Ik kom er even niet uit, dus misschien kan iemand van jullie mij wat meer info hierover geven.
Ik werk normaal gesproken 28 uur per week. Nu zit ik momenteel door gezondheidsklachten op 50% op loonwaarde en 50% op arbeidstherapeutische basis.
Mijn werkgever plant mij volledig in 28 uur. Zonder er voor de 14 uur die ik op at basis werk vervanging neer te zetten. Met andere woorden als het niet gaat is er geen mogelijkheid voor mij op dat moment om te stoppen en naar huis te gaan of om even niks te doen ofzo. (We moeten altijd met twee personen staan.)
Het lijkt mij toch dat dat mogelijk moet zijn? Anders kan ik in mijn ogen net zo goed wel volledig op loonwaarde werken.
Kunnen jullie het wat voor mij verhelderen?
Monmaster
Geplaatst: 28-03-16 21:24
Direct contact opnemen met je Arbo arts, dan hoort er Idd vervanging voor je te zijn.
verootjoo
Geplaatst: 28-03-16 21:26
Dat mag volgens mij niet idd, AT is altijd boventallig. Ik werk nu volledig op AT basis maar doe niet mijn eigen werk, dat wordt 100% vervangen door een invaller.
Shadow0
Geplaatst: 28-03-16 21:26
Bespreken met je bedrijfsarts is de beste weg. En zeker als dat niet op korte termijn lukt, zou ik het ook op schrift stellen en toe laten voegen aan je dossier.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga morgen gelijk contact opnemen met de bedrijfsarts. Door haar manier van praten werd ik volledig overrompeld maar tijdens de paasdagen begon ik het steeds meer een vreemde manier vinden. Ik begrijp wel dat het mooi voor haar is als ze wekelijks 14 uur iemand heeft lopen die ze niet in de urenverantwoording terug ziet.