Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 23:58

Ponydekjes verkopen altijd heel slecht.
Toevallig nog wel 1 vorige week verkocht aan een meisje wat hem van haar zakgeld moest betalen.
Heb op dit moment een meisje op MP wat mij eens in de zoveel weken een berichtje stuurt me een vraag, maar nooit over het product (wat al lang verkocht is).
Nog steeds geen idee wat ze wil.

En wordt doodmoe van mensen die om eigen foto's vragen en als je die stuurt niks meer van zich laten horen.
Of mensen die 2 weken niet reageren en dan boos worden als je het al verkocht hebt

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 10:04

lieveli schreef:
Godsamme, wat is het frustrerend als mensen weinig bieden op marktplaats. :')


Bij mij nu ook. Echt vermoeiend.

Heb een nuna leaf schommelstoel er op staan met speelboog (voor babys) die dingen kosten exclusief de boog al 160 euro.

Heb een bod van 20 en een bod van 25 euro...

Alle nunas staan voor 75 euro of meer op MP (zonder boog. Die kostte ook 30) :roll:

manonutjuh

Berichten: 3012
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 16:18


Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 16:22

Oh wauw

shunasammy

Berichten: 91
Geregistreerd: 29-05-16
Woonplaats: Tussen de buren ;)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 16:27

Heb laatst een regendeken gekocht maat 185 op marktplaats. Verkoper hartstikke aardig (dacht ik) en hem opgestuurd. Ging allemaal prima, ze stuurde zelfs een foto van het verzendbewijs. Krijg ik dat ding binnen, is het maat 205. _-:( Ik de verkoper een keer of 10 een berichtje gestuurd, maar krijg geen reactie.

Siers83

Berichten: 7363
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 16:31

Gezellig die Trees. Voel bijna de behoefte om nu ook 20 euro te gaan bieden bij haar hihi.

^^ dat zie je zelf toch als je t verstuurd? Snap echt niet dat je zoiets doet.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 16:55

Dat hoor je toch te weten als je een deken verkoopt. Nu zit je mooi met een deken die niet past.

Oh man die Truus! Vind haar passie voor haar puzzels echt wel hartverwarmend.

F_inley

Berichten: 6405
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 17:26

Omg wat een reactie van die trees! _O- laten we allemaal 20,00 gaan bieden hahaha

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 17:35

Heb ooit een deken verkocht waarvan het aantal grams niet bij mij bekend was en dat had ik ook in de advertentie gezet. Eenmaal aangekomen bij de koopster werd ze enorm boos omdat het een x aantal grams bleek te zijn en ze daar dus niks aan had. Ja, hallo :')

JenniferU
Berichten: 2215
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 17:53

ik had dat met horseware liners, ik dacht dat het beide maat 6.6 was bleek er 1 tussen maat 6,3 dus verkoper aangeboden geld terug van 1 of beide of dat ze ze alsnog wou.
kreeg netjes een berichtje terug dat ze ze alsnog graag wou en ik ze mocht posten.
ze bedankte me voor de eerlijkheid menig verkoper had het zo opgestuurd zonder wat te zeggen.
en ik was blij dat ik nog even de maat checkte en dat ze ze dus alsnog wou.

zo had ik laatst een bucas deken gekocht volgens verkoper maat 6.6 eenmaal op paard gelegd was wat aan de korte kant maja dacht het is zijn maat en een maat groter word dan weer te ruim.
afgerekend en toch nog even in de deken gekeken bleek het een 6.0 te zijn.
verkoper was het terrein nog niet af dus kreeg gelukkig netjes me geld terug :)

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 17:58

Gelukkig passen die liners ook prima een maatje kleiner :D

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:38

Ik hou niet van drammers... gister namiddag twee kattenmandjes gezien, gevraagd of ze de diameter van het ligvlak wilde nameten aangezien ik twee enorme katers heb. En wat ze er voor wilde hebben. Krijg ik een antwoord dat ze een kat van 6 kilo heeft en die past ook. Ja, daar heb ik niks aan... en geen antwoord op wat ze er voor wil hebben. Ik terug geschreven dat ik graag alsnog de diameter wil weten en wat ze er voor vraagt. Ze zou het later op gaan meten schreef ze. Prima. Ik moest die avond weg, dus een tijd later, in de auto, hoor ik dat ik een bericht heb. Snel kijken (ja ja, ik weet het, dat doe je niet onder het auto rijden...), de diameter had ze opgemeten. Maar nog steeds geen prijs doorgegeven. Daar erger ik me dan al aan, ik vraag twee keer om een prijs en die krijg je niet. Maar onderweg is onderweg, ik kan dan geen poezenmand nameten. Had het plan dat gisteravond te doen zodra ik thuis kwam. Tijdje later een volgend bericht. Niet meer gekeken, zat achter het stuur. En daarna nog een bericht.

Ik was heel erg laat terug gisteren, ben naar bed gegaan, vanmorgen vroeg aan het werk gegaan. Toen zag ik dat zij die twee berichten nog geschreven had. Of ik al nagemeten had. En daarna of ik nog wel interesse had. Ik wilde vanavond na mijn werk de poezenmand nameten. Ik ben niet constant online voor privézaken, dat doe ik in mijn pauzes. Kreeg ik vanmiddag vroeg een bericht dat het niet kan dat ik vragen stel en "gewoon niets meer van me laat horen, terwijl ik wel steeds zie wat er geschreven is". Mijn antwoord: Ik zat achter het stuur en was erg laat thuis vannacht. Zit nu te werken, ben alleen online voor privézaken in de pauze. Het is nog geen 24 uur later met een nacht ertussen. Heb nog geen kans gehad de poezenmand na te meten. Eventuele kopers zitten ook niet op dit gedram te wachten. Succes met de verkoop.

