Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Christiene
Berichten: 7733
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 17:12

Tja iemand die genoeg verdiend of geld heeft uit te geven die kan rustig voor paar 100 een portemonnee of schoenen kopen heb je dat niet te besteden kan je het mooi vinden maar koop je van dat geld al voir de hele maand boodschappen.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 17:13

sorry dat ik stoor maar t gaat hier om haar ervaring met marktplaats en daar zit ze goed voor in dit topic en niet over of jullie t hebben gegoogled en dat jullie t ‘ohh zoooooooo lelijk’ vinden... sorry maar k ergerde me er echt even aan. er zijn zat mensen die ze wel willen.

Vjestagirl

Berichten: 26663
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 17:15

Trui schreef:
sorry dat ik stoor maar t gaat hier om haar ervaring met marktplaats en daar zit ze goed voor in dit topic en niet over of jullie t hebben gegoogled en dat jullie t ‘ohh zoooooooo lelijk’ vinden... sorry maar k ergerde me er echt even aan. er zijn zat mensen die ze wel willen.


Het ging erom of mensen "rare mensen op marktplaats" zijn als ze veeeeel minder bieden dam de verkoper in gedachten heeft.
Mensen hier geven aan dat ze dat niet zo raar vinden

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 17:29

Trui schreef:
sorry dat ik stoor maar t gaat hier om haar ervaring met marktplaats en daar zit ze goed voor in dit topic en niet over of jullie t hebben gegoogled en dat jullie t ‘ohh zoooooooo lelijk’ vinden... sorry maar k ergerde me er echt even aan. er zijn zat mensen die ze wel willen.



jeetje dat iemand het niet mooi vind moet gezegd mogen worden toch?
ieder zn ding

xPabloBokt

Berichten: 9475
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 17:46

Moet helemaal niet imo. Soms mag je ook best je mening voor je houden :)

Janine1990

Berichten: 43845
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 17:54

xPabloBokt schreef:
Moet helemaal niet imo. Soms mag je ook best je mening voor je houden :)


Inderdaad. Zeker als je er mensen mee veroordeelt. Dat heet dan respect.

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 18:03

Janine1990 schreef:
xPabloBokt schreef:
Moet helemaal niet imo. Soms mag je ook best je mening voor je houden :)


Inderdaad. Zeker als je er mensen mee veroordeelt. Dat heet dan respect.

Ik vroeg in mijn post niet wat men van designer schoenen vind. Ik stoor mij ook aan een aantal reacties.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 18:06

Mijn dwarsfluit koper wil nu een foto van mijn bankpas. Echt he, kom het dan gewoon halen als je het niet vertrouwd.

IHN
Berichten: 2334
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 18:31

Serieus? Dus als iemand zegt iets niet mooi te vinden veroordeel je daarmee iemand die het wel mooi vindt?

Ik heb geen flauw idee hoe het eruitziet.. van 800 euro ga ik liever op vakantie :)

Lieszje
Berichten: 7184
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 18:56

Oke dat is wel vreemd Gypsy..
Dat zou ik ook echt niet doen!

Ach prima toch, als mensen ze mooi vinden en er zoveel geld aan uit kunnen/willen geven?
Snap ook niet waarom iemand zo'n bod doet op zulke dure schoenen hoor.
Zou dan ook bieden vanaf instellen.

Janine1990

Berichten: 43845
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:07

Gypsy schreef:
Mijn dwarsfluit koper wil nu een foto van mijn bankpas. Echt he, kom het dan gewoon halen als je het niet vertrouwd.


Dat vind ik een beetje bedrieger level wantrouwen... zeer bijzonder...

GamblersCup
Berichten: 13430
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:13


Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:16

Nee ik heb inderdaad gezegd dat ik dat niet doe. Toen niks meer gehoord dus nu heb ik weer contact opgenomen met de tweede geinteresseerde.

Leuk geprobeerd maar ben niet van gisteren. :+

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:16

Vjestagirl schreef:
Trui schreef:
sorry dat ik stoor maar t gaat hier om haar ervaring met marktplaats en daar zit ze goed voor in dit topic en niet over of jullie t hebben gegoogled en dat jullie t ‘ohh zoooooooo lelijk’ vinden... sorry maar k ergerde me er echt even aan. er zijn zat mensen die ze wel willen.


