, het zijn mooie meiden, maar die dikke donkere komma's ontsieren de boel.

Destination

Re: Leestekens op je gezicht nieuwe mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:28

Heb je een foto van wat je ongeveer bedoelt? Ik kan me er zo geen voorstelling van maken namelijk :=

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:29

whutt? dus afgeschoren wenkbrauwen en op de plek van de wenkbrauwen komma's getekend?
nog nooit gezien

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:32

Wat is het doel van dit topic precies? :)
Het is tegenwoordig hip om je wenkbrauwen bij te tekenen en sommigen slaan daar iets meer in door dan anderen, dat klopt.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 20:37

Ik bedoelde inderdaad 2 meiden die hun wenkbrauwen hadden vervangen.
Ik vind dat zo zonde, het zijn echt 2 hele mooie meiden, die hebben helemaal die make up niet nodig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:38

Ach je hoeft er zelf toch niet aan mee te doen?

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:43

Ik snap zeker wat je bedoelt en als ik met vriendinnen zo iemand zie lopen smoezen we soms ook wel wat naar elkaar, maar om hier nou een topic voor te openen?

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:44

Nou, dat zou alleen maar mooi zijn!

Want veel mensen hebben geen flauw benul meer van wat leestekens eigenlijk zijn, waar je ze voor gebruikt en waarom ze nuttig zijn. Hoeveel topics ik op Bokt niet voorbij zie komen die als 1 lange woordenbrij aan elkaar zijn geschreven, zonder hoofdletters, komma's, witregels etc. En dan verwachten dat anderen de moeite nemen zich daar door te worstelen en te antwoorden...

Ook hebben veel mensen een telefoon die standaard een spatie voor een komma of punt zet , zo dus. Dat leest ook ontzettend vermoeiend in een langere tekst . En het ziet er gewoon waanzinnig onverzorgd uit .

Dus als mensen expirimenteren met leestekens: vooral mee door laten gaan, en goed aanmoedigen :+

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:45

xBontfire schreef:
Ik snap zeker wat je bedoelt en als ik met vriendinnen zo iemand zie lopen smoezen we soms ook wel wat naar elkaar, maar om hier nou een topic voor te openen?

Er worden wel gekkere topics geopend, laatst een over wat je doet als je telefoon gaat. Tja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:38

Lekker belangrijk, leven en laten leven. Heb je er last van, dan kijk je niet. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:46

Danique schreef:
Ach je hoeft er zelf toch niet aan mee te doen?

Inderdaad, als hun het maar mooi vinden toch? Ik kan me er niet druk overmaken. Ieder z'n eigen ding.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:50

Andra_S schreef:
Nou, dat zou alleen maar mooi zijn!

Want veel mensen hebben geen flauw benul meer van wat leestekens eigenlijk zijn, waar je ze voor gebruikt en waarom ze nuttig zijn. Hoeveel topics ik op Bokt niet voorbij zie komen die als 1 lange woordenbrij aan elkaar zijn geschreven, zonder hoofdletters, komma's, witregels etc. En dan verwachten dat anderen de moeite nemen zich daar door te worstelen en te antwoorden...

Ook hebben veel mensen een telefoon die standaard een spatie voor een komma of punt zet , zo dus. Dat leest ook ontzettend vermoeiend in een langere tekst . En het ziet er gewoon waanzinnig onverzorgd uit .

Dus als mensen expirimenteren met leestekens: vooral mee door laten gaan, en goed aanmoedigen :+

:D

Interpunctie kun je.ook.teveel.aanmoedigen. Gebruik met mate, maar gebruik ze in vredesnaam nou maar gewoon :') Zelfs als wenkbrauwen, prima! :')

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 21:59

vuurneon schreef:
:D

Interpunctie kun je.ook.teveel.aanmoedigen. Gebruik met mate, maar gebruik ze in vredesnaam nou maar gewoon :') Zelfs als wenkbrauwen, prima! :')

:') _/-\o_

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 09:29

Andra_S schreef:
xBontfire schreef:

Er worden wel gekkere topics geopend, laatst een over wat je doet als je telefoon gaat. Tja.

:')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 09:30

1 april........ :')

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 09:35

Nou, ik zag laatst een meisje lopen waarbij het leek alsof ze met een benzine stift haar wenkbrauwen had bijgetekent, inktzwart, en inderdaad een heel dik komma teken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook zo verbaasd was dat ik er bij wijze van een topic over had kunnen openen, want het zag er echt niet uit. Super opvallend en super lelijk.

Ach, ieder zijn ding natuurlijk, maar ik ben wel blij dat ik, als ik zoiets in mijn hoofd krijg, mensen om me heen heb die me waarschuwen dat ik zo beter niet de straat op ga :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 10:30

Ach, die meisjes proberen in elk geval aandacht aan hun uiterlijk te besteden. Dat het niet jouw smaak is, is jammer, maar ik vind het er beter uitzien dan mensen die helemaal niets doen aan zichzelf als ik eerlijk ben.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 10:32

Rebeccaa schreef:
Ach, die meisjes proberen in elk geval aandacht aan hun uiterlijk te besteden. Dat het niet jouw smaak is, is jammer, maar ik vind het er beter uitzien dan mensen die helemaal niets doen aan zichzelf als ik eerlijk ben.

Ik heb liever naturel dan iemand die vanalles faket.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 10:56

Persoonlijk kijk ik ook liever naar naturel dan extreem aangezet.
In mijn dorp nog geen leesteken wenkbrauwen gezien.

Zag wel op FB dat in het programma van mr Frank Visser (rijdende rechter) iemand bijzondere wenkbrauwen had.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 10:57

Ik zag al vraagtekens en whatnot voor me, maar het gaat geloof ik gewoon om dikke wenkbrauwen :')

Vind het zelf ook niet mooi, maar och..

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:00

xniieeenke schreef:
Rebeccaa schreef:

Ik heb liever naturel dan iemand die vanalles faket.

Ik denk dat het ieder voor zich is. Iedereen heeft zijn eigen smaak, en iedereen vindt dus verschillende dingen mooi.

Daar verander je niks aan, en dat hoeft ook helemaal niet :) lekker laten gaan...

Het aller belangrijkste is dat je jezelf er goed bij voelt!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:03

:roll: Ik heb altijd uitroeptekens dat vind ik mooier' mijn vriendin vind de komma mooier

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 12:04

Eigenlijk best slim, als zoiets in de mode is hoef je je spiekbriefje niet meer onder je rokje te verstoppen.. schilder je het gewoon op het gezicht van je vriendin :D

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 14:31

8nnemiek ik zie nu mijn zoon en klasgenoten met rijtjes Frans op hun hoofd lopen.
Of wiskundige formules *D