Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

meisje2000 schreef:Ik heb een broer maar als iemand aan mij vraagt of ik broers of zussen heb zeg ik resoluut nee. Hij heeft te veel dingen geflikt bij mij en mijn ouders om hem nog als broer te zien. Tevens is hij van de aardbodem verdwenen en weet niemand waar hij is. (Zelfs instanties weten het niet) voor het zelfde is hij overleden en weten we het niet eens

vilheide schreef:meisje2000 schreef:Ik heb een broer maar als iemand aan mij vraagt of ik broers of zussen heb zeg ik resoluut nee. Hij heeft te veel dingen geflikt bij mij en mijn ouders om hem nog als broer te zien. Tevens is hij van de aardbodem verdwenen en weet niemand waar hij is. (Zelfs instanties weten het niet) voor het zelfde is hij overleden en weten we het niet eens
Klinkt mij bekend in de oren. Ook mijn broer heeft dingen geflikt waardoor ik geen contact meer met hem wil. Ik heb ook geen idee waar hij momenteel woont. Hij heeft in elk geval behoorlijk wat mensen opgelicht.
We gaan ook geregeld samen stappen of winkelen. M'n broer wordt een beetje opgeslorpt door zijn vrouw, anders zouden we sowieso meer dingetjes kunnen doen met z'n drietjes.