Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 12:31

Vorige week had ik 40m2 bestrating op mp gezet, gratis ophalen ivm veranderen van de achtertuin. Ik ben werkelijk platgemaild! Afgelopen zaterdag is een stel het komen halen. We zijn met zn 4en de hele dag bezig geweest.... krijg ik vandaag een mailtje dat er iets voor ons achtet de schutting deur staat (we waren niet thuis) als bedankje voor het helpen, echt lief! Staat er een doos taartjes!

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 12:32

Oh, dat is echt heel tof! :D
Verdien je volgens mij ook wel als je zo goed helpt :3

cent

Berichten: 259
Geregistreerd: 21-05-08
Woonplaats: Limburg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:13

Ik ga ook mee lezen!

hielkebro

Berichten: 2042
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: zuid

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:16

Ook ik volg!

Een motivatiebron om zelf ook eens weer wat spul op MP te zetten.

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:17

Grappig, ik zou denken dat dit topic inspiratie is om hard gillend weg te rennen van MP...

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:33

Vjestagirl schreef:
Grappig, ik zou denken dat dit topic inspiratie is om hard gillend weg te rennen van MP...


Mijn gedachte :+

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:38

Vjestagirl schreef:
Grappig, ik zou denken dat dit topic inspiratie is om hard gillend weg te rennen van MP...

Blijf positief ;)

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:49

grappig topic, heb er zelf ook een trailer op staan , totaal gerenoveerd alles is er gewoon ook echt nieuw aan , bodem ,wanden,bedrading ect ect
bieden vanaf 1000 euro , hij mag ook gewoon weg voor 1000 euro , dan leveren we er zelf wel bij in maar goed nu staat die ook maar te staan vanwege mijn gezondheid helaas ,

heb er duidelijk bijgezet dat het een pony trailer is dus voor een Grote D of een kleine E zijn nu al drie mensen wezen kijken voor een Fries of kwpn ,...mensen dat gaat niet passen -O- lees dan even !! maar goed voor deze prijs is het op zich een gewilde trailer, maar verder echt oznin biedingen van 500 euro 800 euro enz, ik ga echt niet onder de 1000 zitten, ook via de markt hier trouwens iemand voor 650 kom ik hem halen , uh...nee? :+ dan laat ik hem wel staan ...

ook die berichten die ik hier tegenkwam over die jurken enz hier idem , had me trouwjurk erop staan , kreeg een ransige kerel joh, die zich voordeed als vrouw, tot die over de BH maten en Lingerie begon...ik dacht uh dit is niet goed, of k het wou komen passen enz? nou nee ik verkoop mijn trouwjurk ... heb hem er maar afgehaald vond het best dubieus ..rare mensen ...

wel lief van die vrouw die babykleertjes kwam brengen, en ook van de taartjes , dan zijn er toch nog goede mensen haha

Morganlefay

Berichten: 8696
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:55

Liep al tijden te zoeken naar Unox soepkommen.
Hoop opgegeven dat ik er ooit een stel kan opduiken voor een fatsoenlijke prijs.
Wat denken jullie 18,50 voor de hele set(6) ex verzenden geboden.
Vraagt de verkoopster of ik dit serieus meen, want er hadden er meer op geboden en die haakten af.
Ja, heb ze ondertussen binnen.
Helemaal puntje gaaf en in 6 heldere kleuren(arcopal).

fjordjes

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 13:59

Ik lees af en toe mee en heb gisteren een goede deal gemaakt. Zocht al een tijdje een zadelkast, zo'n metalen. Mooie gevonden in de buurt alleen twijfel ik nu over de maten. In het bericht stond 1.06 hoog maar lijkt veel hoger. Helaas kan ik de advertentie niet terug vinden, is er een mogelijkheid om de advertentie terug te vinden?

Morganlefay

Berichten: 8696
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 14:08

Zet een zoekopdracht in Google en zoek op afbeeldingen.

Kinke

Berichten: 20533
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 14:15

Ik ben weer blij, donderdagavond jurkje gekocht, vrijdag op de post en gisteren al ontvangen :D

love_mandy

Berichten: 2935
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 15:32

Zo ik heb 2 lenzen en een filter op markplaats gezet. Een van de lenzen is defect, maar dit staat duidelijk aangeven en is gewoon te laten repareren of zelf repareren (leuk voor een hobbyist) Ben benieuwd wat voor reacties ik daar op ga krijgen.

Ik doe inderdaad ook bieden vanaf ( de prijs die ik minimaal ervoor wil hebben) en dan de vraagprijs 20/30 euro meer

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 15:45

De fiets van mijn dochter staat op mp en op fb. Fiets is 3 jaar oud, heeft een paar roedtplekjes en beschadigingen op stuur, bel en bagagedrager. Heeft 350 euro gekost en wij vragen 75 euro.

Biedingen voor de vp en mail ontvangen maar op mijn reactie geen terugkoppeling. Vandaag zou er om 2u een vrouw komen, bericht om 10 voor 2 of ze ook tussen kwart over 2 en half 3 mag kkmen. Komt ze om half 3 met man, zonder kind en laat de fiets staan omdat hij beschadigingen heeft.

