Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 13:36

Hilarisch :')

Was ze niet in de war Liezel? Dat ze dacht dat jij die andere was?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:39

Jammer joh als je er niet tegen kan dat je bij een bieding overboden kan worden.
Is dan toch aan Haar de beslissing of ze hoger biedt of niet...

En dan ook nog irritantje!

SMDR93

Berichten: 426
Geregistreerd: 17-01-15

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:51

Net mijn Scapa fleecedeken te koop gezet, ben benieuwd..

hagelslag
Berichten: 9189
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:55

Voor het eerst dat mensen niet kwamen opdagen 8)7

Heb gestuurd dat we wel 3 waakhonden hebben dus dat het zinloos is het ding nachts te jatten. Het gaat om een ijzeren watervat op wielen...
Ze wouden rond 19 uur komen. Prima maar tot dusver geen bezoek gehad....

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:49

Hier ook leuke ervaring.
Gebeld voor een zadel of ze hem nog hadden. Ja hoor!
Uitgelegd dat ik op het moment geen vervoer heb om met paard tot daar te komen of ik het tegen aanbetaling mee mocht nemen.
Stelde voor dat hij zelf wel langs wou komen want was nog geen 5 minuutjes rijden. Heel lief van de man!

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 09:00

hagelslag schreef:
Voor het eerst dat mensen niet kwamen opdagen 8)7

Heb gestuurd dat we wel 3 waakhonden hebben dus dat het zinloos is het ding nachts te jatten. Het gaat om een ijzeren watervat op wielen...
Ze wouden rond 19 uur komen. Prima maar tot dusver geen bezoek gehad....

Mwah geloof dat als zo'n bericht krijg ik ook niets meer ga komen. Haha

hagelslag
Berichten: 9189
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 09:47

Ach, ik geloof dat als ze echt willen ze alsnog komen. Maar t is vervelend als mensen afspreken en niet komen

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 14:19

hagelslag schreef:
Voor het eerst dat mensen niet kwamen opdagen 8)7

Heb gestuurd dat we wel 3 waakhonden hebben dus dat het zinloos is het ding nachts te jatten. Het gaat om een ijzeren watervat op wielen...
Ze wouden rond 19 uur komen. Prima maar tot dusver geen bezoek gehad....


_O- hahaha
meschien waren ze dat dan toch van plan

Hagelslag ja maar als jij netjes bij mevrouw aan belt dan neem ik aan dat ze die even apart houd

hagelslag
Berichten: 9189
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 14:24

Het zou kunnen dat ze dat van plan waren. T is een groot ding van ijzer

En jaa zeker de honden zijn gewoon binnen dat, en ehh ze denken dat ze groot zijn

Urona447
Berichten: 2818
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 16:49

Zo heb ik met de verkoop van een dure ring via marktplaats de honden ook midden in de woonkamer opgesloten tussen zes stoelen. Ik denk stel dat er wel wat gebeurd dan roep ik 1 keer en mijn twee herders staan bij me. Was achteraf niet nodig maar gaf wel een goed gevoel!

Nientsje

Berichten: 5253
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 18:15

Handig zulke waakhonden :P

Ik heb gisteren een vouwfiets te koop gezet. Alleen ophalen, ga zoiets niet verzenden. Kreeg ik vanmorgen een mail:
"Jij het fiets opsturen naar Duitsland? (Köln)."

Nou euh nee :+

magriet

Berichten: 2808
Geregistreerd: 04-11-02

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 20:33

Vandaag een stuurstoel voor de boot gehaald. Dinsdag via marktplaats gemaild dat we zaterdag wilden komen kijken. Rond de klok van 11 afgesproken. We waren er om half elf,\ Geld betaald en met stoelweer naar huis. Leuk zaken doen ook als was het nu kopen ipv verkopen

Tallie1979
Berichten: 22782
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 09:25

Ik heb een hele bups nagellak erop staan die ik niet meer gebruik. Vraagprijs is 25 euro.

Krijg ik een e-mail met: 6 euro

Ja, euh, 6 euro voor wat? :')

Mischa

Berichten: 3504
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 09:29

Tallie1979 schreef:
Ik heb een hele bups nagellak erop staan die ik niet meer gebruik. Vraagprijs is 25 euro.

Krijg ik een e-mail met: 6 euro

Ja, euh, 6 euro voor wat? :')


Terug mailen: de verzendkosten zijn tegenwoordig € 6,95

Tallie1979
Berichten: 22782
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 09:41

Haha, heb ik ook gedaan hoor. :')

Maar dat zal ze vast niet bedoelen, lol

IHN
Berichten: 2337
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 18:53

Pff..stond een boek op 6.95.verzend 3.95. Ik had haast en dacht..6+3.95 is 9 en een beetje dus vraag: is 9 euro akkoord? Nieteens met bedoeling om af te dingen..enkel af te ronden. Krijg ik terug: een boek wat nieuw 56 euro kost en dan is het nog te duur? zoek maar ergens anders. Ik verbaasd teruggemaild: wat een aparte reactie? Het is gewoon een vraag? Toen bemerkte ik mijn fout...heb er nog een uitleg achteraan gestuurd en gezegd dat ik het boek sowieso wel ergens anders koop...jeetje zeg...maakte gewoon een rekenfout...en dan zo'n reactie.(overigens klopte zijn redenatie ook al niet...de nieuwste druk is deze prijs...zijn boek is van 2002 en met ezelsoren en lijmresten).Maar goed...van zulke wil ik nieteens kopen.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:59

Hier advertentie op MP gezet voor te ruilen.
Krijg een berichtje wat mijn minimale uiterste prijs is..

