Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
... als dat hem al afschrikt dan is het ook geen echt relatiemateriaal. Alleen jullie zien elkaar al 2x per week en dan is het gezellig... en jij hebt als eerste de boot afgehouden dus misschien denkt hij nu wel dat jij ook weer gaat aangeven dat het toch een stapje verder kan.
)
)
. De ene man is er beter in dan de andere maar de meeste mannen schrijven alleen het benodigde. Daar is immers een app ook voor. Dus daar zou ik niks aan af proberen te lezen. Verder ga ik mee met de tip van troi. 
Djoopie schreef:Mannen kunnen over app gewoon best ongeinteresseerd overkomen. Het zijn immers geen vrouwen. De ene man is er beter in dan de andere maar de meeste mannen schrijven alleen het benodigde. Daar is immers een app ook voor. Dus daar zou ik niks aan af proberen te lezen. Verder ga ik mee met de tip van troi.

Palmera schreef:Gewoon zeggen tussen neus en lippen door als jullie het gezellig hebben: "wat hebben we het eigenlijk leuk samen, hè?" Kijk hoe hij daar op reageerd.
Maar goed, praten lijkt me inderdaad toch wel de gemakkelijkste weg. Duidelijk, vanuit jezelf. Dus zoals troi en Evelijn zeggen, zoiets.
Als jullie het telkens leuk hebben samen zit het toch goed, lijkt me? Joman schreef:We hebben het leuk samen, kunnen goed lachen met elkaar en hebben het leuk.
Wat ik wel merk is dat we in het begin vaak leuke en grappige whatsapp gesprekken hadden, waar het nu op de app meer gaat over hoe het gaat en wanneer en waar we zullen afspreken. Hij kan vrij ongeinteresseerd naar mij doen over de app, dat is al vanaf het begin zo, en hij appt niet zo vaak uit zichzelf. Hier begin ik me enigszins aan te ergeren. Hoewel het maken van een afspraak danweer van beide kanten komt.
Kortom, als we elkaar zien, super leuk. Op de app, boring en ik word er onzeker van.
Kirrr schreef:Ik snap wel wat TS wil zeggen. Ik hecht daar ook veel belang aan.
Heb anders helemaal het idee dat je naast elkaar leeft ipv samen en dat is niet mijn idee van een relatie.
Wel denk ik dat er inderdaad heel veel mensen zijn die absoluut geen waarde hechten aan appen.
Maar ik vind het toch wel gek dat je buiten je afspraken om elkaar nooit hoort.
Los daarvan denk ik inderdaad dat de enige oplossing 'praten' is. Of toch alleszins jouw standpunt duidelijk maken.
Een echt gesprek is mi echt waardevoller dan berichtjes op de app.
staat er een vraag in dan waarop ik moet antwoorden? Je ziet toch dat ik het gelezen heb dan weet je toch dat het goed is?
of soms alleen een 'ok' op een heel verhaal
volgens mij is dat echt mannen app gedrag.friesam schreef:Djoopie schreef:Mannen kunnen over app gewoon best ongeinteresseerd overkomen. Het zijn immers geen vrouwen. De ene man is er beter in dan de andere maar de meeste mannen schrijven alleen het benodigde. Daar is immers een app ook voor. Dus daar zou ik niks aan af proberen te lezen. Verder ga ik mee met de tip van troi.
Jup ik heb ook zo'n vent die appt ook dingen die nuttig zijn en anders niet.
- Hoe laat eten we
-Ik ben 6 uur thuis
- klaar
- heb kaartjes voor za
de berichten van afgelopen week
Romantisch he
Mocht dit een serieuze relatie worden zal communicatie toch ook erg belangrijk zijn en moet je ook kunnen praten met elkaar. Dus als je wil weten waar je aan toe bent, zal je toch de eerste stap moeten zetten en het gesprek beginnen. Kan je heus! Joman schreef:Verhelderend, jullie berichten. Dank!
Ik hecht eigenlijk normaliter bijzonder weinig waarde aan whatsapp. Ik reageer slecht of niet op anderen. Maar bij hem heb ik dat dus niet.
Hetgeen waar ik me druk over maak (onzeker van word) is dat we in het begin veel appten en heel leuk. De frequentie neemt af en het is wat minder grappig allemaal. Meer informatief.
Wellicht is dat normaal?
Algoed. Een gesprek aanknopen dus.
Majabeestje schreef:Joman schreef:Verhelderend, jullie berichten. Dank!
Ik hecht eigenlijk normaliter bijzonder weinig waarde aan whatsapp. Ik reageer slecht of niet op anderen. Maar bij hem heb ik dat dus niet.
Hetgeen waar ik me druk over maak (onzeker van word) is dat we in het begin veel appten en heel leuk. De frequentie neemt af en het is wat minder grappig allemaal. Meer informatief.
Wellicht is dat normaal?
Ik denk dat dat 2 kanten op kan: of hij is idd wat minder geïnteresseerd of de eerste verliefdheid/spanning is een beetje weg en er komt iets veel mooiers voor in de plaats![]()
![]()
Ik denk dat laatste, anders zou hij ook niet meer willen afspreken enzo toch? Het is logisch dat het wat verandert allemaal, mijn man en ik waren de eerste maanden ook dolverliefd en smsten ons suf. Nou, tja, dat werd vanzelf minder. Maar de liefde is daardoor niet minder geworden hoor. Met name mannen zijn gewoon wat praktischer ingesteld.
Joman schreef:Verhelderend, jullie berichten. Dank!
Wellicht is dat normaal?
Joman schreef:Verhelderend, jullie berichten. Dank!
Wellicht is dat normaal?
Joman schreef:Op de een of andere manier ben ik steeds bang voor het eerste scenario. Maar idd, we zien elkaar nog wel en spreken nog gewoon af. Dus wat dat betreft is er denk ik niets veranderd.