Kon er geen topic over vinden. Ben bekend met eBay, maar vind dit leuker/makkelijker om gewoon te neuzen. Wie heeft er al geshopt en hoe is het bevallen? Valt me ook op dat de prijzen ex btw zijn, maar kan niet vinden of er dan gewoon nog 21% bij komt of dat het anders werkt?
Mijn moeder koopt veel via Wish. Volgens mij vaak tevreden. Het is wel lang wachten vaak tot iets geleverd is maar dat weet je van te voren. Soms is een artikel voor verschillende prijzen te vinden, dus goed zoeken!
Ik heb inmiddels ex besteld bij Wish, ben erg tevreden! Ik blijf inderdaad bewust onder de 22 euro, dan komt er geen BTW bij. Boven de één heb je kans dat je 21% BTW moet betalen en boven de 80 (?) komen de invoerrechten erbij. Ik heb zelf nooit extra hoeven betalen.
Qua maat kun je vaak in de maattabel tussen de foto's kijken, tot nu toe klopt dit altijd bij mij. Anders even de reviews lezen, kijken wat andere mensen besteld hebben. Bij mij is he ook altijd op tijd geleverd, 1x in de aangegeven bezorgtijd en 2x 2 weken eerder.