Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vjestagirl

Berichten: 26652
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:59

Ik ben 1,5 week bezig geweest om van iemand t adres te krijgen en een tijd af te spreken om n katje op te halen. Man man man, tanden trekken bij een onverdoofde beer is gemakkelijker

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:02

Vjestagirl schreef:
Ik ben 1,5 week bezig geweest om van iemand t adres te krijgen en een tijd af te spreken om n katje op te halen. Man man man, tanden trekken bij een onverdoofde beer is gemakkelijker


:')

NogSteedsGek

Berichten: 1127
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: Er gaat niets boven...

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:03

Bij mij gaat marktplaats juist zo goed dat het bijna eng wordt. Spullen binnen 2 dagen verkocht zonder gezeur voor de vraagprijs. Of producten die op bieden staan waar een bod op komt dat hoger is dan verwacht. Snelle reacties, geen afzeggers of spookbieders en betalingen dezelfde dag nog geregeld zodat het een dag later met de post mee kan. Alles gaat zo vlekkeloos dat ik zit te wachten tot het eens mis gaat. Maar voorlopig neem ik het nog even van de goede handel, weer wat nieuwe spullen erop zetten morgen.

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 00:06

Vandaag een telefoon er opgezet.
Weer enorm gelachen hoe gefrustreerd mensen zijn als je niet akkoord gaat met een bod.
Of mensen die in 15 minuten 3 x bieden en dan eisen dat je je rekening stuurt.

Uiteindelijk binnen 3 uur verkocht zonder gedoe voor mijn vraagprijs.
Heel fijn!

paddraigh
Berichten: 3697
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 20:56

kifra pad te koop, app gekregen ja ik wil hem kopen bladiebladiebla vlotte reacties ,maar wil je versturen?
ja is ok , dus stuur mijn bank gegevens , en zei haar adres ....en nu hoor ik niks meer heel vreemd altijd, had haar nog zo gezged ze er vanaf zag het met een simpel appje kon doen.. maar nope geen gehoor meer...

heb haar nog geapt dat ze zo ook wel om mijn bankgegevens vragen mag ipv .....

maar alle gekheid ik denk dat zulke mensen willen plunderen*met bankgegevens* of hopen dat je alvast verstuurd .. ach zit maandelijks online op bankieren dus houd het in de gaten wbt rare machtegingen etc.. plus we hebben nogal een aantal rekeningen .. zou dat ffe balen zijn voor der ..

Captain

Berichten: 21393
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 12:33

Hier een keuken er gratis op staan, zelf demonteren.
Krijg alleen maar gebrekkig nederlandse berichten. Zo vermoeiend.. :O

beert
Berichten: 2432
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 16:28

Zijn wij de enige die nu al twee keer gehad dat mensen een meubel kwamen ophalen en dachten dat het wel achterin de auto zou passen? -O-

De eerste keer een eetkamertafel met vier houten stoelen (niet demontabel). Er pasten niet meer dan twee stoelen tegelijk in en een tafel al helemaal niet..

En dan van de week een bureau (ook niet demontabel, heb ik ook nog aangegeven) en dan voor komen rijden met een Peugeootje. Vervolgens verbaasd zijn dat dat niet past "want ze had het uitgemeten" (maar geen rekening gehouden met de hoek, want een achterbak is nooit plat). Paar keer geduwd en getrokken en vervolgens zonder bureau weggereden. En dan wel wat lichte beschadigingen door dat geduw in de auto.

Volgende keer beginnen we niet eens meer met inladen als mensen geen fatsoenlijk vervoer hebben. Maar ik snap niet dat je denkt dat het past..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 16:31

Hadden we hier ook, een joekel van een dressoir. Echte ouderwetse woonwinkel kwaliteit dus ontzettend zwaar ook. Komen ze aanrijden met een xsara, met heel wat geduw en creativiteit is het gelukt en het was maar goed dat ze niet zo ver hoefden te rijden :=

Siers83

Berichten: 7358
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 16:47

Wij hebben ook weer wat. Mn vriend d een auto verkocht via fb die we met een autoambu naar Sneek gebracht hebben. Om niet leeg terug te gaan bij een handelaar een auto gekocht. Komen we thuis en zet mn vriend de auto in de schuur. Kijkt in de kofferbak en vind een kinderwagen! De handelaar had al gezegd dat die auto er sinds gisteravond stond en hij m nog niet nagekeken had maar dit is wel heel raar. Er is dus nu iemand in Friesland die een kinderwagen mist. Ze mag m komen halen bij ons, op Texel haha.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 17:03

Whaha is het wel een goede dan? Of een oud ding die kinderwagen? :+

Siers83

Berichten: 7358
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:13

Is zon Quinny driewieler maar zonder bak of zitje zeg maar. Alleen t onderstel. Denk dat die op fb gaat

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 19:48

beert schreef:
Zijn wij de enige die nu al twee keer gehad dat mensen een meubel kwamen ophalen en dachten dat het wel achterin de auto zou passen? -O-

De eerste keer een eetkamertafel met vier houten stoelen (niet demontabel). Er pasten niet meer dan twee stoelen tegelijk in en een tafel al helemaal niet..

