Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:47

je kunt ook gewoon blijven mailen hoor, het is nu nog en en...

welke nieuwe regel van het omhoog plaatsen?

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:51

Dat nieuw geplaatste advertenties niet meer automatisch bovenaan de pagina komen -O-

Saul

Berichten: 9654
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:54

de mail doet bij mij heel moeilijk, en wat er nu gebeurd is dat mensen de berichten als whatsapp gaan gebruiken dus overal op enter duwen met als gevolg 5 mailtjes achter elkaar. En de berichten functie gaat sneller dan de mail dus dan klopt van de mails geen snars :+

Ja die functie ja... echt vervelend.

jorika1986

Berichten: 5217
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:57

Kentaro schreef:
Dat nieuw geplaatste advertenties niet meer automatisch bovenaan de pagina komen -O-


Moet je zeker betalen om bovenaan te komen onder de 750 (semi-professionals/winkels)....
-O-

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 11:01

Als je lid wordt van MP, voor 50,00 per maand, is dat voor ons nog niet eens interessant! Is echt voor (web) winkels -O-
Als je je advertentie bovenaan wil, moet je bellen. Dat gaat nogal in de papieren lopen als je een paar pagina's advertenties hebt staan... }:0

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 11:37

Mocht t helpen:

Ik (en velen met mij) gebruiken de zoekfunctie vooral.

Op zoek naar merk/maat/kleur. (Bijv. Eskadron full roze)

Vind door die hele lijst heen scrollen zo hinderlijk altijd :) dus waar ze staan maakt mij niet uit. Als de omschrijving maar zoekresultaten oplevert hihi

IHN
Berichten: 2333
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 11:58

ik vind MP sowieso irritant worden...voor een piano die je haast voor nop weg wilt geven moet je al 25 euro betalen...ja daahaaag. En alle advertenties van winkels die nieuwe spullen aanbieden mogen ze ook wel op een aparte pagina zetten...als je een max prijs ingeeft helpt ook niet, want ze zetten er gewoon gratis bij of een hele lage prijs, waardoor je ze dus blijft zien. Ik kijk juist op MP voor koopjes en gebruikte spullen...prima dat ook nieuw er aangeboden wordt, maar ik snap niet dat ze geen paal en perk stellen aan de gratis dingen die gewoon nieuw zijn en zeker niet gratis (En dan krijg je een gratis kattenbakkorreltje bij een kattenbak van 80 euro ofzo).

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:03

Marktplaats is marktplaats niet meer. Allemaal over genomen door de professionele winkels. Erger me zelf idd ook dood als ik iets zoek krijg ik voor 75% alleen maar bestaande winkels.

Voor echt koopjes moet je aardig zoeken, afhankelijk van wat je zoekt, dat wel.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110696
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:45

bridgetF schreef:
Cayenne schreef:
Zijn de eitjes van tevoren geschouwd? Want dan had je al een indicatie kunnen geven.



Dat kan ze toch niet doen? Eieren schouw je na 10 dagen, je kunt niet halverwege het broed proces schouwen en ze dan opsturen om ze elders verder te laten uitbroeden.


Nou, ligt eraan wat voor eitjes het zijn :P Bij mijn vogels schouw ik na 3 tot 5 dagen al.
Maar dat ligt ook aan de soort natuurlijk :)

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:49

Ik meld weer even!

Heb vorige week 2 boeken opgehaald van Game of Thrones voor 5 euro per stuk! Leuk koopje! :D

Evelienepien

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:42

Ik herken idd wel dat je bij zoeken eerst 30 winkels tegen komt -O- .
Tegenwoordig kijk ik gewoon iedere dag en verfijn hem ook daarop: krijg ik alleen nog maar de nieuw geplaatste produkten te zien :') .
Dat scheelt iig in de lengte van de lijst *D

janineskolla
Berichten: 200
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 14:07

Ik heb gister 3 zgan menboeken opgehaald voor 15 euro. Vlot mailcontact met verkoper. Zo is het weer leuk kopen op marktplaats :D

Samblabla

Berichten: 3312
Geregistreerd: 28-03-13
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 14:56

Ik heb zelf nare ervaringen met kiala en vertrouw hun niet, ook hun tracking site niet.

Weet iemand wanneer ik mijn pakket ongeveer zou kunnen verwachten?


