Parkeren Ziggo Dome, garages uitverkocht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xRedshift

Berichten: 150
Geregistreerd: 25-10-18

Parkeren Ziggo Dome, garages uitverkocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-19 23:28

Ik ga volgend jaar 23 november naar Nightwish.
Hoewel de show nog niet is uitverkocht, zijn de parkeerkaarten dat blijkbaar al wel :\
Weet iemand waar je nog zou kunnen parkeren? P+R is ook goed, ik zie in zoverre alleen P+R’s waar het OV naar het centrum gaat en niet naar de ZiggoDome. Ik kom er even helemaal niet uit

lyanne_sanne
Berichten: 702
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Parkeren Ziggo Dome, garages uitverkocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 23:30

Je kunt altijd wel terecht bij een van de parkeer garages daar. Ook al zijn ze op internet uitverkocht.. ze houden er in de verkoop rekening mee dat er mensen zonder te reserveren aan komen rijden

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 23:31

Voor de P+R is het inderdaad de bedoeling dat je het centrum in gaat. Je zou bijvoorbeeld in het centrum kunnen eten voor je naar de Ziggo gaat, maar ik weet niet of dat haalbaar is.

Je kunt ook nog met het OV komen, of een combi auto-trein. Dan zet je je auto net buiten de stad neer...

_Nicky

Berichten: 5131
Geregistreerd: 21-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 23:31

Parkeren bij station Breukelen of Abcoude en dan met de trein naar Arena een optie? :)

roxiie

Berichten: 7827
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 23:33

In de ZiggoDome kunnen minder mensen dan in de Arena. Ik heb met concerten in de Arena nog nooit problemen gehad met parkeren in de directe omgeving. Dus lijkt me sterk dat je er niet meer terecht kunt en ik heb nog nooit van te voren gereserveerd.

xRedshift

Berichten: 150
Geregistreerd: 25-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-19 23:40

lyanne_sanne schreef:
Je kunt altijd wel terecht bij een van de parkeer garages daar. Ook al zijn ze op internet uitverkocht.. ze houden er in de verkoop rekening mee dat er mensen zonder te reserveren aan komen rijden


Ik hoop het, zo te zien word het anders lastig. Het staat ook allemaal best bagger aangegeven :')


_Nicky schreef:
Parkeren bij station Breukelen of Abcoude en dan met de trein naar Arena een optie? :)


Hmm zal zo eens even kijken.


Hilli schreef:
Voor de P+R is het inderdaad de bedoeling dat je het centrum in gaat. Je zou bijvoorbeeld in het centrum kunnen eten voor je naar de Ziggo gaat, maar ik weet niet of dat haalbaar is.

Je kunt ook nog met het OV komen, of een combi auto-trein. Dan zet je je auto net buiten de stad neer...


Eerst naar het centrum is voor ons niet haalbaar.
Ook met het OV reizen is niet haalbaar, om onze laatste trein te halen moeten wij al tijdens het concert naar het station.

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 23:41

Parkeren bij P6 bij het AMC en dan met de metro? Ik weet niet of P6 nog te gebruiken is, maar dat was altijd de gratis parkeerplaats daar. Redelijk op loopafstand van Holendrecht, 2 stops naar Bijlmer / Ziggo.

Taifoen

Berichten: 1031
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 23:42

Vaak is erop P24 in Amsterdam Zuid-Oost nog wel plek. Is een stuk goedkoper, maar wel ongeveer 15 minuten lopen naar Ziggo Dome.

xRedshift

Berichten: 150
Geregistreerd: 25-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-19 23:43

Taifoen schreef:
Vaak is erop P24 in Amsterdam Zuid-Oost nog wel plek. Is een stuk goedkoper, maar wel ongeveer 15 minuten lopen naar Ziggo Dome.


Dat is te doen! Thanks voor de tip!

Ghostattack schreef:
Parkeren bij P6 bij het AMC en dan met de metro? Ik weet niet of P6 nog te gebruiken is, maar dat was altijd de gratis parkeerplaats daar. Redelijk op loopafstand van Holendrecht, 2 stops naar Bijlmer / Ziggo.


