Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urona447
Berichten: 2814
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 16:58

Dat is wel heel lang volgens mij , vaak is het binnen 3 dagen wel bij het afhaalpunt.

bridgetF
Berichten: 2176
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 18:02

Cayenne schreef:
Wij hadden er laatst eentje die zaterdagavond een mailtje stuurde dat hij het mailverkeer maandag wilde voortzetten, want de zondag is een dag des Heren :')


Wel netjes, anders denk je ook, waarom hoor ik er niks meer van en voor hem ook fijn dat je weet dat hij serieuze interesse heeft, maar even niet op zondag verder onderhandeld.

fjordjes

Berichten: 12067
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:51

Ja ik heb het afhaalpunt nog gebeld of die er al lag maar niks. Vind het maar raar.

Net wel een fijne afhandeling. Had gisteren m'n zadelkast op mp gezet, kreeg vanmiddag een berichtje. Was aan het werk dus na het werk meteen een berichtje terug gestuurd. Is net opgehaald. Wel voor iets minder dan de vraagprijs maar dan ben ik er maar vanaf!

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 20:19

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik woon in het buitengebied van Uddel. Hier is de zondagsrust voor veel mensen ook nog echt heilig. De pinautomaten zijn hier op zondag ook buiten gebruik en bij mijn buren wordt het te koop bord van hun woning altijd weg gehaald op zondag.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110812
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 04:00

bridgetF schreef:
Cayenne schreef:
Wij hadden er laatst eentje die zaterdagavond een mailtje stuurde dat hij het mailverkeer maandag wilde voortzetten, want de zondag is een dag des Heren :')


Wel netjes, anders denk je ook, waarom hoor ik er niks meer van en voor hem ook fijn dat je weet dat hij serieuze interesse heeft, maar even niet op zondag verder onderhandeld.


Dat vond ik ook!
Heb hem bedankt voor de waarschuwing en maandagochtend kreeg ik idd weer een mailtje.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 15:34

Dat is inderdaad keurig Cayenne!

Ik ga dit weekend m'n camera erop zetten. Ben benieuwd wat we aan gaan treffen :')

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 09:13

Anoeska27 schreef:
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik woon in het buitengebied van Uddel. Hier is de zondagsrust voor veel mensen ook nog echt heilig. De pinautomaten zijn hier op zondag ook buiten gebruik en bij mijn buren wordt het te koop bord van hun woning altijd weg gehaald op zondag.


Pinautomaten buiten gebruik :oo

Dat gaat wel erg ver vind ik.

Een van die online baby winkels is op zondag ook niet bereikbaar. Je kan dan niet op de site kijken ivm zondagrust.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 09:15

Ja babypark is dat inderdaad :j wat ik daar nou van moet vinden weet ik niet.. behalve dat ik daardoor dus al een paar keer maar bij de baby-dump online ben gaan kijken en het uiteindelijk daar maar heb gehaald :')

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 10:55

Nou precies. Zij gaan voor mij niet bepalen of ik op zondag ga winkelen. Dan ga ik maar naar de concurrent.

Fauvetje
Berichten: 248
Geregistreerd: 15-12-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 09:19

Hier ook een rare snuiter ...
Ik verkoop een Gogue (bijna niet gebruikt), op kapaza een foto van mijn gogue zonder paard en een foto van op internet van eenzelfde gogue op een paard.
Man sprak slecht Nederlands, dus het was wat moeilijk om af te spreken, uiteindelijk afgesproken bij mij thuis (dus niet waar paard staat). De man moest 50 km enkel rijden... Toon ik hem dus de gogue 'ah, nee het is niet dat wat ik zoek ....'.
Euh het is toch een gogue ? mij niet gelaten,... maar moest ie daarom 50 km enkel rijden :p
vond het maar verdacht

fjordjes

Berichten: 12067
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 11:43

Ik heb nog steeds mijn pakket niet binnen die via kiala is verstuurd. 2 maart hebben zij het naar het kialapunt daar gebracht en ik heb het nog steeds niet binnen! Vorige keer dat ik iets zou ontvangen via kiala duurde het een week. Wat kan ik doen? Ik wilde contact opnemen via de site maar dat is vrij onduidelijk.

little_birdy
Berichten: 12234
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 11:58

Bij mij heeft het ook weleens 3 weken geduurd

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:18

fjordjes schreef:
Ik heb nog steeds mijn pakket niet binnen die via kiala is verstuurd. 2 maart hebben zij het naar het kialapunt daar gebracht en ik heb het nog steeds niet binnen! Vorige keer dat ik iets zou ontvangen via kiala duurde het een week. Wat kan ik doen? Ik wilde contact opnemen via de site maar dat is vrij onduidelijk.


