Gecondoleerd met je verlies.
Wil je dit werk nog wel doen? Los van de omgeving waarin je werkt baseer ik me met deze vraag even op het gedeelte uit de op waarin je zegt dat je ondanks al je kennis je moeder niet hebt kunnen helpen. Denk je dat je uit dit werk ooit weer de voldoening zal kunnen halen die je voorheen wel had? Is het antwoord hierop nee dan zou het onderwijs iets kunnen zijn of een volledig nieuw pad.
Verder zou ik zeggen, praat eens met je huisarts. Werk en privé zijn veel te veel door elkaar gelopen, al snap ik dat dat praktisch was, en nu kan je je werk niet meer los zien van privé emoties. Voor mijn gevoel, al ben ik geen expert, heb je een burn out of ptss. Of je zit er dicht tegen aan. Voor beide zijn hulp en terapieen te krijgen maar dan moet het wel worden (h)erkend.
Wat ze op je werk willen doet niet ter zake. Eerst rouwen en voor jezelf zorgen.
En lieve ts, het maakt niet uit hoeveel je hebt geleerd en hoe hard je werkt. Mensen sterven allemaal. Jij zal in je vakgebied heel veel kunnen doen maar je kunt niet alles voorkomen. Soms is het gewoon iemands tijd.