Thanks voor de tip! Ik ga zo even kijken!

roxiie schreef:
In de ZiggoDome kunnen minder mensen dan in de Arena. Ik heb met concerten in de Arena nog nooit problemen gehad met parkeren in de directe omgeving. Dus lijkt me sterk dat je er niet meer terecht kunt en ik heb nog nooit van te voren gereserveerd.


Ik vond het dus ook al heel erg gek dat er geen parkeerplekken meer beschikbaar zijn bij een show die nog niet eens uitverkocht is.

xJikke

Berichten: 1908
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 23:45


Anoniem

Re: Parkeren Ziggo Dome, garages uitverkocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 23:46

Je kan ook je auto in P6 Uitgaansdriehoek neerzetten, dat is onder de Pathe. Als je bij Ziggo bent kan je bij de servicebalie een uitrijkaartje kopen voor een vast bedrag (weet even uit mijn hoofd niet hoe veel dat is) en dat is altijd iets goedkoper dan een ticket kopen. Wel zorgen dat je er op tijd bent want uitgaansdriehoek is een populaire garage, en hou er rekening mee dat het ff kan duren voor je eruit bent.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 23:49

Ghostattack schreef:
Parkeren bij P6 bij het AMC en dan met de metro? Ik weet niet of P6 nog te gebruiken is, maar dat was altijd de gratis parkeerplaats daar. Redelijk op loopafstand van Holendrecht, 2 stops naar Bijlmer / Ziggo.


Ik zou daar alleen niet s avonds alleen naar lopen :) eerder bij nieuwergeinlaan dan

Of Muiden p+r en dan nog stukje met de bus
Laatst bijgewerkt door Gianti op 28-10-19 23:52, in het totaal 2 keer bewerkt

AfricanLady

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 23:50

Ik ga er 24 november ook heen en ik heb een parkbee parkeerplaats geregeld. 10 euro voor 24 uur ofzo
10 minuten lopen

Je moet hem via parkbee even openen en dan is dit het parkeerders
ParkBee Hogehilweg A Amsterdam
Dit is de code van locatie 26980


Editt 20 minuten lopen

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door AfricanLady op 28-10-19 23:55, in het totaal 4 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 23:51

_Nicky schreef:
Parkeren bij station Breukelen of Abcoude en dan met de trein naar Arena een optie? :)

Of bij station Weesp, dat wilde ik nog weleens doen toen ik in het oosten van het land woonde. Mooi allebei aan de A1, maar het ligt er natuurlijk maar net aan waar je vandaan komt.

xRedshift

Berichten: 150
Geregistreerd: 25-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-19 00:08

Dankjewel voor alle tips!!
Erg fijn dat jullie zo mee denken :D :D

xJikke schreef:
Tadaa! :D

https://www.onlineticket.nl/webshop/nig ... to-tickets

Dit is de website die vanuit Ziggo Dome wordt gecommuniceerd. Anders kan je ook altijd even een berichtje sturen naar een social media kanaal van Livecrowd Nederland. ;)


Yess!! Gelukt! Ik had deze site net ook, toen waren er alleen parkeerkaarten voor de 24e beschikbaar, via jouw link lukte het ineens wel haha!! Erg blij mee, wij parkeren de auto onder de Ziggo Dome! Extra fijn voor bepaalde mensen die met mij mee gaan.

xRedshift

Berichten: 150
Geregistreerd: 25-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-19 00:09

AfricanLady schreef:
Ik ga er 24 november ook heen en ik heb een parkbee parkeerplaats geregeld. 10 euro voor 24 uur ofzo
10 minuten lopen

Je moet hem via parkbee even openen en dan is dit het parkeerders
ParkBee Hogehilweg A Amsterdam
Dit is de code van locatie 26980


Editt 20 minuten lopen

[ [url=m/i3RiRi.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel veel plezier 24 november!
Deze parkeerplek ga ik onthouden voor de volgende keren! :D :D

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 01:43

Taifoen schreef:
Vaak is erop P24 in Amsterdam Zuid-Oost nog wel plek. Is een stuk goedkoper, maar wel ongeveer 15 minuten lopen naar Ziggo Dome.


