Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yza1987

Berichten: 497
Geregistreerd: 05-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:17

Lynn_Nikita schreef:
Ik had een aquarium incl hoop toebehoren te koop. Vp 35- voor 30- mocht die van mij weg. Bied er iemand 10-. Ik reageer terug dat dat wel erg weinig is, krijg ik een hele discussie dat 10 reëel bod is en hij al 26 jaar vissen had en hij er verstand van had. Uur later voor de vp verkocht.

Op het zelfde aquarium had 4 dagen geleden ook iemand gereageerd. Ze vroeg wat mijn uiterste prijs was. Ik zei 30- en hoorde niks meer. Vandaag een bericht dat ze hem nu wilde komen ophalen. Ik stuur netjes terug dat de bak verkocht was. Kreeg een aantal dikgedrukte scheldwoorden terug.
Ik netjes geantwoord dat ik niks afgesproken of toegezegd had en dat het jammer voor haar was dat de bak weg was naar dat ik niks naar haar toe verplicht was.
Kreeg ik een bericht dat ik geen preek hoefde te geven niet haar moeder was.
Heb ik geantwoord dat zij daar blij om in zijn want met die grote mond van haar had zij bij mij huisarrest gekregen.


Ik dacht ook al dit herken ik! Bij deze nogmaals: hahaha ongelovelijk, wat een mensen heb je...

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 09:02

CharxHebe schreef:
Ik ben aan het rondkijken voor een bucas deken en zag op fb een leuke discussie onder een deken staan.

Er stond geen vraagprijs bij maar in De reacties werd die wel gevraagd. De deken had 234 euro gekost zij bood hem aan voor 200 excl verzendkosten en nergens zou je hem goedkoper kunnen vinden. Snap dat je weinig verlies wil maken op je deken maar dat meisje reageerde ook van sorry dan koop ik hem wel nieuw bij de ej of divoza als er weer korting is dan heb je garantie en ben je goedkoper uit.


Tegenwoordig ben je een dief van je eigen portomonnee als je iets voor de volle prijs koopt. Er zijn doorlopend acties met 25% korting overal. Op een tweedehands zou ik dus echt minimaal 50% korting willen krijgen hoor!

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 09:39

Ik hou 40% van de nieuwprijs aan als ik iets adverteer op MP wat echt nog zgan is.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 10:00

Ik heb een paar flextrainers/dressage boots te koop staan, alleen voor de voorbenen, dus 2 stuks, zo staat het ook op de foto. Zijn nog helemaal gaaf, geen beschadigingen of krassen. Vraagprijs is 25 maar voor 20 mogen ze ook weg.

Krijg ik een bod van 17 euro, waarop ik antwoord dat ik voor 20 euro ze wel weg wil doen. Krijg ik de vraag of ik ze ook voor de achterbenen heb, waarop ik antwoord 'nee'. Zegt ze: oh nou dat zoek ik eigenlijk wel dus dan hoef ik ze niet.

Verwacht ze dan echt dat ze voor 17 euro vier beschermers krijgt? Als je 17 euro biedt, dan weet je toch al wel dat het er maar 2 zijn? Maar goed..

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 11:16

Dat is toch netjes Abercrombie!

Ik heb een kast erop staan, steeds reacties. Ik reageer vlot terug en vervolgens hoor ik niks meer.. :+
Heel vervelend, wil er zo graag vanaf :')

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 11:18

Hopelijk mijn springzadel verkocht.
Wordt vanochtend gepast.
Ik hoop het zo. Paard heeft een blessure en haar dierenarts potje is al aardig op en zo rond de kerst zou het wel even lekker zijn. Krijgt mijn vriend nog een leuk cadeau haha.

Nu duimen.

fjordjes

Berichten: 12034
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 11:21

Heb nu m'n advertentie op bieden staan krijg wel iets meer reacties. Nu hopen dat er iemand wil kopen want ik wil er heel graag vanaf

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 11:42

DatBenIkNou schreef:
CharxHebe schreef:
Ik ben aan het rondkijken voor een bucas deken en zag op fb een leuke discussie onder een deken staan.

Er stond geen vraagprijs bij maar in De reacties werd die wel gevraagd. De deken had 234 euro gekost zij bood hem aan voor 200 excl verzendkosten en nergens zou je hem goedkoper kunnen vinden. Snap dat je weinig verlies wil maken op je deken maar dat meisje reageerde ook van sorry dan koop ik hem wel nieuw bij de ej of divoza als er weer korting is dan heb je garantie en ben je goedkoper uit.


Tegenwoordig ben je een dief van je eigen portomonnee als je iets voor de volle prijs koopt. Er zijn doorlopend acties met 25% korting overal. Op een tweedehands zou ik dus echt minimaal 50% korting willen krijgen hoor!


Precies inderdaad. 50% is wel erg veel voor iets dat nog nieuw is maar die 27 euro die je bespaart op een bedrag van 234 euro.. dan inderdaad wacht ik wel op een korting ergens van 25%. Snap dat zij zo min mogelijk verlies wil maken maar ben inderdaad geen dief van mijn eigen portemonnee.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:23

Kreeg een onzin bod op m'n kast. Tegenbod gedaan, krijg ik 'succes met je poedersuiker'
Heb maar teruggestuurd 'en jij succes zonder poedersuiker!'

