Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:23

Heb even een foto van mijn berichten gemaakt, wel ff een sticker overheen geplakt ..
Maar dan zien jullie de kleuren

Afbeelding

MarvanTom

Berichten: 4253
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:53

Dat vreesde ik al... :o
Bij berichten zie je staan als 1e regel de advertentietitel waar er een bericht van binnen is gekomen.
Als jij dat nieuw binnen hebt, zie je dat in zwarte letters staan.
Zodra je deze hebt beantwoord, worden de letters grijs.

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 20:59

Maar betekent dat dan niet voor jezelf dat je weet of je het beantwoord hebt marvantom?
En niet dat de ander dat ziet? Dat is wat ik nu denk ,, please zeg als ik het verkeerd heb!

Oehlala
Berichten: 4307
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:25

heb vandaag een berichtje gekregen van mensen die bij mij broedeitjes hadden gekocht, en waar er van de 30, maar 15 ofzo zijn uitgekomen, en dat ze de prijs van de eitjes nu teveel vinden voor wat er is uitgekomen. Ik vind dat wel heel jammer voor hen, maar ik heb tot nu toe enkel hele goede reacties teruggekregen van mijn verkochte eieren dus eigenlijk ben ik niet van plan iets terug te storten... wat zouden jullie doen?

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:26

Ik heb vandaag best wat berichtjes beantwoord maar zie geen verschil tussen mijn berichtjes. Zou wel handig zijn als je kunt zien of iets wel of niet gelezen is....

love_mandy

Berichten: 2935
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:27

Zo mijn lens is opgehaald :) diegene heeft hem zo meegenomen zonder ernaar te kijken. Vind ik persoonlijk een beetje raar.. maar goed dat ik een eerlijke verkoper ben...

Chasingmood

Berichten: 3593
Geregistreerd: 27-12-11

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:33

Gekocht is gekocht NenaC, kon jij toch niet weten hoeveel er zouden uitkomen?

MarvanTom

Berichten: 4253
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:49

01San schreef:
Maar betekent dat dan niet voor jezelf dat je weet of je het beantwoord hebt marvantom?
En niet dat de ander dat ziet? Dat is wat ik nu denk ,, please zeg als ik het verkeerd heb!

Wat ik heb beantwoord staat in grijze letters als het gelezen is en nog in het zwart als het niet gelezen is.
1 no shower stond op grijs en de ander op zwart en deze laatste gaf later antwoord en werd dus ook grijs.

Wat ik als antwoord heb gekregen en wel heb gelezen, maar niet heb beantwoord staat dus nog in zwarte letters.

Zal ik MP eens ff mailen hoe het zit?
Dan weten we het zeker! ;)

IHN
Berichten: 2333
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:18

NenaC schreef:
heb vandaag een berichtje gekregen van mensen die bij mij broedeitjes hadden gekocht, en waar er van de 30, maar 15 ofzo zijn uitgekomen, en dat ze de prijs van de eitjes nu teveel vinden voor wat er is uitgekomen. Ik vind dat wel heel jammer voor hen, maar ik heb tot nu toe enkel hele goede reacties teruggekregen van mijn verkochte eieren dus eigenlijk ben ik niet van plan iets terug te storten... wat zouden jullie doen?


als jij geen percentage genoemd hebt zou ik dus echt niks terugstorten. Daarbij...als zij de boel niet goed ingesteld hebben komt er ook minder uit. Dat is dan toch niet jouw verantwoording?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:33

Hm, ik heb twee mensen waarnaar ik geld overgemaakt heb en daarna niks meer gehoord heb. Ik heb gister een mail gestuurd of ze het al ontvangen hadden, tot nu toe van beide geen reactie. -O-

Happinez

Berichten: 8375
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Drenthe, Overijssel, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:35

meelezer meld zich , had laatst ook een naar mijn idee vrij aparte reactie.

Heb een pony te koop staan met een apart kleurtje , die in het begin wat eenkennig is als ze je niet kent.
Krijg ik een reactie :

Ik heb interesse in uw pony , wij fotografen en willen haar hiervoor gebruiken om met klanten op de foto te gaan.

Groeten ....



Tsja heb netjes gereageerd dat het mij niet de meest geschikte "baan " vond voor deze pony :+

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:37

Ze wilden de pony kopen als model? :+

Happinez

Berichten: 8375
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Drenthe, Overijssel, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:41

Wat ik begreep uit hun mail wel, ja :j

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:58

MarvanTom schreef:
01San schreef:
Maar betekent dat dan niet voor jezelf dat je weet of je het beantwoord hebt marvantom?
En niet dat de ander dat ziet? Dat is wat ik nu denk ,, please zeg als ik het verkeerd heb!

Wat ik heb beantwoord staat in grijze letters als het gelezen is en nog in het zwart als het niet gelezen is.
1 no shower stond op grijs en de ander op zwart en deze laatste gaf later antwoord en werd dus ook grijs.

