Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 07:38

Die mensen vind ik nog wel het ergste Gianti.

Ik heb een set velgen plus banden op marktplaats staan, waarvan alleen al de velgen een nieuwprijs van €800,- hebben.Nog in super mooie staat. Netjes een hele redelijke richtprijs en bieden vanaf vermeld. Krijg ik een berichtje met een bod van €175,- en of ik dan snel wilde reageren... :roll:

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 10:54

Tyrcanol schreef:
ik heb ook weer wat raars.
Krijg ik een bericht op mp dat iemand het pakketje nog niet binnen heeft. (kreeg ik net).
Terwijl ik vanmiddag mail heb gekregen van kiala dat diegene het pakket om 13.23 opgehaald heeft.

Wat moet ik hiermee? -O-

Print screen van je mailtje maken en zeggen dat jij dit hebt ontvangen.

Saul

Berichten: 9661
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 10:56

Dat heb ik gedaan.
Maar daarop kreeg ik. "ja dat zou je denken maar ik heb niks ontvangen"

Dus wellicht zelf maar een telefoontje er aan wagen ?

jitske er zijn altijd een hoop mensen die onzin bieden.

Net eentje die bood zonder mekkeren de vraagprijs. Gegevens doorgegeven.
Geld stond er direct op. Dus kan zo gelijk weg. Dat zijn de fijnste +:)+

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 10:58

Ik denk dat ik het daarbij zou laten.
Wat kun je doen nog?
Jij hebt het verstuurd, en het is opgehaald.

Kirja
Berichten: 1232
Geregistreerd: 07-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 12:47

Ik zou ook even met het Kiala punt van de ontvanger bellen..

Wat zouden jullie doen?
Afgelopen maandagochtend contact gehad met iemand die eea wilde overnemen, prijs overeen gekomen en mijn gegevens gegeven. Dinsdagavond niks terug gehoord dus een mailtje gestuurd of ze het nog wilde overnemen..
Meteen bericht dat ze geld had overgemaakt en haar adres gekregen.
Gisteren nog geen geld op de rekening dus gevraagd of ze het na wilde kijken. Meteen bericht terug, ze zit bij dezelfde bank dus had er meteen bij moeten staan, ze was niet thuis maar zou het bij thuiskomst nakijken en evt opnieuw overmaken...

Nu dus nog niks op de rekening en eigenlijk geen zin om er achteraan te blijven gaan, is genoeg interesse voor terwijl ik het voor haar al de hele week vasthoudt. Als ze nu het geld niet heeft is dat ook geen probleem, houd ik het best nog n paar dagen vast maar ben dan eerlijk..

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 15:27

Ik vind het een heel raar verhaal met de Kialaverhaal.
+ dat het wel heel toevallig is, net nadat jij een ophaalmail gekregen had.
Je krijgt niet zomaar een mail dat het al opgehaald is.
Heeft niet iemand anders het voor degene opgehaald?

Mocht je echt twijfelen, dan zou ik bellen.
Persoonlijk zou ik het er denk ik bij laten, Kiala verzint niet zomaar iets lijkt me?

F_inley

Berichten: 6407
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 15:29

Je moet tekenen bij ontvangst plus je id willen ze zien dus als dat gedaan is dan heeft ze hem gewoon opgehaald

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 16:05

F_inley schreef:
Je moet tekenen bij ontvangst plus je id willen ze zien dus als dat gedaan is dan heeft ze hem gewoon opgehaald


Dit is niet altijd zo, bij de ene kialapunt hier is dat ook niet, bij de ander weer wel.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 16:13

Hier begint het plots allemaal toch weer te lopen. Gisteren een mooi bod gehad op mijn zadel dat te koop is. Als de geïnteresseerde akkoord is met de verzendkosten kan dat ook de deur uit. Met die centjes kan ik dan mooi spul halen om het onkruid op de weide aan te pakken :)

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 16:42

Stamper schreef:
F_inley schreef:
Je moet tekenen bij ontvangst plus je id willen ze zien dus als dat gedaan is dan heeft ze hem gewoon opgehaald


Dit is niet altijd zo, bij de ene kialapunt hier is dat ook niet, bij de ander weer wel.