Afbeelding

Morganlefay

Berichten: 8696
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 15:55

Mwahh -:(-
Setje oude soepkommen opgedoken. Leuke prijs, puntje gaaf. :9
Over de post. Hebben ze weer eens met de spullen lopen gooien. Alles heel goed ingepakt met veel extra buffers toch alles in gruzels. Erg verdrietig, heb dit de verkoper gemeld. Er is duidelijk met de doos gegooid, is ook opgenomen met Tante Post _-:(
Krijg op de verzendkosten na alles terug, lief mens.
Alleen ;(

Oehlala
Berichten: 4308
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 20:08

Dat kan ze toch niet doen? Eieren schouw je na 10 dagen, je kunt niet halverwege het broed proces schouwen en ze dan opsturen om ze elders verder te laten uitbroeden.[/quote]

Nou, ligt eraan wat voor eitjes het zijn :P Bij mijn vogels schouw ik na 3 tot 5 dagen al.
Maar dat ligt ook aan de soort natuurlijk :)[/quote]


Ik schouw meestal na 7 - 10 dagen zo. Wij geven geen indicatie voor bevruchting. Kijk als ik nu van meerdere mensen negatieve betichten terug krijg over de bevruchting dan ben ik wel bereid iets te regelen, maar ik heb echt enkel zeer positieve berichten gekregen en heb zelf ook veel succes dus nu denk ik eigenlijk dat ze iets fout hebben gedaan met broeden of transport? Misschien niet lang genoeg laten rusten.

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 21:55

Samblabla schreef:
Ik heb zelf nare ervaringen met kiala en vertrouw hun niet, ook hun tracking site niet.

Weet iemand wanneer ik mijn pakket ongeveer zou kunnen verwachten?


[ [url=m/lyKmc0.png]Afbeelding[/url] ]

Kiala kan wel meer dan een week duren, dus met de paasdagen ertussen zou ik voor woensdag/ donderdag niks verwachten.

Broedeitjes kun je toch niet schouwen, eenmaal bebroed kun je ze niet meer verzenden, bij afkoeling sterft het vruchtje toch?
De lage(re) uitkomst kan ook heel goed aan de instellingen van de broedmachine liggen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 21:57

Samblabla schreef:
Ik heb zelf nare ervaringen met kiala en vertrouw hun niet, ook hun tracking site niet.

Weet iemand wanneer ik mijn pakket ongeveer zou kunnen verwachten?


[ [url=m/lyKmc0.png]Afbeelding[/url] ]


Kans bestaat dat die er waarschijnlijk al ligt.
Heb dit eerder eens gehad, site gaf aan nog in sorteerdinges maar bleek dus al 2 dagen op het kialapunt te liggen! :+
Ben hier dus achtergekomen, nadat ik gebeld heb! :=

Samblabla

Berichten: 3312
Geregistreerd: 28-03-13
Woonplaats: Heerlen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 23:16

Ben er vandaag 3 keer geweest en mijn pakket lag er nog niet. Zal wel tot volgende week wachten.. Ik weet wel dat ik nooit meer wat via kiala ga doen.

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 23:28

Je krijgt echt heus een mail, maar kiala duurt gewoon lang...

Samblabla

Berichten: 3312
Geregistreerd: 28-03-13
Woonplaats: Heerlen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 23:40

Dat snap ik. :) ik krijg hem ook wel ooit. En ik wacht ook geduldig af. Maar ben echt bang dat het, alweer, fout gaat waardoor ik uren aan de telefoon hang. Maar we zullen zien. :)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 08:07

luxje schreef:
Je krijgt echt heus een mail, maar kiala duurt gewoon lang...


Zelfs mail heb ik toen niet gehad.

Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:16

ik doe ook alleen maar via kiala als ik er geen haast mee heb en het absoluut niet kapot kan gaan :)

crazyshar

Berichten: 1985
Geregistreerd: 07-09-10
Woonplaats: z-brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:29

Meld me ook maar eens een x, lees vaak mee om de hilarisch, en veel minder hilarische momenten die je beleeft via mp.


Hier staat nu ook trailer te koop, al veel biedingen gehad, op 2 na ben ik met iedereen akkoord gegaan, en vervolgens hoor je niks meer.

Breng dan geen bod uit.

Bij eentje reageerde ik binnen 5 min, was toevallig online, netjes gereageerd, Beste .... ik ga graag akkoord met uw bod van ... €, wanneer zou het u schikken om de trailer op te komen halen?
Evt kunt u contact opnemen via 06......... of ....@... . Com
met vriendelijke groet, ....

Noppes aaaaarrgg nu voor de zoveelste x omhooggevallen geplaatst, maar heb er een hard hoofd in zo.

Eunomia

Berichten: 7957
Geregistreerd: 29-09-12

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:56

Wat vervelend crazyshar! Hoe moeilijk is het om even aan te geven dat je er toch vanaf ziet? Dan weet de verkoper in ieder geval dat hij anderen niet teleur hoeft te stellen.

Ik kom hier even binnenvallen met een vraag. Ik heb contact met iemand op Marktplaats en dat gaat nu via het nieuwe 'Berichten'. Krijg ik dan een mail als zij op mijn bericht heeft gereageerd? Of moet ik dit zelf af en toe even checken?

Saaams

Berichten: 13267
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 11:00

Je krijgt een mail.