Wat ik als antwoord heb gekregen en wel heb gelezen, maar niet heb beantwoord staat dus nog in zwarte letters.

Zal ik MP eens ff mailen hoe het zit?
Dan weten we het zeker! ;)

Ik snap het meer!!! Tnx! Haha ja je kan ze mailen en dan het antwoord hier zetten!
Gelijk voor iedereen duidelijk +:)+

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:19

Ik heb mijn paard te koop staan. Krijg nu een berichtje van iemand met een aantal vragen, dus ik die netjes beantwoord. Krijg ik terug: ja, we wonen in Verweggistan (even aangepast), dus komen niet zomaar langs. Maar mooi paard hoor....

Ehhh, wat?!?! Waarom reageer je dan?

fohadie
Berichten: 4300
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:33

Ik h3b julli3 ook weer gevonden. *\o/*

Heb een opknapfiets op MP staan en vroeg er 50,00 voor. Kreeg ik een bod van 20,00. Dat vond ik een beetje weinig dus zei datie hem voor 30,00 mocht hebben. (Bij nad3r inzien leek 50,00 me ook wel wat veel en ik wil hem snel kwijt. ) 30,00 vond ie ook goed en als het goed is wordt de fiets dinsdag opgehaald. Als hij maar voor volgende week vrijdag weg is.

_AB_
Berichten: 3957
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:40

Waarom n 3 ipv n e? (A)

fohadie
Berichten: 4300
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:46

Toetsenbord van laptop is stuk. Vaak als ik een "e" intype komt er iets anders. Ook zo met andere letters. Nu zit ik op de tablet, dat werkt beter. Maar dit is wel erg ontopic...

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 23:54

Sammie schreef:
Je kan toch aanbieden om tegen wat extra kosten een pakketje ervan te maken? Lijkt mij het minste dat je de koper kan aanbieden. Je moet wel willen verkopen, hoor.

Edit:laat maar. Dat willen ze zelf blijkbaar niet.

PostNL is trouwens de postbezorger, dus ook een gewone envelop wordt bezorgd door PostNL.

Ja heb ik gedaan maar dat wilde ze absoluut niet....... Heb nu een stevige envelop met bubbeltjes plastic en dan pak ik het wel goed in komt wel goed verwacht ik... Heb wel vaker een bit of springschoenen verzonden via den envelop.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110695
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 07:23

NenaC schreef:
heb vandaag een berichtje gekregen van mensen die bij mij broedeitjes hadden gekocht, en waar er van de 30, maar 15 ofzo zijn uitgekomen, en dat ze de prijs van de eitjes nu teveel vinden voor wat er is uitgekomen. Ik vind dat wel heel jammer voor hen, maar ik heb tot nu toe enkel hele goede reacties teruggekregen van mijn verkochte eieren dus eigenlijk ben ik niet van plan iets terug te storten... wat zouden jullie doen?


Zijn de eitjes van tevoren geschouwd? Want dan had je al een indicatie kunnen geven.

Musiess

Berichten: 1574
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 07:30

Ook hier weer een %$@ nacht.

Om 01.33 word ik gebeld een +212.. nummer. (Gelukkig stond mijn geluid uit maar mn beeldscherm ging wel aan). Om 03.17 weer gebeld door een ander nummer. Toen ik een beetje kwaad opnam werd er opgehangen. En nu om 6.15 kwam de volgende.

Ik heb in de advertentie gezet dat snachts (23.00/07.00) bellen geen nut heeft en ik dat ook niet waardeer. Maar ze dan even een app/mailtje kunnen doen die ik sochtends wel beantwoord.

En toch bellen he. Grrrr
Dat enkel voor een 'nk 2015 konings python. Die slang is snachts wakker maar ik niet! :)

Mando

Berichten: 15695
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 07:36

Haha heb je dat ook in je advertentie gezet en dat hij geen pootjes heeft om de telefoon op te nemen omdat hij het al druk genoeg heeft met een muisje. _O-

Musiess

Berichten: 1574
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: zuid-holland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 07:39

Oh het nummer +212 631-...
Schijnt een Hack-nummer uit Marokko te zijn.

Ach ik was uit princiepe al niet van plan terug te bellen haha

bridgetF
Berichten: 2176
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 09:48

Cayenne schreef:
Zijn de eitjes van tevoren geschouwd? Want dan had je al een indicatie kunnen geven.



Dat kan ze toch niet doen? Eieren schouw je na 10 dagen, je kunt niet halverwege het broed proces schouwen en ze dan opsturen om ze elders verder te laten uitbroeden.

Saul

Berichten: 9654
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:35

man man wat vind ik die berichten functie irritant zeg!
Krijg nu vort en een melding van een bericht én mail.

Vind mail toch veel praktischer!
En baal ook van die nieuwe regel van het omhoog plaatsen, wordt er niet leuker op zo en denk er serieus aan om mijn hobby maar langzaam af te gaan bouwen..