:') wat verwachten ze nou... dat ze een grote kast, amper een krasje op, super degelijke kwaliteit dat ze die dan voor de prijs van 2 zakken koffiebonen bij wijze van mee mogen nemen? :')

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:26

Ik heb nog nooit zo een antwoord terug gehad :')

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:28

Ik gooi het maar op d'r babyhormonen ofzo... tenminste, dat hoop ik maar :')

Zei al tegen m'n vriend.. voor die 2 tientjes verbouw ik liever de kast op zo'n manier dat ik er een opslagruimte in de nis van kan maken...

Lynn_Nikita

Berichten: 25461
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:30

dat zei ik met het aquarium ook al, ik gooi het liever van de trap dan dat zo iemand het voor zulk bedrag meekrijgt
Eigenlijk mag marktplaats daar ook iets aan doen, mensen waarschuwen of zo op hun gedrag. Niet normaal wat ze soms zeggen als ze hun zin niet krijgen

upendo

Berichten: 22279
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:56

Ik heb ook steeds vaker het gevoel dat mensen het erom doen, zulke reacties geven. Soort frustratietolerantie die zo laag wordt dat ze 'snappen' als ze hun zin niet krijgen.

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:08

Alsof iemand dan ineens toch akkoord gaat als je gaat schelden 8)7

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:19

Ja :')

Nu eentje die wat op komt halen, ik woon blijkbaar vlak bij dr maar ze kan het niet vinden en staat dus heel ergens anders.
Ik nog een keer mn adres gegeven krijg ik 'ja je adres is klopt'.

Eh ja, m'n adres klopt inderdaad... ik woon er.. ik gok dat ik wel weet waar ik woon...

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:22

Al gevraagd wat ze ziet en waar ze ongeveer staat? Heb zo eens een half uur op de poetsvrouw staan wachten die voor de eerste keer kwam. Bleek ze uiteindelijk hoekje om te staan :+

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:29

Ze is net langsgekomen. :') nouja, t is weg, iedereen blij :')

_Nadia_

Berichten: 2652
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:31

Oh het niet kunnen vinden is bij ons ook altijd feest. Wij wonen in een flat boven een winkel. Ons adres is de straat van de winkel, maar onze deur naar boven zit aan de achterkant (wat dan weer een andere straat is)
Hoe vaak je het ook uitlegt, 9 van de 10 keer krijg je toch een telefoontje dat er geen nummer 312 is aan die straat.. Nee doos, loop tussen die en die winkel door en daar heb je nr 312.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 20:58

Zucht. Vanmorgen eentje, of ik t tafeltje wat te koop stond nog had. Ja, heb ik. Of ze hem vandaag op kom halen. Ja, kan ook, graag zelfs. Hele dag geen reactie terug, vanmiddag nog maar even gevraagd of ze nog interesse had, en nu een uurtje geleden de vraag of ik 'm niet even kon brengen omdat ze geen auto heeft.

1) waarom vraag je dan of je hem vandaag op kunt halen
2) ze woont hier krap 10 minuten lopen vandaan, het setje kan uit elkaar en dan in een bigshopper mee, het is plastic dus weegt niks. Dus nee, is ook geen auto voor nodig
3) nu slaapt m'n zoon. Als ze d'r nou vanmiddag mee was gekomen...

#marktplaatsgekkies ...

Captain

Berichten: 21376
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 21:58

Ik heb aquarium opgehaald.. :D Was een pittig vies huis maar wel een lieve meneer die het niet breed had zo te zien. Aardige man, vraagprijs gegeven, beide blij! :D

Lynn_Nikita

Berichten: 25461
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 22:30

Weinig budget is geen excuus voor een vies huis. Was laatst ook bij het programma steenrijk straatarm een soortgelijke opmerkingen en daar had hij gelijk in.
Veel plezier met je bak, wat komt erin?

Captain

Berichten: 21376
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 22:36

Ben ik het niet helemaal mee eens maar doet er ook niet toe. :D
Een kogelvis, morgen beginnen met schoonmaken en van het weekend kan die dan gaan indraaien.

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 13:32

Ik heb gelukkig het geld van mn zadel maandag ontvangen en ik heb ook mn houten stal kast verkocht en vrijdag komt er iemand voor me ijzeren kast :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:33

Vanmorgen een supersnelle verkoop gehad, paar vragen beantwoord en binnen 5 minuten verkocht.
Net mijn zadel maar op MP gezet, boktmarkt en FB levert niks op. De advertentiekosten zijn wel flink omhoog gegaan, ik heb laatst €4,-betaald, was nu al €7,- :=

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:22

Hier iets gekocht op marktplaats maar heb het nog steeds niet binnen. Verkoper reageert niet meer en leest de berichten ook niet, geen groene vinkjes in de app. Wat nu?