Dan is de kiala die niet naar legitimatie vraagt in gebreken.
Ze horen dat echt wel te vragen.

Maar ik zou niet weten waarom de kiala het als opgehaald markeert als het dat niet is.

DBiancaL
Berichten: 442
Geregistreerd: 04-07-06
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 22:30

Lienek schreef:
DBiancaL schreef:
Jaaa!! Beau....
Grrrrr ik zit mij hier gruuuuuwelijk te irriteren.
Ik heb 2 biedingen op mijn kep italia een €230,00 en een €235,00 leuk eerste op gereageerd coor 235 mogen ze hem halen bij die andere ook (wel aangegeven dat ik dit naar nog eentje heb gestuurd)
Beide reageren helemaal niet!! Toen een mail gekregen dat je een moeder hem voor dr dochter wilde halen voor dr verjaardag voor 235! Prima kom maar... weer niks
Zelfde met een super mooi leren hoofdstel met anatomisch kopstuk vraag er 39 voor had een bod van27,50 en 25 stuur dat ie voor 30 opgehaald kan worden Inc bit en teugels (volgens mij een koopje) weer geen reactie......
HOE DAN zeg dan op zn minst ik heb geen interesse of moet er over nadenken (maar hallllooooo Bied dan niet)
Sorry moest Mn frustratie even kwijt

Welke kleur en maat??
Ik wil er wel eentje maar denk dan wel weer zodra er bij divoza korting is heb je hem nieuw voor 20 euro duurder ofzo.. :+
Maar ik hou af en toe marktplaats wel in de gaten.


Matzwart met zwarte grill dus helemaal zwart een cromo (dus niet de goedkoopste) en Inc een kep tas ter waarde van €50,00

DBiancaL
Berichten: 442
Geregistreerd: 04-07-06
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 22:38

Bedankt voor de tips die ga ik Zkkr even toevoegen mijn mail in Mn bericht van marktplaats

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 00:39

Ik heb ook iets vaags. Woensdag ergens op geboden (netjes de vp), kreeg direct een mailtje dat ik het mocht hebben en of ik het verzonden wilde hebben of kwam ophalen. Aangegeven dat ik daar zsm op terug kwam want zouden binnenkort die kant op gaan. Volgende ochtend gemaild dat we maandag bij haar om de hoek zijn, of dat uit komt. Geen reactie op gehad. Wilde ik vanmiddag ff mailen met herinnering.. is de advertentie verwijderd. Beetje apart.. had dan gewoon gezegd dat er een ander was ofzo. Heb nog wel mailtje heen gestuurd dat ik het jammer vind dat ik niets hoor en de advertentie ineens weg is.

youaremystar

Berichten: 489
Geregistreerd: 21-06-14
Woonplaats: Potjewold

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 00:58

Ik heb laatst precies het zelfde gehad.
Iemand ging akkoord met mijn bod, of ik het verzonden wou of kwam ophalen.
Ik zou dezelfde avond reageren, is de advertentie verwijderd. Toch maar een bericht gestuurd hoe het precies zat en of ik het nog kon ophalen.

"Nee, de reactie duurde te lang, heb het aan iemand anders verkocht".
Jooo, doei!

Niet iedereen zit dag en nacht aan zn computer geplakt.

Alja

Berichten: 25637
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 01:19

Varekaj schreef:
Hier begint het plots allemaal toch weer te lopen. Gisteren een mooi bod gehad op mijn zadel dat te koop is. Als de geïnteresseerde akkoord is met de verzendkosten kan dat ook de deur uit. Met die centjes kan ik dan mooi spul halen om het onkruid op de weide aan te pakken :)



en dat verkoop ik dan weer :+

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 07:47

Ben jij de bieder dan? Volgens mij is het toch een Belgische hoor :D
Er is iig geen verzending voor NL aangevraagd.