En dan van de week een bureau (ook niet demontabel, heb ik ook nog aangegeven) en dan voor komen rijden met een Peugeootje. Vervolgens verbaasd zijn dat dat niet past "want ze had het uitgemeten" (maar geen rekening gehouden met de hoek, want een achterbak is nooit plat). Paar keer geduwd en getrokken en vervolgens zonder bureau weggereden. En dan wel wat lichte beschadigingen door dat geduw in de auto.

Volgende keer beginnen we niet eens meer met inladen als mensen geen fatsoenlijk vervoer hebben. Maar ik snap niet dat je denkt dat het past..


Ligt eraan hoor.. wij gingen een tweezits bank ophalen met een auto waar we nog grotere dingen mee vervoerd hebben (Opel Zafira) en die mensen moeilijk doen dat het niet ging passen maar ik zei, laten we het maar gewoon proberen... paste makkelijk haha

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 19:56

Gisteren akkoord gegaan met een bod, alleen nu hoor ik niks meer. Misschien ben ik wel te ongeduldig.. ik probeer “geduldig” af te wachten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:02

Hier al een stuk of 30 keer akkoord gegaan met een bod op de auto. Of je hoort direct niets meer, of je krijgt een hoop vragen (en elke vraag is een apart bericht) tot ze uiteindelijk toch afhaken. De gemaakte afspraken die niet zijn doorgegaan zijn ook niet meer op 1 hand te tellen. Ik heb het zo gehad met die auto. Al 4 maand staat die te koop. Ik weet dat het geen populair model meer is (2.5 diesel suv) maar dat wil toch niet zeggen dat we hem uiteindelijk nog maar voor een paar ton kwijt geraken :(

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 21:35

Na een lange werkdag checkte ik mijn mail, heb ik een lading mailtjes van dezelfde persoon.

Blijft de hele tijd hetzelfde bieden, weghalen en weer opnieuw (hetzelfde) bieden. Tussendoor stuurde ze steeds '???'

Heb haar de mededeling gedaan dat ik niet 24/7 online kan zijn vanwege werk etc.

Krijg ik als reactie:

Na 12 uur verwacht je toch wel een keer iets te horen.


Kan aan mij liggen, maar ik vind 12 uur niet heel lang := (berichtjes waren vroeg in de ochtend gestuurd en ik was in de avond pas thuis).

Is 12 uur nou echt zo lang? :=

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:05

De zenuwen krijg ik van zulke mensen. Dan ga ik juist niet reageren :))

beert
Berichten: 2432
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 23:02

theadora99 schreef:
beert schreef:
Zijn wij de enige die nu al twee keer gehad dat mensen een meubel kwamen ophalen en dachten dat het wel achterin de auto zou passen? -O-

De eerste keer een eetkamertafel met vier houten stoelen (niet demontabel). Er pasten niet meer dan twee stoelen tegelijk in en een tafel al helemaal niet..

En dan van de week een bureau (ook niet demontabel, heb ik ook nog aangegeven) en dan voor komen rijden met een Peugeootje. Vervolgens verbaasd zijn dat dat niet past "want ze had het uitgemeten" (maar geen rekening gehouden met de hoek, want een achterbak is nooit plat). Paar keer geduwd en getrokken en vervolgens zonder bureau weggereden. En dan wel wat lichte beschadigingen door dat geduw in de auto.

Volgende keer beginnen we niet eens meer met inladen als mensen geen fatsoenlijk vervoer hebben. Maar ik snap niet dat je denkt dat het past..


Ligt eraan hoor.. wij gingen een tweezits bank ophalen met een auto waar we nog grotere dingen mee vervoerd hebben (Opel Zafira) en die mensen moeilijk doen dat het niet ging passen maar ik zei, laten we het maar gewoon proberen... paste makkelijk haha

Maar dat is toch nog een stationwagon? Dit was een Peugeot 307. Een bank kan nog uitsteken, maar dit bureau had ladeblokken zeg maar, dus geen vlakke onderkant. Dus die moest er wel bijna helemaal in passen :-)

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 23:15

Nachtlampje schreef:
Ik heb me verbaasd over de reacties die ik heb gekregen op mijn advertentie waarin ik een bijrijder zoek.

"Is de pony nog beschikbaar?"

