Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alja

Berichten: 25658
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 18:56

jullie geloven het niet :+
de deken waar deze week nog 20 euro is geboden heb ik vandaag verkocht voor mijn vraagprijs en het geld is er ook al bij :D :D

dus kan toch :P

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 08:31

Alja, als mensen echt naar zoiets op zoek zijn dan zijn ze ook zeker bereid om er voor te betalen. Tenminste, ik wel :) En geduld hebben wordt weer beloond dat zie je wel :D

Gisteren ons hekwerk opgehaald *\o/*
Super leuke man! Hij had het hekwerk nog in het schuurtje staan met vanalles ervoor. Hij gaf aan dat hij het hekwerk al 3x verkocht had maar dat er telkens niemand op was komen dagen. Nu had er gisteren toevallig nog 1 persoon gebeld die al eerder gezegd had dat hij het zou komen halen, maar zegt de beste man, jij begrijpt toch zeker wel dat jij het niet meer van me krijgt :')

Ik was de eerste die gewoon netjes volgens afspraak op was komen dagen. Erg toch.
Nou anyway, heb hem vriendelijk bedankt en ben er heel blij mee!

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 08:33

Hier ook weer een aparte. Heb een bank+stoel te koop staan in barokke stijl. Vp 450 maar valt over te praten. Krijg k per mail een bod van 50€. :')

Heb gevraagd of dat bod per kussen is of niet en dat ie zelf hopelijk ook wel snapt dat dat iets te ver uit elkaar ligt...

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 08:51

Terugsturen dat hij voor die € 50,00 alleen even mag komen kijken. En misschien zelfs wel even het stofje mag voelen :')

Lous

Berichten: 24254
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 10:12

loez schreef:
Terugsturen dat hij voor die € 50,00 alleen even mag komen kijken. En misschien zelfs wel even het stofje mag voelen :')


Dat vind ik wel heel karig voor €50 :( Voor dat geld mag hij op zijn minst ook wel even erop zitten, toch? :')

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 10:23

Dag, dalijk zakken de kussens in :')

Niks meer terug gehoord. Vind het ook wel belachelijk ook :') bieden vanaf stond op 375, dan snap je zelf toch ook wel dat 50€ niet serieus genomen wordt

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 10:42

Foaly, nog wat gehoord van klokwaus? :))

Mer1980

Berichten: 18916
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 10:53

Ik had een grote zadelkast te koop op facebook voor 125,- ding is echt als nieuw. Ik werd overstelpt door reacties, daar zat er één tussen die meteen vroeg of er wat aan de prijs te doen was, want ze had diezelfde kasten ook nieuw gezien voor die prijs. Kast was binnen 10 min verkocht voor de vraagprijs, ik heb deze dame netjes geadviseerd de kast dan maar nieuw te kopen.

Ook een duur mengpaneel in super goede staat op marktplaats staan, VP800,- (zeker geen onredelijke prijs, NP: €1299,-) maar heb de bieden vanaf prijs op €700 gezet. Krijg ik alsnog mailtjes dat ze het mengpaneel wel komen halen meteen voor €500,-, ja dat zou ik ook doen.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 11:01

Sammie schreef:
_O-

Ik kom net op FB een verkoopadvertentie tegen van iemand die een stirio aanbiedt :')

Stelt iemand de vraag hoe hard kunnen de spiekers :')

Raap me op _O-


Oh my :')

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 11:03

miss_lizje schreef:
:') Het is soms goed/leuk om mails te bewaren.
Heb nog een andere Rambo deken te koop ( nieuwprijs: 270,- maar nu ook toevallig 1 winkel met een aanbieding voor 190,-). Deze is nog minder gebruikt dan mijn andere deken, er is niet aan te zien dat hij in de buurt van een paard is geweest.
Mijn vraagprijs in de advertentie: 150 maar ben bereid te zakken tot +- 125 euro.

Vanaf het moment dat de deken online stond blijft ik biedingen over de mail krijgen van een ene "Demi".
De eerste mail "mijn bod: 80 euro". Hier heb ik netjes op gereageerd dat ik er toch 125 euro voor wil.
Een paar weken later de tweede mail" mijn bod: 60 euro". Hier opnieuw op gereageerd met bovenstaande.
3 dagen daarna een derde mail: "mijn bod: 50 euro". Toen had ik al zo iets van, pff hier reageer ik niet meer op.

Daarna is het even radio stilte geweest tot vannacht 3 uur. Krijg ik een bod van 40 euro :').

Ik heb een printscreen gemaakt van al haar mails naast elkaar en dat terug gestuurd met opnieuw mijn bodemprijs van 125 euro.

En stiekum ben ik wel benieuwd wanneer het bod komt van 1 euro _O- . Want ze blijft maar zakken.


Ik heb voor mijn Bucas ook biedingen gehad van een Demi. :n

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 12:35

Nieuwe trend is geloof ik om een advertentie te plaatsen maar vervolgens niet te reageren op de mailtjes }:0

Ik ben momenteel op zoek naar hout om een zadelkast te maken en er stonden 2 advertenties met meerdere spaanplaat platen.

