Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
upendo

Berichten: 22302
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 14:33

Dan kun jij dus aangeven dat je het pakket niet ontvangen hebt. Dan heeft het hele gelijk oversteken geen nut. :')

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 14:34

ReadTheRulez schreef:
Ik ben een boek aan het kopen via mp. Betalen met gelijk oversteken, nu geeft verkoper aan pas te gaan versturen als zij het geld op haar rekening heeft?


Bij gelijk oversteken kan dat niet.
Jij betaald, mp houd het geld vast tot jij het boek binnen hebt en bevestigd dat je het hebt. Dan krijgt verkoper het geld.

Heel eerlijk, als verkoper begin ik er niet aan. Gelijk oversteken vind ik prima maar wel aan de voordeur.

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 15:23

Dat dacht ik al, thanks!

Suzanne F.

Berichten: 49356
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 16:27

Is iemand hier een pro in mensen opzoeken op internet? Ik heb een rekeningnummer en een naam. Maar ik kan geen adres of telefoonnummer vinden. Ik krijg mijn artikel niet geleverd en er wordt niet meer gereageerd, ik wil dit ook gaan melden op marktplaats. Maar misschien is hier iemand die wil helpen speuren?

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 16:38

tylando schreef:
Dus je kreeg rommel IPV een Anky pad??

Dat is wel heel erg!


Ja, dus mocht er nog iemand interesse hebben in een nickelson jas :')
Ze had er ook een Hummingbird set op staan, dus vrees dat iemand anders ook de pineut is.

Gowlan
Berichten: 4977
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 16:48

Kiwi_ schreef:
tylando schreef:
Dus je kreeg rommel IPV een Anky pad??

Dat is wel heel erg!


Ja, dus mocht er nog iemand interesse hebben in een nickelson jas :')
Ze had er ook een Hummingbird set op staan, dus vrees dat iemand anders ook de pineut is.

Maar een nickelson jas is toch duurder en imo meer waard dan een anky pad? :o
Neemt overigens niet weg dat het logisch is dat je liever ontvangt waar je voor betaald :+

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 17:24

Gowlan schreef:
Kiwi_ schreef:


Ja, dus mocht er nog iemand interesse hebben in een nickelson jas :')
Ze had er ook een Hummingbird set op staan, dus vrees dat iemand anders ook de pineut is.

Maar een nickelson jas is toch duurder en imo meer waard dan een anky pad? :o
Neemt overigens niet weg dat het logisch is dat je liever ontvangt waar je voor betaald :+[/quote]


Misschien als ie in goede staat geweest was en iemand die jassen überhaupt nog zou kopen ja :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 17:29

Lotus83 schreef:
ReadTheRulez schreef:
Ik ben een boek aan het kopen via mp. Betalen met gelijk oversteken, nu geeft verkoper aan pas te gaan versturen als zij het geld op haar rekening heeft?


Bij gelijk oversteken kan dat niet.
Jij betaald, mp houd het geld vast tot jij het boek binnen hebt en bevestigd dat je het hebt. Dan krijgt verkoper het geld.

Heel eerlijk, als verkoper begin ik er niet aan. Gelijk oversteken vind ik prima maar wel aan de voordeur.



Ik weiger het ook. Net wat jij zegt. Had van de week iemand die er enorm over liep door te drammen, ging om een bedrag van 5 euro. Ik kreeg de mogelijkheid om met een ander in zee te gaan die wel gewoon via Tikkie wilde betalen. Sorry maar ik vind het een hoop gedoe, en bovendien wat als de koper zegt dat ze het niet ontvangen heeft? Nee hoor, of je haalt het op of je maakt het over in vertrouwen, meer smaken heb ik niet :+

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:23

Weer een vreselijke ervaring....

Een duur stuk uit een bepaalde servies lijn gekocht. Foto's gezien en was nieuw. Heb het vandaag ontvangen en het is overduidelijk gelijmd := . Desbetreffende man heeft me geblokkeerd op marktplaats en nu zit ik dus met servies wat onder de lijm resten zit.....

Grrrrrr!!!!!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:48

Coconut schreef:
Weer een vreselijke ervaring....

Een duur stuk uit een bepaalde servies lijn gekocht. Foto's gezien en was nieuw. Heb het vandaag ontvangen en het is overduidelijk gelijmd := . Desbetreffende man heeft me geblokkeerd op marktplaats en nu zit ik dus met servies wat onder de lijm resten zit.....

Grrrrrr!!!!!


Kun je, desnoods vanaf een ander account, melding maken over deze persoon bij Marktplaats?

Schuur_

Berichten: 4902
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:49

Misschien heeft ze pakketjes verwisseld en jou de jas gestuurd en iemand anders de pad?

Heb je al contact gehad met haar hierover?

Alja

Berichten: 25646
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:15

Coconut schreef:
Weer een vreselijke ervaring....

