laptop waarop af en toe ook een spelletje kan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

laptop waarop af en toe ook een spelletje kan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-16 21:01

Lekkere lange titel maar daar ben ik dus naar op zoek, maar ik zie Door de bomen het bos niet meer!

Vanwege een break up ben ik op zoek naar een eigen laptopje. Voornamelijk voor werk (office programma's) en om mijn foto's op te zetten. Muziek zou ik ook graag kunnen regelen maar dat is gezien mijn a-technische aanleg misschien al een stap te ver

Nou heb ik ooit als grapje een nieuwere versie van the sims gekregen omdat ik daaraan verslaafd was in mijn tienerjaren. Daar heb ik een maand plezier van gehad tot mijn pc overleed... De opvolger had geen grafische kaart. Dus wil ik nu een computer waar ik ook wat van dergelijke spelletjes op kan doen. Maar heb ik daar echt een mega dure game laptop voor nodig? Iemand tips, want voor die paar keer per jaar zoveel extra uitgeven vind ik ook weer zonde.

Rivjenn

Re: laptop waarop af en toe ook een spelletje kan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 21:17

Mijn zoon heeft een lenovo laptop.
Leuk geprijsd en je kunt er van alles mee doen en ook spellen

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 21:18

Wat is je budget? In principe zal zo'n beetje elke laptop wel geschikt zijn. Welke Sims heb je? Want die vraagt nog aardig wat van een laptop om soepel te kunnen draaien, maar je hebt er zeker geen enorm dure game laptop voor nodig hoor!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 21:22

Welke versie van de Sims heb je? Voor de Sims 4 heb je namelijk wel een beetje laptop nodig om leuk te kunnen spelen.
Terwijl bijvoorbeeld de Sims 3 grafisch minder nodig heeft.
Klein jaartje geleden heb ik een nieuwe HP Pavilion laptop met i7 processor gekocht, bevalt dagelijks prima!
Speelt sims 4 met twee vingers in zijn neus.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-16 22:04

Ik heb ff gekeken, het is sims3. En bij spullen opruimen kwam ik ook een zoo tycoon tegen. Ook wel leuk om weer eens mee te prutsen Budget is afhankelijk van de mogelijkheden. Zat te denken aan 450,-

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 00:04

Rivjenn schreef:
Mijn zoon heeft een lenovo laptop.
Leuk geprijsd en je kunt er van alles mee doen en ook spellen

Ik ook, ben er nog steeds tevreden over. De Sims 3 + een aantal uitbreidingen draaien er prima op, net als een paar andere spellen. Verder is 'ie ook lekker snel. Ik lees dat je budget ong. €450,- is, dan moet het wel lukken om iets leuks te vinden. Voor mijn laptop was ik zo'n €250,- kwijt, maar die was wel in de aanbieding. :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 00:40

Ik heb alle Sims 3+4+skyrim op m'n Toshiba satellite staan. Zal zo kijken welke precies!

Madelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 00:59

Ik heb zelf een macbook waar ik zoo tycoon, sims, star stable en nog wat spelletjes op speel. Is een 13 inch macbook pro, geen flauw idee welke serie.
Is nieuw sowieso te duur maar misschien is tweedehands wat, een betrouwbare site is https://leapp.nl/macbook.
Macbooks gaan trouwens wel over het algemeen heel erg lang mee en de batterij doet het erg lang.

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 06:59

Ik heb ook een Lenovo laptop en daar draait de Sims 4 op met uitbreidingen. En hij doet het nu nog steeds goed. Niet trager ofzo door het spel.

De achterkant zegt dat het model Lenovo g50-45 is :P

Denk dat de prijs wel iets boven je budget zat. Maar dat durf ik zo niet te zeggen.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-16 12:11

Wel goed om te lezen! Ik was een beetje aan het zoeken met google maar daar kwamen al die dure gamelaptops uit, is voor mijn gebruik een beetje overdreven...

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:36

Het belangrijkste is dat je een goede videokaart hebt die de graphics aankunnen, en genoeg intern geheugen hebt. Ik zou daarbij 16GB of 32GB aanraden :j opslagcapaciteit zou niet veel moeten uitmaken, dan kan je altijd nog een externe HS eraan hangen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 16:45

32 GB ram heb je voor de sims echt niet nodig. 8 is genoeg, evt koop je er een met 4gb en koop je er zelf nog 4 gb bij.

Zou wel de Sims 4 spelen ipv Sims 3, Sims 3 kunnen veel laptops niet aan. Sims 4 zal veel makkelijker zijn. 450 is geen groot budget en de Sims 3 is echt zwaar met bv uitbreidingen.