Zpu even het punt bellen waar het heen gegaan is.
Was bij mij ook wel eens. Site gaf aan nog onderweg te zijn, terwijl het al een week op het afhaal punt lag.

terrabeertje
Berichten: 1090
Geregistreerd: 22-02-13

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:48

zo wilde ik laatst mijn iPad verkopen, tot 2 keer toe dat wanneer we tot een datum en een tijd waren gekomen ze gewoon niet meer reageerden oid. ook een iemand gehad waarvan "plotseling" haar vliegtuig eerder vertrok en of ik de iPad dan op wilde sturen. nou wat denk je van nee?

ook toen ik een macbook wilde gaan halen, meneer woonde in de buurt en had een bedrijf in de buurt. toen hij wist dat ik uit den Bosch kwam, was hij ineens ineens voor zijn werk in Groningen. hij wilde hem wel op de post doen maar dan moest ik de helft aanbetalen, ik gaf aan dat ik dat niet aandurfde (als 15-jarige je hardgewerkte centjes zo maar even overmaken en hopen dat de macbook dan daadwerkelijk komt) ik zei dat ik het geen enkel probleem vond even een weekje te wachten. probeerde me nog te overtuigen met "al zijn gegevens en van zn bedrijf" en toen ik zei dat ik dit niet wilde geen reactie meer gehoord. zijn telefoon nummer kwam uiteindelijk ook niet overeen met de gegevens van de heer die hij zei te zijn. gek verhaal..

fjordjes

Berichten: 12067
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 16:49

Stamper schreef:
fjordjes schreef:
Ik heb nog steeds mijn pakket niet binnen die via kiala is verstuurd. 2 maart hebben zij het naar het kialapunt daar gebracht en ik heb het nog steeds niet binnen! Vorige keer dat ik iets zou ontvangen via kiala duurde het een week. Wat kan ik doen? Ik wilde contact opnemen via de site maar dat is vrij onduidelijk.


Zpu even het punt bellen waar het heen gegaan is.
Was bij mij ook wel eens. Site gaf aan nog onderweg te zijn, terwijl het al een week op het afhaal punt lag.


Ja dat had ik vorige week vrijdag gedaan maar hun konden niks vinden.

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 13:31

Wat een verhalen lees je hier. Heb het momenteel ook, heb nog 3 pony dekjes liggen en nog 3 hoofdstellen. Alle nog nieuw en in de verpakking, kaartje etc er nog aan.

Krijg ik serieus een bod van 5 en 6 euro terwijl ik al maar 15 euro vraag voor de dekjes!
Toen ik daar dus op antwoorde dat ik toch echt wat meer wilde, kreeg ik een heel verhaal dat ze niet meer dan dit konden en dat ze een sponsor zoeken. Daarop volgend een foto van een schattig jochie op een welshje.

Dan vraag ik me wel eens af hoe mensen het durven. Staan zat tweedehands dekjes op voor een paar knaken. Maar zo weinig bieden op een nieuw dekje?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 14:04

Zeiden ze echt dat ze een sponsor zoeken? Jeetje, moet je toch echt durven :') Als je niet meer dan 5 euro hebt voor een dekje, waarom heeft ie dan überhaupt een pony?

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 14:09

Haha ja dat werd er letterlijk geschreven. Te dramatisch voor woorden.
Maar goed haha zit nog steeds met die pony dekjes

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 15:38

Ik zoek ook wel een sponsor :D
Maar ik snap dan ook niet dat je dat idd durft te bieden, zoek dan naar goedkopere dekjes, staan er zat op mp

Esprit4

Berichten: 802
Geregistreerd: 20-10-09
Woonplaats: hengelo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 16:57

Haha ik geef wel eens aan waarom ik lager bied (zoektocht voor spullen voor een stichting) maar dat gaat dan ook km specifieke producten die nieuw ver buiten ons budget liggen maar inderdaad niet een heel zielig verhaal van gun ons dit :')

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 17:35

Nee haha dit was wel heel erg. Bovendien, het is natuurlijk al een koopje. Kan best nog iets zakken voor een kindje wat het echt van zn spaar centjes koopt of iets.
Maar 5 euro op een nieuw dek? Dan gebruik ik het nog liever als matje voor mijn kat

The_Cat

Berichten: 7294
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 13:58

Fiets is eindelijk verkocht geraakt :) fijne mensen die hem hebben komen ophalen, was netjes onderhandelen. Blij dat ik van dat ding af ben, want het begon een beetje in men weg te staan ^^

xSCWx
Berichten: 7069
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 16:07

Ik had laatst mijn fiets te koop. Maar ik was de afspraak vergeten met de mensen die hem kwam ophalen, op een zondag. Dus ik deed open in mijn pyama :') en zei 'oh 1 momentje aub', ben me snel gaan fatsoeneren in een paar minuten haha. Ik was een rare verkoper :+

IHN
Berichten: 2334
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 16:39

Haha...lach me rot. De postbode voelt zich hier kennelijk helemaal thuis :). Ik was weg maar sleutel zat nog in de deur (vergeten). Kom ik thuis..ligt er een pakketje om de hoek van de deur....binnen dus :):):).

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 17:42

IHN schreef:
Haha...lach me rot. De postbode voelt zich hier kennelijk helemaal thuis :). Ik was weg maar sleutel zat nog in de deur (vergeten). Kom ik thuis..ligt er een pakketje om de hoek van de deur....binnen dus :):):).

Als ik de sleutel erin zou laten zitten zou de complete inboedel weg zijn :')