Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
chanjelte schreef:Joolien schreef:Ik heb vanavond niemand, maar ik ga gewoon alleen
Scheelt wel dat ik meestal wel mensen daar ken, en ik kom er wel vaker
Was het gezellig gisteravond? Ik durf het nog niet aan om alleen te gaan, bang dat ik dan geen bekende tegen kom en alleen sta.
_Dominique schreef:Hee ik heb hetzelfde probleem eigenlijk! Nu doordat ik stage loop kan ik niet meer op donderdag en ben ik in het weekend blij als ik kan luieren.
Alleen gaan vind ik echt 10x niks overigens.
Volgens mij hebben wij op dezelfde basisschool gezeten trouwens TS.
chanjelte schreef:Ja alleen uitgaan durf ik ook niet aan, dan sta ja daar maar alleen als je niemand kent. Is er toevallig iemand die zin heeft om op stap te gaan in de omgeving van Den Haag//Rotterdam?
chanjelte schreef:_Dominique schreef:Hee ik heb hetzelfde probleem eigenlijk! Nu doordat ik stage loop kan ik niet meer op donderdag en ben ik in het weekend blij als ik kan luieren.
Alleen gaan vind ik echt 10x niks overigens.
Volgens mij hebben wij op dezelfde basisschool gezeten trouwens TS.
Haha de Dijsselbloem, dat is toevallig!
LOVESUSHI schreef:Hier hetzelfde probleem, vroeger vaaak alleen gegaan. Ken tegenwoordig alleen een beetje weinig mensen die ik tegen zou kunnen komen, dus dat doe ik niet meer.
chanjelte schreef:Ja alleen uitgaan durf ik ook niet aan, dan sta ja daar maar alleen als je niemand kent. Is er toevallig iemand die zin heeft om op stap te gaan in de omgeving van Den Haag//Rotterdam?
Ik wil best een keer met je op stap in Rotterdam!