Ze kopen altijd nieuwe fietsen en ze kon er niet doorheen kijken. Heeft een foto gemaakt, als dochter hem wel mooi vind komt ze terug. Kind is uit logeren en wilde ze niet ophalen voor een fiets.

scrabbel

Berichten: 947
Geregistreerd: 25-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 16:00

Mensen die hele vage vragen stellen zijn ook altijd leuk. Bied je een pony te koop aan en dan krijg je reacties als: Is de pony geschikt voor een klein kind.
Dus netjes terug gereageerd hoe oud is het kind en welke rijervaring heeft ze. Geen reactie meer terug

Super nare ervaring was met een vriendin die een leuk paardje zocht in een laag budget. Uiteindelijk 1 gevonden waar ze helemaal gek van was. prijs afgesproken en paard zal het weekend (zaterdag) daarop op gehaald worden. Stalling vervoer en alles geregeld. Belt meneer vrijdag op dat hij het paard toch aan een ander heeft verkocht.

Yipee

Berichten: 1861
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 16:02

Ik had gister zoiets vreemds.

Een tijd geleden alweer heb ik op een gratis ophalen facebook groep een heleboel glaswerk en andere snuisterijen geplaatst. Ik kreeg een aantal berichtjes en diegene die als eerste gelijk kon komen zou het ophalen voor een goed doel. Iets met inzameling voor een veiling voor gehandicapten. Nou helemaal prima, netjes opgehaald.

Gister kwam ik samen met mijn moeder in een tweedehands winkel bij ons in de buurt en toen viel mijn mond open. Heel veel van die spullen stonden daar gewoon te koop! Vond dat echt schandalig eigenlijk. Het had mij echt helemaal niks uitgemaakt dat de spullen naar de kringloop winkel zouden zijn gegaan maar die mensen hebben dus gewoon glashard staan liegen. Dat vond ik echt heel erg. Volgende keer alles maar gewoon de glasbak in enzo.

love_mandy

Berichten: 2935
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 16:11

@Quickie, wauw.. dat is echt heel erg sneu

@Yipee, oh dat is pas brutaal.. Heb je verder nog wat gezegd tegen die mensen? Of het er maar bij gelaten?

Ik heb mijn lenzen ook maar even op facebook gezet, verwacht niet dat dat gaat werken, maar je weet maar nooit haha

Yipee

Berichten: 1861
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Vianen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 16:27

Ik heb het erbij gelaten. Maar daar kom ik niet meer terug. Als ze het nou gewoon eerlijk hadden gezegd. Ik had het echt helemaal prima gevonden namelijk.

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 16:49

Ik heb twee Anky dekjes op MP gezet. De eerste onzinbieding is binnen. Voor 15 euro incl. verzendkosten wou ze hem wel op komen halen. (degene waar ze het over had is 1x gebruikt...) Wat denkt ze nou zelf...

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 16:56

Inclusief verzendkosten ophalen? Das al creatief op zich ;)

sasja0705
Berichten: 1981
Geregistreerd: 03-08-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:07

@Yippie... dat heb ik nu tot 2 keer toe meegemaakt... hondenmanden had ik te koop... krijg een heel zielig verhaal voor een stichting in Spanje. Of ik ze niet wil doneren. De manden waren hartstikke nieuw... maar ja, die arme beestjes daar. Zelfs foto's waren mij beloofd...
Die foto's heb ik gezien : een dag nadat de manden opgehaald waren...
Op MP met een vraagprijs waar ik echt achter mijn oren moest krabben.
Nr 2 was een krabpaal. .. bijna hetzelfde spel.
Heb mijn lesje geleerd : of echt alleen verkopen of zo aös laatst : overbodige spullen naar de plaatselijke dierenasiel

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:25

ElizeVdS schreef:
Inclusief verzendkosten ophalen? Das al creatief op zich ;)

Vond ik ook :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110696
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:31

Een vriendin van mij had laatst een leuke ervaring :D Ze heeft een Wintec zadel met verstelbare boom te koop en kreeg een mailtje met de vraag of hij ook zou kunnen aangepast zodat hij op een koeienrug past :?
Vriendin dacht dat het een grapje was, maar nee, het was serieus :D Ze kreeg zelfs foto's terug als bewijs, met inderdaad een jonge meid op een koe, netjes stappend door een rijbak :')

Mischa

Berichten: 3502
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 17:39

Ik had een kast te koop staan, maar die stond opgeslagen bij m'n ouders, een vrouw kwam 'm ophalen, dus ik naar m'n ouders huis gereden, kwam mevrouw niet opdagen. Ruim een half uur na de afgesproken tijd kreeg ik een mail dat d'r vriend een andere kast wil...
Pfff, overleg dat eerst ff dan voor je afspreekt :?

En nog iets waar ik wel om kon lachen..had voor 10 euro een hondenmand verkocht. Een jong stel kwam die ophalen, betaalde ze met allemaal 10 en 5 centjes...dat is best een behoorlijke berg muntjes hoor :')

jorika1986

Berichten: 5217
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 18:10

Cayenne schreef:
Een vriendin van mij had laatst een leuke ervaring :D Ze heeft een Wintec zadel met verstelbare boom te koop en kreeg een mailtje met de vraag of hij ook zou kunnen aangepast zodat hij op een koeienrug past :?
Vriendin dacht dat het een grapje was, maar nee, het was serieus :D Ze kreeg zelfs foto's terug als bewijs, met inderdaad een jonge meid op een koe, netjes stappend door een rijbak :')


Ik heb vaker gezien dat er op een koe gereden werd inclusief tuigage tegen milkshake...
Is wel heel bijzonder om te zien.