Na jaren trouwe dienst door mijn oude Dell latitude laptop begint deze nu echt op te raken. De accu werkt al niet meer dus dat is behoorlijk onhandig en aangezien ik binnenkort een half jaar naar het buitenland ga wil ik graag een iets betrouwbaardere laptop mee.
Mijn probleem is dat ik niet heel veel verstand ervan heb. Ik heb zitten googlen maar de laptop die ik tegen kwam en volgens mij goede specificaties had blijkt redelijk vergelijkbaar te zijn met die van mijn zus en die presteert echt te traag voor mij.
Wat ik zoek is het volgende;
- Maximaal €600/650,-
- niet te groot (mag op zich dik en zwaar zijn, dat is de mijne ook. Maar een scherm van 15 inch is zat)
- betrouwbaar en snél.
Ik heb een gruwelijke hekel aan technologie die niet goed werkt dus voor mij geen fancy design zolang het maar goed werkt. Mijn Dell is gruwelijk onhandig maar zo betrouwbaar en doet alles wat ik wil.
Zelf heb ik dus zitten kijken naar de HP Pavilion 15-AB131ND, met een AMD A10 processor en 8gb werkgeheugen. Leek mij prima. Maar toen zag ik dat mijn zus bijna dezelfde heeft alleen haar model heeft een AMD A8 processor.
In any case, deze vind ik echt te traag, soms opent hij internet zelfs amper en dat kan ik slecht hebben.
Ik doe niet veel met mijn laptop maar als ik een keer moet photoshoppen of een video in elkaar moet draaien voor school of een keer Sims 4 ofzo wil spelen dan wil ik dat dat gewoon kan.
Duss, heeft iemand een goede tip voor me of gewoon dingen waar ik op kan letten in mijn zoektocht?
Bij voorbaat grote dank