Het ging erom of mensen "rare mensen op marktplaats" zijn als ze veeeeel minder bieden dam de verkoper in gedachten heeft.
Mensen hier geven aan dat ze dat niet zo raar vinden

Dit idd
Denk je nu echt dat ik de moeite ga nemen om iets te googlen puur om het af te zeiken? (Wat ik niet eens doe ??)
Sorry Maar ik heb wel wat beters te doen :')
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 16-01-19 19:19, in het totaal 2 keer bewerkt

GamblersCup
Berichten: 13430
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:17

Ik heb binnenkort weer een aantal meubelen te koop, zonde om ze aan de weg te zetten, ik denk dat ze nog een paar euro op kunnen leveren. Alleen heb ik geen zin in thuisblijven voor mensen die uiteindelijk niet op komen dagen, het gezeur vantevoren, mensen die niet of te langzaam reageren, mensen die na een prijsafspraak komen kijken en dan alsnog proberen nog meer af te dingen, afijn jullie kennen het. Ik zit te twijfelen of ik ze niet toch op de aanhanger gooi en naar de winkel breng die ze voor je verkoopt (daar houdt ie zelf een paar euro aan over).

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:20

Tis sowieso een beetje geluk hebben Met Kopers wat dat betreft

Mer1980

Berichten: 18890
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:36

Net stalschoenen gekocht via MP, ging super snel, ik heb meteen betaald, ze had het geld meteen binnen, verkoper meteen op de post gedaan. Krijg ik 4 sterren van de verkoper..... Daar gaat mijn gemiddelde van 5 sterren.... -O-

Alja

Berichten: 25646
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:39

Maar waarom krijg je dan vier?

Lieszje
Berichten: 7184
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:41

Oke dat is wel vreemd dan Mer1980 :+

Ik had vandaag wel weer een leuke ervaring :)
Vond nog wat oude hardcore/gabber cd's en vroeg voor de 5 cd's 10 euro.
Koper reageerde vlot en kreeg van te voren nog dat hij ging rijden.
Had nog een losse cd gevonden en er ook bij gedaan.
Kreeg nog een bericht dat hij er blij mee was en 5 sterren :)

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:57

Vraagje, is een betaalverzoek hetzelfde als gelijk oversteken? Want ik heb een zadel hoes gekocht van iemand alleen die persoon heeft het geld nog niet en ik vroeg me af of dat nog zou komen of dat het geld pas gestort wordt als ik aangeef het pakje ontvangen te hebben?

Suzanne F.

Berichten: 49365
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:01

lotthje schreef:
Vraagje, is een betaalverzoek hetzelfde als gelijk oversteken? Want ik heb een zadel hoes gekocht van iemand alleen die persoon heeft het geld nog niet en ik vroeg me af of dat nog zou komen of dat het geld pas gestort wordt als ik aangeef het pakje ontvangen te hebben?


Nee dat is iets anders. Maar via betaalverzoek ben je altijd verzekerd van je geld.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:09

Suzanne F. schreef:
lotthje schreef:
Vraagje, is een betaalverzoek hetzelfde als gelijk oversteken? Want ik heb een zadel hoes gekocht van iemand alleen die persoon heeft het geld nog niet en ik vroeg me af of dat nog zou komen of dat het geld pas gestort wordt als ik aangeef het pakje ontvangen te hebben?


Nee dat is iets anders. Maar via betaalverzoek ben je altijd verzekerd van je geld.



OK dankjewel! Dan komt het goed :)

Ellen_ov

Berichten: 1325
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:12

GamblersCup schreef:
Ik heb binnenkort weer een aantal meubelen te koop, zonde om ze aan de weg te zetten, ik denk dat ze nog een paar euro op kunnen leveren. Alleen heb ik geen zin in thuisblijven voor mensen die uiteindelijk niet op komen dagen, het gezeur vantevoren, mensen die niet of te langzaam reageren, mensen die na een prijsafspraak komen kijken en dan alsnog proberen nog meer af te dingen, afijn jullie kennen het. Ik zit te twijfelen of ik ze niet toch op de aanhanger gooi en naar de winkel breng die ze voor je verkoopt (daar houdt ie zelf een paar euro aan over).



je kan kijken hoe goed ze het doen op mp? zijn ze gewild dan ben je er ook snel vanaf?

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:29

Hier geboden op 2 schapen. Tegenbod gehad en daar akkoord mee gegaan. Krijg ik net bericht dat ze 1 van de 2 ondertussen voor meer heeft kunnen verkopen dus wij mogen nog maar achter 1 gaan. Joh, hou die andere dan ook maar.

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:46

DeMolenhoek schreef:
Hier geboden op 2 schapen. Tegenbod gehad en daar akkoord mee gegaan. Krijg ik net bericht dat ze 1 van de 2 ondertussen voor meer heeft kunnen verkopen dus wij mogen nog maar achter 1 gaan. Joh, hou die andere dan ook maar.


oh belachelijk he! als je al. afspraak hebt hou je er dan gewoon aan vind ik.. dir is me ooit overkomen bij het kopen van 2 tinkers, avond voor ze gebracht zouden worden kon ik evt nog 1 vab beide kopen..