Ik ben daar ook gelijk klaar mee dan. Ik zag dat ze wat aan het typen was, maar heb haar gelijk geblockt en de hele conversatie gewist. Ik word daar echt chagrijnig van. Drammen en gewoon geen antwoord geven op de vraag wat ze er voor wil hebben, ook al vraag je daar meerdere keren naar.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:25

Ik vind dat je wel vrij snel geïrriteerd bent om dan meteen al te blokken enzo.
Misschien typte ze wel iets in de trant van excuses, ik heb zelf ook wel eens naar een mogelijk geïnteresseerde te snel mijn conclusies getrokken, diegene reageerde eerst heel snel en toen opeens niet meer, en aangezien ik toen al een paar keer mensen had gehad die niks meer van zich lieten horen heb ik naar haar ook zoiets gestuurd.
Bleek achteraf dat diegene gewoon niet kon reageren, heb toen mijn excuses aangeboden en uitgelegd waarom ik zo reageerde.
Gelukkig maar want ze had uiteindelijk wel datgene gekocht wat ik te koop had.

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:43

Hier een pax kast te koop.
Veel onzin biedingen maar ook echt asociale reacties. Pff

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:03

Romy1234 schreef:
Ik vind dat je wel vrij snel geïrriteerd bent om dan meteen al te blokken enzo.
Misschien typte ze wel iets in de trant van excuses, ik heb zelf ook wel eens naar een mogelijk geïnteresseerde te snel mijn conclusies getrokken, diegene reageerde eerst heel snel en toen opeens niet meer, en aangezien ik toen al een paar keer mensen had gehad die niks meer van zich lieten horen heb ik naar haar ook zoiets gestuurd.
Bleek achteraf dat diegene gewoon niet kon reageren, heb toen mijn excuses aangeboden en uitgelegd waarom ik zo reageerde.
Gelukkig maar want ze had uiteindelijk wel datgene gekocht wat ik te koop had.


Ik ben ook heel snel geïrriteerd met zoiets. Maar het was niet "snel reageren en toen ineens niet meer", er zat gewoon tijd tussen de berichten (ik ga nooit op een antwoord zitten wachten) en tja, ik moest gewoon weg die avond. Na twee berichtjes heen en weer met een vraag en een antwoord, diezelfde avond nog twee berichten sturen of ik nog wel interesse heb vindt ik drammen. Niet iedereen zit de hele dag online of vindt kattenmandjes zó belangrijk dat ze hun berichten 's avonds nog eens extra checken. Maar inderdaad, drammers kan ik heel slecht hebben, daar ben ik dan gelijk klaar mee. En omdat drammertje het niet zo netjes geschreven had, heb ik gelijk geblockt. Lelijke taal sla je maar uit naar je vriendjes, niet naar mij.

Urona447
Berichten: 2811
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:08

Ik vroeg laatst wat het karakter van een pup was via marktplaats, krijg ik als reactie dat ze een goed karakter heeft. Ja pfff

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:13

_O- _O- Ja, daar kom je ver mee :D :D

Urona447
Berichten: 2811
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:15

Ja ik was er toen al wel klaar mee , wil rustig 900 euro voor een pup betalen maar van een fokker verwacht ik dan wel een normale uitleg.

Cowboy55
Berichten: 8502
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 00:21

Urona447 schreef:
Ja ik was er toen al wel klaar mee , wil rustig 900 euro voor een pup betalen maar van een fokker verwacht ik dan wel een normale uitleg.


Dan moet je deze fokker niet hebben lijkt me.....ik zou hier ook onmiddelijk van afhaken.....

xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 10:04

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je dringend iets nodig hebt maar het niet in de winkel kunt halen, maar het ook nergens op mp kunt vinden? Heel frustrerend :')

Mischa

Berichten: 3502
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 11:38

xWouter schreef:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je dringend iets nodig hebt maar het niet in de winkel kunt halen, maar het ook nergens op mp kunt vinden? Heel frustrerend :')


Nu ben ik heel benieuwd naar wat je zoekt

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 11:41

Ja nu maak je me ook wel nieuwsgierig!

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 14:34

Arghhh grote ergernis..
Ik zoek een konijnenhok met plat dakje en met verdieping.
Dan neem ik contact op met mensen die er eentje hebben en dan vraag ik naar de maten en dan krijg je toch preken over dat 1 meter niet goed is blablabla... en mij willen vertellen hoe konijntjes moeten leven.
Mijn konijn loopt gewoon los in huis maar ik wil graag een mooi hokje waar de behoeftes in kunnen gedaan worden en die eventueel gebruikt kan worden als er veel visite zou zijn of mensen die bang zijn voor onze frits.
En de bemoeienis grr.. je moet mensen helemaal gaan uitleggen wat je er mee wil doen. Bij deze heb ik ook gezegd dat ik dan dus niet van hen koop. Pff.
Waar bemoeit iedereen zich mee. Wil je verkopen of niet?

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 15:04

Hadden ze zelf een hamster in dat hok dan?!? :+

Mischa

Berichten: 3502
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 15:09

Ja dan moet je het ook niet aanbieden als je niet wil dat mensen een klein hokje gaan gebruiken :roll:
Ik ken ook mensen die zo'n klein hokje gebruiken voor bv. de kat, dat ie droog kan zitten als ie even niet naar binnen kan. Prima oplossing dan toch.
Zelf gebruikte ik trouwens een hondenhok als schuilplaats in de konijnenren.