Boelles

Berichten: 5368
Geregistreerd: 11-07-05
Woonplaats: Boerakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 09:49

Bedoeld ze niet spul voor onkruid in de wei? :+

DBiancaL
Berichten: 442
Geregistreerd: 04-07-06
Woonplaats: Landsmeer

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 10:32

Man die kep is ontzettend populair krijg veel reacties maar niks zet door ggggrmlblzz

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 11:16

FunkyMistiC schreef:
Bedoeld ze niet spul voor onkruid in de wei? :+


Dat kan ook :') maar dat haal ik bij de tuinhandel in de buurt. Die verkopen spul met lyoxyl. Werkt als een tierelier, heb op 1 weiland ook bramen en klimop die ik stevig aan wil pakken. En het is grassparend.

Vjestagirl

Berichten: 26663
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 11:59

Hier een gigantisch goede marktplaatservaring. Ik was opzoek naar een nieuw-tweedehands aquarium van 130 tot 150 breed. Omdat ze nieuw niet te betalen zijn maar eens op marktplaats gaan kijken.

Ik vond er eentje met een vraagprijs van €150,-, terwijl de nieuwprijs van het totaal wat hij aanbood (aquarium, kast, filter, losse accessoires) zeker €1600,- was. Ik heb een tijdje tegen iemand op zitten bieden, en uiteindelijk heb ik een uiterste bod van €200,- gedaan. Direct een mailtje van de verkoper gehad, maar die is bij mij nooit binnengekomen _-:( . Dus ik zag pas een week later dat ik op marktplaats een berichtje had. Gelukkig was hij nog beschikbaar.

Diezelfde avond wezen kijken en een hele tijd zitten kletsen. Ik heb €100,- aanbetaald en de kast en alle losse accessoires direct meegenomen. Gisteren terug geweest met m'n ouders en m'n vriend. Omdat we vaker aquaria verhuizen O:) ging het leeghalen en uitvangen van de vissen vrij vlot, dus binnen 1,5 uur stond alles in 2 auto's gepakt. Ik ging de rest van het bedrag betalen, kreeg ik nog €50,- terug. Hij had er €150, voor willen hebben, en hij vond het zo leuk om te zien dat ik er zo blij mee was, dat ik het voor €150 mocht hebben, ipv de €200 die ik geboden had.

Dus meet mijn nieuwe aanwinst :D
Afbeelding
150cm breed, de bak zelf is 63cm hoog en er gaat 450 liter water in :D

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 12:07

Wauw, dat is een leuke/vriendelijike verkoper! Netjes dat het zo ook kan!

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 12:53

Dat is echt netjes! Hele mooie bak trouwens, wij hebben dezelfde alleen dan in het zwart

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 14:02

Wauw dat is wel heel speciaal.
Leuk zeg.
En mooie aquarium.

Flowerbomb

Berichten: 1432
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Arnhem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 14:41

Gaaf!

fohadie
Berichten: 4308
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 15:19

Dat is zeker netjes van het aquarium hierboven. En wat een mooie!

Sorry dat ik even het topic kom binnenvallen maar heb een Marktplaats gerelateerd vraagje: Ik heb wat advertenties geplaatst via de tablet maar nu staan alle foto,s op zn kop. Als ik op wijzigen druk, kan ik niets wijzigen zowel op pc als op tablet niet. Iemand enig idee hoe ik de foto,s gedraait krijg zonder dat ik ze opnieuw moet maken? Want met deze foto,s verkoop ik natuurlijk niets.

En nog een vraagje: als ik foto,s wil maken met de tablet, moet ik eerst tig keer in het vakje drukken voor er een cameratje verschijnt. Gaat om de gewone site van Marktplaats, niet de app. Meer mensen last van? Bestaat er hier een makkelijkere manier van om sneller foto,s te kunnen maken?

Alvast bedankt voor de antwoorden,