Beide begin van de week gemaild wat ze voor platen wilde hebben en of ik ze zaterdag (vandaag dus) op kon komen halen als de prijs akkoord was. Ook op beide advertenties een bod gedaan want was nog niets op geboden.

Nou was er donderdag ineens 1 advertentie gereserveerd en verwijderd, kleine moeite om even te mailen dat het al verkocht is toch?

En die andere nog gemaild of mijn eerste mail aangekomen was maar ook daar weer geen reactie op, wil je nou verkopen of niet -O-

Flowerbomb

Berichten: 1432
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Arnhem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 15:29

Ik heb de paardenmest gratis op te halen op mp staan. Komt er een man wat mest halen. Rijd de auto de wei in, achterdeuren open en zet er wat vuilniszakken mest in. Man springt ineens de auto uit en begint in mijn wei te kotsen. Ja het stinkt zo zei hij. Mijn vriend en ik stonden elkaar echt met grote ogen en open mond aan te kijken. Hij wou toch wel de mest hebben dus we hebben mooi zijn auto vol geladen hihi. Wat hebben we gelachen toen die man weg was.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 15:46

_O- Paardenmest stinken? :')

Flowerbomb

Berichten: 1432
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Arnhem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 15:57

Dat was exact onze reactie :D

jorika1986

Berichten: 5217
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 16:12

Euh.. Oke, dat paarden mest af en toe wat stinkt en je het raam open zet kan ik me iets bij voorstellen, maar dat je ervan moet kotsen...
Kijk van carnivorenkak heb ik dat wel! %)

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 16:47

Jeetje wat een raar verhaal haha

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:17

Ik kan hier ook wel mee praten, net een gezin gehad die 55 euro hadden geboden, staat haar vriend hier met 50... Zo vreselijk onbeschoft. Maar goed ik was er al 2x voor thuis gebleven terwijl mensen niet kwamen opdagen, prima maar weer... Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?

En vorige week een meisje gehad die 1,5 week iets had gereserveerd en ze zou tussen half 11 en 11 komen en 5 voor 11 appt ze dat ze een ander aanbod had gekregen en dat ze daar liever voor gaat, heb toen een iets minder vriendelijk berichtje terug gestuurd... Marktplaats... Ja... Zucht... :')

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:21

55 euro is 55 euro. Ik heb ook al eens een koekenbakker gehad die 350 voor een auto bood en iemand anders bood 300. Die van 350 laten komen en toen bood ie opeens 300 irl. Ja de groeten :+ Is dus voor 350 weggegaan.

En bij mn trailer boden mensen 390 en wilden 400 geven, toen heb ik dus gewoon 10 teruggegeven.

xSCWx
Berichten: 7075
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:22

Als mensen niet genoeg geld bij zich hebben, dan verwijzen naar de dichtstbijzijnde geldautomaat of ter plekke het resterende bedrag over laten maken.

Marocje
Berichten: 5625
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:35

Inderdaad. Heb het zelf ook een keer gehad, dat ik er nog iets bij kon halen voor 5 euro, maar las dat berichtje pas toen ik onderweg ging. Dus heb aan haar overgelaten hoe ik zou betalen: kon die extra 5 euro overmaken plus de rest contant, het gehele bedrag overmaken, een pinautomaat in de buurt zoeken, of dus die 5 euro laten zitten en dat extra artikel laten zitten..

Ze vond het ter plekke overmaken prima, en kon haar ook de overschrijving laten zien, wel zo'n fijn idee.

Ook eens gehad dat een meneer met 3 briefjes van 20 aankwam, voor iets van 50 euro. Ik had ook geen wisselgeld, maar als hij zijn rekening nummer gaf, zou ik het terug storten. Dat kreeg ik diezelfde avond nog, en dus ook meteen terug gestort.

F_inley

Berichten: 6416
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:38

Vind dat altijd zo apart dat mensen of teveel of te weinig bij zich hebben.... Je neemt toch gewoon gepast geld mee als je iets op gaat halen....

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:39

Normaliter ben ik dan ook vrij snel klaar met je alleen kwam hij helemaal uit Hoorn, voor de volgende keer zal ik dat overschrijven idd even onthouden.. Helemaal niet aan gedacht, als ze me zo een berichtje stuurt zal ik haar er wel op wijzen dat ik het nogal brutaal vond..

F_inley

Berichten: 6416
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 17:41

Al kwam hij uit Duitsland hij had mooi ergens die vijf euro kunnen gaan regelen :j

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 6691
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Beerta

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 18:00

De meesten hebben volgens mij echt het geld wel bij zich hoor, maar proberen gewoon nog wat er af te krijgen. Ik hou altijd stug vol, afgesproken is afgesproken. En over het algemeen komt dat laatste geld dan ook wel uit de broekzak hoor met een lachje 'ach het viel te proberen he?'. En anders zoeken ze maar een pinautomaat op...

_Nadia_

Berichten: 2657
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 18:09

5 euro is 5 euro en je krijgt t niet mee voor je alles betaald hebt. Om de hoek zit een pin automaat, dan ga je daar maar naar toe.
Ik had er laatst eentje die kwam met een £50 biljet aan voor iets van 3 pond.. En dan beledigd zijn als ik dat niet wil wisselen. Beneden zit een winkel, dan ga je daar maar vragen of ze kunnen wisselen.