"Hallo xx,

Ja, ik zoek in principe nog steeds een bijrijder voor Thom.
Misschien kun je wat meer over jezelf vertellen? Ook ben ik benieuwd naar je ervaring met paarden, en hoe vaak je denkt te kunnen komen.

Groetjes"

"Ja genoeg je mag blij zijn als ik je paardje wil rijden. k ben 13."


Uhm... Oke? :+



Hahah! Deze vind ik echt wel t toppunt Hahah! Wat onbeschoft zeg sorry Haha.. dat meisje dan hè

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 23:22

Oh wauw.. die is erg :+

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 23:38

Verkoop van mijn dekjes gaat lekker :D
Na elke keer "gemiep" over de prijs heb ik op beide advertenties de vraagprijs geboden gekregen. Zelfde dag geld op de rekening en vandaag op de post.

Altijd fijn als het onderhandelen etc. Goed verloopt :))

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 01:00

Mag ik hier een marktplaats gerelateerde vraag stellen? :)

Ik heb best veel, ongebruikte of amper gebruikte goede make up liggen die ik zelf niet gebruik. Om zo weg te doen vind ik zonde want er zit opzich echt wel waarde aan. Dus ik dacht ik gooi het op marktplaats met bieden. Alles in 1 koop.

Krijg ik een bod van 3 euro :+
Is er misschien een platform waar het wat 'normaler' is om cosmetica te verkopen? Of moet ik het dan toch gewoon maar weg doen?

Ik ben scholier dus als krijg ik 15 euro voor de hap dan vind ik het al prima. Maar ik vind het zonde om zomaar weg te doen, in totaal heeft het wel een winkelwaarde van meer als 100 euro.

Jadeleigh263
Berichten: 834
Geregistreerd: 30-08-13
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 01:05

Shaggy09 schreef:
Mag ik hier een marktplaats gerelateerde vraag stellen? :)

Ik heb best veel, ongebruikte of amper gebruikte goede make up liggen die ik zelf niet gebruik. Om zo weg te doen vind ik zonde want er zit opzich echt wel waarde aan. Dus ik dacht ik gooi het op marktplaats met bieden. Alles in 1 koop.

Krijg ik een bod van 3 euro :+
Is er misschien een platform waar het wat 'normaler' is om cosmetica te verkopen? Of moet ik het dan toch gewoon maar weg doen?

Ik ben scholier dus als krijg ik 15 euro voor de hap dan vind ik het al prima. Maar ik vind het zonde om zomaar weg te doen, in totaal heeft het wel een winkelwaarde van meer als 100 euro.



Heb je UW al geprobeerd? Daar verkoopt make up soms erg goed! Zelf geen ervaring mee, 'aar zie regelmatig advertenties langskomen waar veel reacties op zijn en/of zijn verkocht :)

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 09:21

beert schreef:
theadora99 schreef:
Ligt eraan hoor.. wij gingen een tweezits bank ophalen met een auto waar we nog grotere dingen mee vervoerd hebben (Opel Zafira) en die mensen moeilijk doen dat het niet ging passen maar ik zei, laten we het maar gewoon proberen... paste makkelijk haha

Maar dat is toch nog een stationwagon? Dit was een Peugeot 307. Een bank kan nog uitsteken, maar dit bureau had ladeblokken zeg maar, dus geen vlakke onderkant. Dus die moest er wel bijna helemaal in passen :-)


Klopt haha snap ik, Zafira is idd 5 categorieën groter dan een Peugeot 307, maar we hebben toen ook echt een discussie gehad erover vandaar gah

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:44

Shaggy09 schreef:
Mag ik hier een marktplaats gerelateerde vraag stellen? :)

Ik heb best veel, ongebruikte of amper gebruikte goede make up liggen die ik zelf niet gebruik. Om zo weg te doen vind ik zonde want er zit opzich echt wel waarde aan. Dus ik dacht ik gooi het op marktplaats met bieden. Alles in 1 koop.

Krijg ik een bod van 3 euro :+
Is er misschien een platform waar het wat 'normaler' is om cosmetica te verkopen? Of moet ik het dan toch gewoon maar weg doen?

Ik ben scholier dus als krijg ik 15 euro voor de hap dan vind ik het al prima. Maar ik vind het zonde om zomaar weg te doen, in totaal heeft het wel een winkelwaarde van meer als 100 euro.

Geen groep op fb? Moet haast wel.

upendo

Berichten: 22286
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:58

Kan iemand de mensen afschaffen die zeggen 'Maar bij Agradi is het ..... euro!'
Ja lieve kind, dat is voor een minimaatje die niemand nodig heeft. De gewone maten zijn twee keer zo veel als mijn vraagprijs. Nooit meer wat van gehoord...