Leren lezennnn!! :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:22

Hier ook een goede ervaring!
Eergisteren een fotokooi via FB te koop gezet. Ik plaatste de advertentie 's ochtends om 06:49 uur en om 06:58 uur was hij gereserveerd :D Die persoon betaalde de vraagprijs inclusief verzendkosten en een dag later had ze hem in huis. Iedereen tevreden, want zij was al maanden op zoek en hij stond mij in de weg :D

Kreeg 2 dagen later (advertentie was allang verwijderd :+ ) een berichtje van iemand anders of ik hem tegen 12 euro extra ook kon brengen.
Het ging om een afstand van Den Bosch (Noord-Brabant) naar Leeuwarden (Friesland) :')

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:28

Zucht moedeloos weer met alle annuleringen
En wel bijna een week vast houden omdat ze zogezegd niet eerder kunnen -O-

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:36

Hier na weken de waterton nog niet verkocht dat ik hem gratis heb weggegeven. Ding stond ongelofelijk in de weg en mensen wouden enkel dat ik hem kwam brengen (met uitzondering van een bokker die vriendelijk aangaf dat het te ver was)

MariekeS_

Berichten: 4710
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:38

IHN schreef:
Pff..stond een boek op 6.95.verzend 3.95. Ik had haast en dacht..6+3.95 is 9 en een beetje dus vraag: is 9 euro akkoord? Nieteens met bedoeling om af te dingen..enkel af te ronden. Krijg ik terug: een boek wat nieuw 56 euro kost en dan is het nog te duur? zoek maar ergens anders. Ik verbaasd teruggemaild: wat een aparte reactie? Het is gewoon een vraag? Toen bemerkte ik mijn fout...heb er nog een uitleg achteraan gestuurd en gezegd dat ik het boek sowieso wel ergens anders koop...jeetje zeg...maakte gewoon een rekenfout...en dan zo'n reactie.(overigens klopte zijn redenatie ook al niet...de nieuwste druk is deze prijs...zijn boek is van 2002 en met ezelsoren en lijmresten).Maar goed...van zulke wil ik nieteens kopen.


Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niet zo'n onredelijke reactie van de verkoper, die kan ook niet ruiken dat jij een rekenfout maakt van bijna 20% ;)

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:41

Kan je alsnog gewoon terug sturen. Sorry vind 9 euro te weinig voor een boek met nieuw waarde 56 euro.

Heb je duidelijk je boodschap gemaakt. Zo een reactie hoeft ook weer niet

IHN
Berichten: 2337
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:48

MariekeS_ schreef:
IHN schreef:
Pff..stond een boek op 6.95.verzend 3.95. Ik had haast en dacht..6+3.95 is 9 en een beetje dus vraag: is 9 euro akkoord? Nieteens met bedoeling om af te dingen..enkel af te ronden. Krijg ik terug: een boek wat nieuw 56 euro kost en dan is het nog te duur? zoek maar ergens anders. Ik verbaasd teruggemaild: wat een aparte reactie? Het is gewoon een vraag? Toen bemerkte ik mijn fout...heb er nog een uitleg achteraan gestuurd en gezegd dat ik het boek sowieso wel ergens anders koop...jeetje zeg...maakte gewoon een rekenfout...en dan zo'n reactie.(overigens klopte zijn redenatie ook al niet...de nieuwste druk is deze prijs...zijn boek is van 2002 en met ezelsoren en lijmresten).Maar goed...van zulke wil ik nieteens kopen.


Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niet zo'n onredelijke reactie van de verkoper, die kan ook niet ruiken dat jij een rekenfout maakt van bijna 20% ;)


ik wel. je hoeft mensen toch niet op zon manier aan te spreken? Ik geef zelf veel spullen gratis weg...rond heel vaak bedragen ook af naar boven of mensen betalen minder bij mij dan afgesproken..ook dat kan hij niet ruiken maar ik ben niet gewend om zo met elkaar om te gaan...blijf zelf meestal gewoon vriendelijk...kost niks.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 03:13

€1 van €10 is toch echt 10%.. Vind ik nog meevallen.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 08:24

MariekeS_ schreef:
Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niet zo'n onredelijke reactie van de verkoper, die kan ook niet ruiken dat jij een rekenfout maakt van bijna 20% ;)

We zijn toch wel ver heen als we dat soort reacties redelijk gaan noemen... Maar ja hier lachen we erom, dus dan wordt de drempel ook wel erg laag om het ook zo te versturen.