Ik werk nu alweer 2 en een half jaar, het is best wel interessant werk. Ook al zijn er soms momenten dat ik denk wat doe ik hier ?!
Nu heb ik een probleem waar ik maar niet vanaf kom ..
Na het eten ben ik zooooo sloom ! Ik kom er maar niet uit ! Of ik nou veel eet, of weinig, ik blijf sloom.
Dag in dag uit zitten we voor de computer wat al niet goed is, tussen de middag ander half uur pause en dan blijf ik op kantoor (is te ver rijden naar huis) en kijk netflix terwijl ik aan het eten ben.
Maar als we dan om twee uur weer aan de slag gaan heb ik helemaal geen concentratie meer, maak ook nog wel eens foutjes maar vooral, ik ben het zat om binnen te zitten. Mijn vader heeft mij al geadviseerd om een rondje te gaan lopen tussen de middag maar tot nu toe heb ik dat niet gedaan.
Dus nu mijn vraag ! Wat doen jullie tussen de middag, of na het eten als je weer aan de slag moet ?
Alleen maar kantoorwerk is niet goed voor een mens, en frisse lucht maakt je hoofd veel helderder. Heb je op kantoor ook een raampje open? Bedompte, warme kantoorlucht zorgt ook voor een sloom gevoel. Misschien kun je af en toe ook even staand werken? Zitten is het nieuwe roken zeggen ze, dus afwisselen in houding is ook erg goed.
).
logisch dat je sloom wordt.