Die hele parkeerring van de hoogoortdreef, flierbosdreef, bijlmerdreef kent redelijk goedkoop parkeren. Maximaal 13,50 euro voor 24 uur. 50 cent per uur meen ik. P21 (bijlmerdreef 101) is het dichtsbij de arena en de ziggo dome.

Soms is gewoon straat parkeren in de boris pasternakstraat ook nog te doen en voordelig.

xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 08:44


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 09:00

Ik zie dat je nu al plekken hebt, maar voor Ziggo, zelfs voor Arena, kun je gewoon daarheen rijden en in één van de omliggende garages parkeren. Zelfs met bijvoorbeeld de Toppers ofzo. Er is echt meer dan voldoende plek en je wordt ter plaatse verwezen naar waar de beste plekken zijn. Zelf vind ik P4/P5 of P9 het fijnst. Het hoeft allemaal niet zo lastig te zijn, 20 minuten lopen is echt nergens voor nodig en qua kosten valt het echt wel mee. Er zit geen verschil in de tarieven per garage of parkeerplaats daar.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 09:02

Iig niet bij de Arena parkeren. Zij wij de vorige keer terecht gekomen (niet gereserveerd van tevoren) je betaalt je daar echt scheel :+ maar goed, wij zijn hier andere prijzen gewend dat zal ook wel meespelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 09:06

Je moet bij de automaat wél zelf kiezen voor het evenemententarief. Anders betaal je gewoon het normale tarief, wat ook nog wel meevalt. Gratis is het niet. Maar dat is bij geen enkel evenement meer.

Toevoeging; als er die dag alleen bij de Ziggo een evenement is heb je al helemaal geen problemen met parkeren, dan is het echt gewoon die kant op en geheid plek in Villa Arena, onder de Arena of onder de bioscoop.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-10-19 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Parkeren Ziggo Dome, garages uitverkocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 09:14

Ik resedrveer nooit parkeerkaarten, maar rijd altijd gewoon die kant op. Meestal parkeren wij de auto bij de bedrijventerreinen. Geloof dat het €12,50 is voor een avond.

xRedshift

Berichten: 150
Geregistreerd: 25-10-18

Re: Parkeren Ziggo Dome, garages uitverkocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-19 10:14

Ik vond het dus ook al gek dat de parkeerplekken uitverkocht zouden zijn. Aangezien idd, de Arena veel meer mensen naar zich toe trekt.

Er zit wel degelijk verschil in prijzen als je reserveert.
Het verschilt van 10 tot 27 euro. (Idd als je aan komt rijden moet je wel op de ‘Evenement’ knop drukken bij de automaat, dit stond idd op de site van Ziggo Dome) Het is maar net wat je er voor over hebt. Ik ben wel eens veel meer kwijt geweest aan parkeerplekken bij concerten.

Ik ben nog nooit naar de Ziggo Dome geweest. Alle tips die hier zijn gegeven neem ik mee in de toekomst! Heel erg bedankt, wat moeten we toch ook zonder Bokt :D :')

Anoniem

Re: Parkeren Ziggo Dome, garages uitverkocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 10:17

Het is bij het afrekenen aan de automaat dat je op de evenementenknop moet drukken over het algemeen, niet bij inrijden. :)
Ziggo vind ik echt een ontzettend fijne plek, alles is goed geregeld, ruim opgezet en slechte plaatsen kennen ze niet. Bovenin, achterin in de hoek is het zicht nog top.
Veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:05

Je betaalt altijd evenementen tarief als er een evenement is :') Ben zodoende nog wel eens genaaid toen ik naar de film ging, de automaat kapot was, ik een paar minuten later na 0:00 (geloof ik, kan ook van middag naar avond zijn) een nieuwe automaat had gevonden en ineens het drie dubbele moest betalen :roll: sta je dan als student....


Anyhow, ik heb je verder even een pb gestuurd :D