Bestand niet opgeslagen dringend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vera96

Bestand niet opgeslagen dringend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 11:28

Hallo,

Ik heb gister avond op mijn asus laptop een opdracht gemaakt die over een uur moet worden ingeleverd. Ik sla haast nooit iets op want onderaan word staat altijd een balkje na elke zin die ik typ ofzo dat hij automatisch opslaat.
Vannacht is mijn laptop uitgevallen en nu is het bestand weer waar ik voor vanavond was.. Dat betekent dus dat ik mijn tentamen niet haal |( Iemand enig idee waar het ergens in mijn laptop kan staan?

xSCWx

Re: Bestand niet opgeslagen dringend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:30

Als je nu word opent, geeft hij dan geen venstertje met herstelde documenten?

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:32

Idd als ik bij mijn laptop word open nadat hij is uitgevallen staat er aan de zijkant een vakje waar dan nog wordt aangegeven dat er iets open stond op het moment van uitgaan.

Hoop onwijs voor je dat je het bestand nog terug kunt krijgen en de volgende keer toch even een keertje extra opslaan ;)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:33

oops,

ook al heb je er nu niets aan,
voortaan altijd als je bij je pc wegloopt even op opslaan drukken (omdat je toch regelmatig koffie gaat halen/naar het toilet gaat is dat dus zeker 1x per uur). zo weet je zeker dat het goed opgeslagen is..

wel ga ik met xSCWx mee, als het goed is, moet hij bij herstelde documenten naar voren komen eigenlijk, helemaal of het grootste deel.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 11:34

Ja dat die 100 woorden van de 1000 die ik vorige week had getypt maar voor de rest niks. Volgens word is er gister niks in mijn laptop veranderd

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:35

Oeps... Dat word heel snel typen dan

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:36

zoek op de c schijf op woorden die je iig gisteren hebt gebruikt in het verslag, en sorteer de resultaten op aflopende volgorde van 'gewijzigd/modified'

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:40

uhm.. ziek melden vandaag en als een razende roeland typen?
als je ziek bent kun je immers niets inleveren
(dat werkt alleen als je normaal wel alles op tijd inlevert natuurlijk en je niet een zooi waarschuwingen op zak hebt.. dan geloven ze er geen bal van)

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:41

silmitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:44

Gewoon eerlijk vertellen wat er is gebeurd en met school naar een oplossing zoeken.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:47

silmitan schreef:
Gewoon eerlijk vertellen wat er is gebeurd en met school naar een oplossing zoeken.

ben zelf dan meer van het type, wat niet weet, wat niet deert.
vandaar mijn 'makkelijke' reactie.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:53

Ik denk dat ze alle soorten smoezen al wel gehoord hebben... Dan zou ik me inderdaad nog eerder ziek melden en als een razende gaan typen. (En ik ben echt zoeen braafste meisje van de klas :') ) zeker als het om zoiets belangrijkst gaat.
Laatst bijgewerkt door xSCWx op 23-03-16 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:54

wordt het niet opgeslagen in de temp folder misschien?

C:\Documents and Settings\hierjenaam\Local Settings\Temp

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 16:21

Nope overal gezocht.. Echt weg. En hij slaat gewoon automatisch op normaal. Maargoed, vol moed als een bezetene beginnen met typen, opslaan tussendoor. OVERKOMT HET MIJ GEWOON OPNIEUW. Deze keer gelukkig maar 300 woorden verloren, terwijl ik zeker weet dat ik hem nog had opgeslagen terwijl die af was (alleen nog geen voetnoten had ik)
Ondertussen had ik nog maar een kwartier tot de tijd en moest ik dus nog die 300 erbij typen, spelling controle, voetnoten e.d. Ben echt in staat om mijn laptop door het raam te gooien.
Hij slaat wel op, doet die ook automatisch maar toch gaan er continue woorden verloren..

Nou dat ziek melden is het mooiste. De reden dat ik er zo last minute aan begon (gister) was omdat ik al sinds donderdag met 40 graden koorts plat lag. Gister ging het eindelijk weer een beetje dus toch vol goede moed begonnen.
Maar op het HBO is ziek zijn helaas nooit een reden. Vooral omdat we voor alles twee kansen hebben. Dus een van de kansen moet het wel lukken.. Zit natuurlijk wel een goed punt in maar zo voelde het vanmorgen niet. Ik baal als een stekker, vond het nog een leuke opdracht ook maar nu lijkt het nergens op.

En ben in staat de leverancier van de laptop een heel boos bericht te sturen :')

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 16:58

dan is het maar goed dat ik mijn puntje van mijn tong afbeet,
want ik wou eerder namelijk heel belerend en betweterig melden..
misschien voortaan eerder beginnen lol..

maar dat heb je hier meteen afgeschoten :D