Mijn dank is groot!
Online recruitmentmarketing en vacaturemarketing zijn populaire termen waar je in de HR en recruitment vandaag de dag niet omheen kunt. Maar, wat zeggen deze termen eigenlijk? Wat houden ze in en wat kun jij ermee voor jouw organisatie? Op welke manier kunnen ze jou helpen om de beste sollicitant binnen te halen?
Als onderdeel van mijn afstudeeronderzoek voor de opleiding Commerciële Economie aan Hogeschool Windesheim zou ik graag meer te weten komen over de bekendheid van en de behoeften naar deze dienst. Daarom zou ik graag een aantal HR professionals interviewen die zich bezighouden met het uitzetten van vacatures en/of het werven van nieuwe medewerkers. Het maakt niet uit of je al wel of juist nog niet bekend bent met de termen of de dienst.
Het onderzoek verricht ik in opdracht van Brockmeyer Vacaturemarketing en de resultaten zullen worden verwerkt in een marketingadvies. Uiteraard wordt er vertrouwelijk met de gegevens omgegaan. Het interview zal telefonisch worden afgenomen en zal naar verwachting 15-30 minuten duren. Als je mij wilt helpen, of nog vragen hebt over het onderzoek, neem dan gerust contact op met mij via e.lodewijk@brockmeyer.nl
Je mag uiteraard ook een PB sturen