Een duur stuk uit een bepaalde servies lijn gekocht. Foto's gezien en was nieuw. Heb het vandaag ontvangen en het is overduidelijk gelijmd := . Desbetreffende man heeft me geblokkeerd op marktplaats en nu zit ik dus met servies wat onder de lijm resten zit.....

Grrrrrr!!!!!

Weer blond?

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:29

Schuur_ schreef:
Misschien heeft ze pakketjes verwisseld en jou de jas gestuurd en iemand anders de pad?

Heb je al contact gehad met haar hierover?


Ja, ik dacht namelijk in eerste instantie ook dat ze me de verkeerde vuilniszak had opgestuurd, maar ik krijg geen reactie terwijl ze mijn berichten wel leest. Ook toen ik aangaf aangifte te doen, geen reactie gehad.

@Coconut: zo zuur! Vond marktplaats altijd heel leuk, maar er zitten toch wel een hoop oneerlijke mensen op.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:32

k heb ook t een en ander online gezet.. ben benieuwd

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:54

Alja schreef:
Coconut schreef:
Weer een vreselijke ervaring....

Een duur stuk uit een bepaalde servies lijn gekocht. Foto's gezien en was nieuw. Heb het vandaag ontvangen en het is overduidelijk gelijmd := . Desbetreffende man heeft me geblokkeerd op marktplaats en nu zit ik dus met servies wat onder de lijm resten zit.....

Grrrrrr!!!!!

Weer blond?


Klopt....helaas....

Ben er klaar mee. Haal het voortaan alleen maar op. Dan maar voor meer geld.

Suusjepluus

Berichten: 791
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 20:30

Precies daarom haal ik eigenlijk alles op. Ik zoek meestal ook alleen in de regio. Tenzij ik echt iets specifieks zoek. Toevallig net een deken besteld die wel per post komt, dus ben heel benieuwd :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 21:48

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-22 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 01:28

Suzanne F. schreef:
Is iemand hier een pro in mensen opzoeken op internet? Ik heb een rekeningnummer en een naam. Maar ik kan geen adres of telefoonnummer vinden. Ik krijg mijn artikel niet geleverd en er wordt niet meer gereageerd, ik wil dit ook gaan melden op marktplaats. Maar misschien is hier iemand die wil helpen speuren?

Je kunt me een privé bericht sturen. Dan zal ik kijken wat ik voor je kan vinden. Marktplaats doet niets hoor.

Suzanne F.

Berichten: 49356
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 12:18

Diegene heeft nu onder een andere naam een nieuwe advertentie geplaatst. Kan iemand mij misschien helpen en reageren op diegene en kijken of ze achter het adres kunnen komen? Of net doen alsof je het wilt overmaken zodat we kunnen checken of het bankrekeningnummer overeenkomt?

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 12:25

Wil ik best doen, wie/welke advertentie is het?

Suzanne F.

Berichten: 49356
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 12:27

GePBt. Ben benieuwd of we zo meer te weten komen. Adres geeft hij/zij denk ik niet want ze willen vast dat je het overmaakt. Maar wie weet. Dan kan ik meer met mijn melding, evt ook bij politie. Zal wel niks mee gebeuren maar je kan het niet zomaar over je kant laten gaan vind ik.

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 13:37

Ik had mijn oude eetstoelen op MP gezet. Leren stoelen die aardig beschadigd waren met kattenhalen. Nieuwprijs waren in de aanbieding 130 per 4. Maar heb ze al 6 jaar ofzo en wil zelf anderen dus had ze op MP gezet voor een 10tje per 4. Gisteren een berichtje gehad en ze werden meteen opgehaald. Super fijn :)

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 15:15

Suzanne F. schreef:
Diegene heeft nu onder een andere naam een nieuwe advertentie geplaatst. Kan iemand mij misschien helpen en reageren op diegene en kijken of ze achter het adres kunnen komen? Of net doen alsof je het wilt overmaken zodat we kunnen checken of het bankrekeningnummer overeenkomt?

Je mag mij ook weer een privé bericht sturen.

Suzanne F.

Berichten: 49356
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 15:44

Chabby schreef:
Suzanne F. schreef:
Diegene heeft nu onder een andere naam een nieuwe advertentie geplaatst. Kan iemand mij misschien helpen en reageren op diegene en kijken of ze achter het adres kunnen komen? Of net doen alsof je het wilt overmaken zodat we kunnen checken of het bankrekeningnummer overeenkomt?

Je mag mij ook weer een privé bericht sturen.


Dank je wel! Er zijn nu al 2 bokkers die haar benaderen. Ik wil het er niet superdik bovenop hebben. Als zij niks los krijgen dan mag jij het gaan proberen. :D

Charaz

Berichten: 24335
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 15:22

Tot nu toe heb ik (gelukkig) weinig rare reacties op marktplaats, wel iemand die vorige week s avonds wat op zou komen halen, maar het die avond niet redde ivm file, tot op heden leest ze mijn berichten wel, maar stuurt ze niets meer terug in verband met het maken van een afspraak. Zeg dan dat je er vanaf ziet.

Ik heb 12 beoordelingen tot nu toe weten te scoren.